Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Posiadam BME e90 320d 2008. Po pierwszych dniach większych mrozów, podczas odpalania zaczęła zapalać się na kilka sekund żółta kontrolka niskiego poziomu płynu chłodniczego (następnie gaśnie). Wcześniej kiedy temperatury nie spadały poniżej 0 stopni nie było tego problemu, wycieków nigdzie nie widać, nie "dymi" na biało. Jak myślicie od czego zacząć, co sprawdzić zanim zawitam w warsztacie?

Opublikowano

Poziom płynu jest ok, wskaźnik jest wysoko na MAX. Jednak korek wlewu nie był dokręcony, brakowało jednego pełnego obrotu. Po dokręceniu kontrolka się nie zapala.

:) czyżby tutaj leżał problem??

Opublikowano

Napewno powodem nie nie niedokrecony korek.

Przyszly mozy i objetosc plynu zmiejszyla sie ... Jak olej/plyn jest zimny - masz go za malo jak sie nagrzeje to w sam raz.

Aby pozbyc sie denerwujacego alarmu dolej troszke plynu, tak aby nie bylo go za duzo. Sprobuj jakies 200ml na poczatek. Nie panietam ile jest w systemie, cos chyba 7 czy 8 l.

Pamietaj, ze masz dolac plynu do chlodnic aluminiowych i jak kupisz koncentrat to pamietaj o rozrzedzeniu go :cool2: Jak kupisz gotowy to po prostu wlej i sprawdz nast dnia rano :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.