Skocz do zawartości

Padł moduł świateł FRM3


xelion

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem już sporo frm3 i z nimi jest problem. W d-flash jest wydzielone miejsce na eprom. Podczas restartu lub przy odłączenia zasilania partycja eprom się gubi. Jak się czyta programatorem to jej nie ma - trzeba ustawiać. Dane wciąż tam są i dobry programator je odzyska.

Przy tej usterce tylko mijania są włączone na stałe reszta nie działa.

Ja też kodowałem te sterowniki wiele wile razy i nigdy nie było problemu aż się stało.

Zazwyczaj padają przy odpinaniu aku mi się stało przy restarcie po kodowaniu ale może się tak stać przy diagnostyce - kilka takich przypadków znam.

Jak ktoś z takim problemem w uk to zpraszam..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Temsky740 nie każdy ździera tak jak ty trzeba sobie pomagać chcesz to Ci naprawie za 50zl . Jeżeli macie Uwalone frm3 piszcie do mnie napewno dużo taniej wezmę jak kolega z forum za 100zl naprawie tak jak gk tds. Pozdrawiam.

Ta tutaj już wystarczająco dużo tematów o specjalistach po sto zł. Naprawiaj dalej. I tak jest duzo, kto gotowy zaplacic za normalny serwis, a nie za pierdoly z przedszkola ))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mi padł przy wkładaniu obd :roll:

Naprawa 100pln i śmiga dalej bez kodowania.

Panowie to juz chyba przesada, co ma wkładanie wtyczki interfejsu do OBD z sterownikiem NFRM

moge zrozumieć , kodowanie (reset sterownika), kasowanie błędów jeszcze tak

ale podłączenie interfejsu nie ma nic wspólnego z uwalonym sterownikiem, pewnie był już

podłączenie interfejsu nie wywołuje żadnej reakcji w NFRM ,

a linia diagnostyczna jest podłączona do JBE ,

to tak samo jak byście pisali że zapalenie świateł niszczy FRM

Nie wywołujcie paranoi i tak juz wielu mechaników wciska ludzim bajki ,

aby na własną rekę nic nie robili ,

straszą wirusami itp trzeba wiedzieć jak włożyć wtyczkę do obd i te inne bajki

sami sobie szkodzicie , sterowniki FRM jako że sterują napięciami i prądem w samochodzie sa oczywiście narazone

na różne błędy ale samo podłączenie obciązenia mniej niż 1A ma wywołać uszkodzenie (ICOM , a kdcan zasilany z portu USB)

przecież zapalniczka też jest sterowna z KL15 i już powiecie że zapalenie papierosa niszczy

mi FRM lub podłączenie navigacji do zapalniczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mi padł przy wkładaniu obd :roll:

Naprawa 100pln i śmiga dalej bez kodowania.

Panowie to juz chyba przesada, co ma wkładanie wtyczki interfejsu do OBD z sterownikiem NFRM

moge zrozumieć , kodowanie (reset sterownika), kasowanie błędów jeszcze tak

ale podłączenie interfejsu nie ma nic wspólnego z uwalonym sterownikiem, pewnie był już

podłączenie interfejsu nie wywołuje żadnej reakcji w NFRM ,

a linia diagnostyczna jest podłączona do JBE ,

to tak samo jak byście pisali że zapalenie świateł niszczy FRM

Nie wywołujcie paranoi i tak juz wielu mechaników wciska ludzim bajki ,

aby na własną rekę nic nie robili ,

straszą wirusami itp trzeba wiedzieć jak włożyć wtyczkę do obd i te inne bajki

sami sobie szkodzicie , sterowniki FRM jako że sterują napięciami i prądem w samochodzie sa oczywiście narazone

na różne błędy ale samo podłączenie obciązenie mniej niż 1A ma wywołać uszkodzenie

przecież zapalniczka też jest sterowna z KL15 i już powiecie że zapalenie papierosa niszczy

mi FRM lub podłączenie navigacji do zapalniczki

 

DIN, oni sami nie wiedzą o czym piszą. Taka prawda .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temsky740 naprawiam tym samym programem co i ty dflash eee wiec nie p....j mi tutaj głupot ze robisz czym innym przesadzasz tutaj na tym forum i z cenami i z postami śledzę twoje posty trochę i jak czytam to aż mi kichy skręca i zapewne nie jednemu również geniuszu. Myślisz ze jesteś jedyny w swoim rodzaju ? :)
Maniacy BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Temsky740 naprawiam tym samym programem co i ty dflash eee wiec nie pierdziej mi tutaj głupot ze robisz czym innym przesadzasz tutaj na tym forum i z cenami i z postami śledzę twoje posty trochę i jak czytam to aż mi kichy skręca i zapewne nie jednemu również geniuszu. Myślisz ze jesteś jedyny w swoim rodzaju ? :)

Chlopie, ja nie mam tego programu ))) wyluzuj trochę i poczytaj o tym jak ja ich robię. Сhyba trochę nie doceniasz mnie. Korony na głowie nie mam, ale wiem duzo na ten twoj temat po 5 dych i nie tylko ten

Ty mi wytlumacz - jak ty robisz po 50zl jak XE AHL kosztuje na allegro +-600zl ?

Ty normalny ?

Inny gosc w pobliżu Warszawy 8HP resetuje za groszy swoim pierdolonym autohexem . Masakra.

Edytowane przez temsky740
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mi padł przy wkładaniu obd :roll:

Naprawa 100pln i śmiga dalej bez kodowania.

Panowie to juz chyba przesada, co ma wkładanie wtyczki interfejsu do OBD z sterownikiem NFRM

moge zrozumieć , kodowanie (reset sterownika), kasowanie błędów jeszcze tak

ale podłączenie interfejsu nie ma nic wspólnego z uwalonym sterownikiem, pewnie był już

podłączenie interfejsu nie wywołuje żadnej reakcji w NFRM ,

a linia diagnostyczna jest podłączona do JBE ,

to tak samo jak byście pisali że zapalenie świateł niszczy FRM

Nie wywołujcie paranoi i tak juz wielu mechaników wciska ludzim bajki ,

aby na własną rekę nic nie robili ,

straszą wirusami itp trzeba wiedzieć jak włożyć wtyczkę do obd i te inne bajki

sami sobie szkodzicie , sterowniki FRM jako że sterują napięciami i prądem w samochodzie sa oczywiście narazone

na różne błędy ale samo podłączenie obciązenie mniej niż 1A ma wywołać uszkodzenie

przecież zapalniczka też jest sterowna z KL15 i już powiecie że zapalenie papierosa niszczy

mi FRM lub podłączenie navigacji do zapalniczki

 

DIN, oni sami nie wiedzą o czym piszą. Taka prawda .

Sam chyba nie wiesz o czym piszesz.Napisałem w skrócie że padł podczas podłączania,obd włożone zapłon ON odczyt błędów istą d i już było po frm.Wysłałem został naprawiony i co w tym dziwnego???Gdzie tu jest nieprawda??Byłeś przy aucie?

Widziałeś?To nie rozpisuj się jak zwykle,wywód o kl15,nfrm,frm,jbe... :mad2:

Po co to komu?Padł i już bo ten typ tak ma.Został naprawiony i tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mi padł przy wkładaniu obd
odczyt błędów istą d i już było po frm

Więc zdecyduj się jak on padl . Bo na poczatku jedno piszez

Teraz inne.

Podczas usuwania błędów - tak, to prawda, moze

 

Napisałem w skrócie że padł podczas podłączania

tak nie moze byc zepsuty.

Ot Din i napisal ci o tym.

Myśli trzeba przedstawiać dokładne i zrozumiałe, zeby uniknąć takiego nieporozemenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Temsky740 geniuszu naprawiam 2 lata frm i nie miałem żadnych reklamacji wiec nie mów ze robię źle .

Ja nie mowie ze zle, pokaz gdzie to napisalem. Ja ci o cene - led ahl kosztuje +-600zl, ty robisz 50-100. To normalnie ? U nas na warsztacie diagnoza kosztuje 100-150 )))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mi padł przy wkładaniu obd
odczyt błędów istą d i już było po frm

Więc zdecyduj się jak on padl . Bo na poczatku jedno piszez

Teraz inne.

Podczas usuwania błędów - tak, to prawda, moze

 

Napisałem w skrócie że padł podczas podłączania

tak nie moze byc zepsuty.

Ot Din i napisal ci o tym.

Myśli trzeba przedstawiać dokładne i zrozumiałe, zeby uniknąć takiego nieporozemenia.

Napisałem w telegraficznym skrócie,nie lubie wywodzić się na parę stron o jakiejś głupocie.Błędów nawet z niego nie odczytałem,bo już nie był z nim komunikacji.Ksenon tylko się został na stałe i podświetlenie środka auta nic więcej nie działało,wiec wydaje mi się że padł w momencie właczenia zapłonu lub włożenia obd.Jak co niektórzy piszą to jest opowiadanie bajek. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mi padł przy wkładaniu obd
odczyt błędów istą d i już było po frm

Więc zdecyduj się jak on padl . Bo na poczatku jedno piszez

Teraz inne.

Podczas usuwania błędów - tak, to prawda, moze

 

Napisałem w skrócie że padł podczas podłączania

tak nie moze byc zepsuty.

Ot Din i napisal ci o tym.

Myśli trzeba przedstawiać dokładne i zrozumiałe, zeby uniknąć takiego nieporozemenia.

Napisałem w telegraficznym skrócie,nie lubie wywodzić się na parę stron o jakiejś głupocie.Błędów nawet z niego nie odczytałem,bo już nie był z nim komunikacji.Ksenon tylko się został na stałe i podświetlenie środka auta nic więcej nie działało,wiec wydaje mi się że padł w momencie właczenia zapłonu lub włożenia obd.Jak co niektórzy piszą to jest opowiadanie bajek. :duh:

Były 2 sytuacje u mnie umarł podczas usuwania błędów Е70 i E71

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Panowie na wstrzymanie , nikt tu nie pisze że żle naprawiacie ,

kolego gk tds chyba lekko przesadziłeś , tylko wyjasniełm temat , to że jestem dociekliwy to raczej plus tu na tym forum

(nie każdy ma taką wiedzę jak Ty a też by chciał zrozumieć , jak moje wypowiedzi cie nudzą to je omijaj )

a Ty sie obrażasz jak młoda panienka :D ,

Jeszcze napisz jakiej wersji ISTA używałeś ?

przed zmianą w której błędy są kasowane z wyłączeniem terminalu KL15 +R czy juz po

byc może sama zmiana trybu kasowana błędów ma wpływ na uszkodzenia FRM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Panowie, pisałem bez osobistych wycieczek , zamkne temat jak bedziecie się obrzucali wzajemnie błotem

każdy bierze na ile ma ochote , ceny usług to nie ten temat

prosze pisać o FRM/NFRM i przyczynach uszkodzenia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ryzyko jest przy każdym restarcie procesora. Restart - to jest moment kodowania, odzcytu, kasowania bledow, odlaczanie klemmy. Wiencej nie powiem.

Moze inni maja slowo albo tlumaczenie co się dzieje z tym FRM i chcą kontynuować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Panowie przesadziliście , wszystkie osobiste docinki wykasowałem ,

to forum BMW , i zrobię to jeszcze raz jak będzie sobie nawzajem szkodzić

każdy bierze za usługę ile chce to jego problem i tych co płacą za tą usługę

dwie ważne kwestje

1) podłączenie interfejsu i odczyt błędów identyfikacja nie ma wpływu na soft w FRM 3

aby nie było przypakków że ktoś przyjedzie na diagnostykę z uwalonym modułem i zrzuci winę na diagnoste :idea:

 

2) programowanie , kodowanie jak i kasowanie błędów może mieć wpływ na uszkodzenie sterownika FRM3 i nalezy o tym fakcie piomformować

własciciela przed dokonaniem tej czynnosci .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

1) podłączenie interfejsu i odczyt błędów identyfikacja nie ma wpływu na soft w FRM 3

aby nie było przypakków że ktoś przyjedzie na diagnostykę z uwalonym modułem i zrzuci winę na diagnoste :idea:

 

2) programowanie , kodowanie jak i kasowanie błędów może mieć wpływ na uszkodzenie sterownika FRM3 i nalezy o tym fakcie piomformować

własciciela przed dokonaniem tej czynnosci .

 

Jest kilka wersji frm. Nazwijmy je roboczo 1, 2 i 3. Wystepuja w roznych modelach.

Temsky pisal kiedys ze problem dotyczy tylko frm3 ze wzgledu na jego konstrukcje. A co z frm 1 i 2 (nfrm)?

Czy ich konstrukcja jest bezpieczniejsza? Mniejsza jest szansa na uszkodzenie modulu przy prostych operacjach jak kodowanie czy kasowanie bledow? Udalo sie komus z Was ubic w ten sposob 1 lub 2? Czy moze wszystkie sa tak samo delikatne? A moze zalezy od auta? Np w e70 sa trwalsze niz w e90 itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.