Skocz do zawartości

[34] Nie odpala na mrozie m20b20


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, nie używałem samochodu od poniedziałku do dziś i chciałem dziś odpalić odpalił za pierwszym razem, ale miał małe obroty i zgasł, potem juz tylko kręciłem i kręciłem i coś tam lapał ale odpalic sie nie chciał, potrzebuje jutro tego samochodu na chodzie ma ktoś jakieś pomysły? Świece wymieniałem z 2 tyg temu

 

dodam, że benzyna i gaz, silnik m20b20, było mało płynu chłodniczego na dnie zbiorniczka wyrównawczego, mało benzyny - dolałem dziś z 4 litry, petrygo i dalej nie chciał odpalić, wyladowałem 2 akumulatory. Świec nie mam jak wykręcić, bo nie mam klucza a po 2 jest -15 stopni i boje sie ze sie ułamią.

 

odłączyłem na noc akumulator, może reset ECU pomoże, jakieś rady co z tym fantem zrobić?

Opublikowano
Sprawdz czy awaryjnie zapali na LPG. Moze pompka paliwa przytarta? Filtr paliwa zapchany? Woda w paliwie? Czesta przypadlosc gdy jezdzisz na LPG i w zbiorniku przez caly rok masz malo benzyny. Dolej denaturatu do zbiornika. Wytraci on wode i pomoze spalic. Z tym ze rezultat sprawdzisz dopiero po przejechani kilku km. Bo denaturat musi sie wymieszac z benzyna i najpierw musisz wypalic ta benzyne z ukladu paliwowego, ktora teraz tam zalega.
Opublikowano

dalej nie odpala, wykręciłem świece były całe zalane wyczyściłem i zamontowalem, dalej nie odpalał, kręciłem kręciłem i [BAD], na gazie to samo.

 

wykręciłem pierwszą świece od przodu i patrzałem czy iskra jest, była ale bardzo rzadko - 1 na 10 sek dodam, że akumulator ledwo juz co krecił. jakies pomysły? jak to odpalić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Częsta przyczyna to zbyt duży pobór prądu przez rozrusznik a co za tym idzie spadek napięcia w całej instalacji.Rozrusznik dobrze kręci gdy akumulator naładowany?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
...patrzałem czy iskra jest, była ale bardzo rzadko - 1 na 10 sek...

A kable WN jak stare i jakiej są firmy?

Jeżeli z nimi ok. to i tak warto przeglądnąć połączenia (wszystkie fajki), ewentualnie zainteresować się stanem kopułki.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
odpaliłem kolega mnie pociągnął, ale chyba zly dzień mialem bo godzine później wpadłem w poślizg przy wjeździe na podwórko i wjechałem w słupek ;( blotnik i zderzak do wymiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.