Skocz do zawartości

kreteda

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1989

Osiągnięcia kreteda

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ogólnie, to świece mam nowe ngk, tylko nie zamontowane, bo wymieniałem silnik i zostawiłem stare. Wiec po wymianie kabli będą zamontowane. Czy wymiana samego palca coś zmieni - przy starej kopułce? ogólnie nie mam założonego impulsatora na 6 cylindrze - czy dla tego może być, że ciężko odpala? Jak sprawdzić czy moj silnik potrzebuje tego impulsatora (dowiedziałem sie o nim jak zacząłem szukać kabli). Gdzie go się podpina? kable będą ngk http://allegro.pl/przewody-zaplonowe-ngk-bmw-3-e30-5-e28-rc-bw218-i5010848006.html czy tu jest 7 kabli? jakoś dziwnie to wygląda. ew. zamowie z tego sklepu http://www.e-ngk.pl/ngk-rcbw218-przewody-zaplonowe-ngk-0561-p-463.html
  2. Mam problem, strzela mi gaz (II gen). Zauważyłem, że jak rozgrzeje silnik, zgaszę poczekam kilka minut i odpale to mogę jechać normalnie. Wydaje mi się, że przewody wn robią się wilgotne i mają przebicie i po zgaszeniu silnika osuszają się i wtedy przewodzą prąd normalnie. Czy jest to dobra diagnoza? Przewody mają na pewno sporo, bo sam zrobiłem na nich z 15 000 km. Odnośnie przewodów, jestem studentem i nie lubię za dużo wydawać. Czy przewody typu janmor, sentech itd - cena koło 150 zł będą wystarczające czy jest to taki szajs, że nie warto i dołożyć do ngk. Nie wiem ile będę posiadał to bmw, może być do lata może być przez rok. Cena zestawu ngk to 300-350 zł. dodam, że kopułka jest w średnim stanie, ale na nią to juz pieniędzy nie mam :P
  3. kreteda

    [E34] Mocny klekot m20b20

    silnik wymieniony, wstawiony taki sam m20b20 za 300 zł + 50 zł dojazd i 75zł olej neo(?) car 10w40 (podobno nie jest zły) wymiany nie licze silnik miał dużo gratów przy sobie m.in wtryski, kolektory, swiece, rozrząd, wisko jak nowe. Chodzi zarąbiście dużo bardziej rasowo niż poprzedni koń, nie wiem od czego to zależy. Tak, że nie wyszło drogo.
  4. kreteda

    [E34] Mocny klekot m20b20

    silnik wymieniony, wstawiony taki sam m20b20 za 300 zł + 50 zł dojazd i 75zł olej neo(?) car 10w40 (podobno nie jest zły) wymiany nie licze silnik miał dużo gratów przy sobie m.in wtryski, kolektory, swiece, rozrząd, wisko jak nowe. Chodzi zarąbiście dużo bardziej rasowo niż poprzedni koń, nie wiem od czego to zależy. Tak, że nie wyszło drogo.
  5. kreteda

    [E34] Mocny klekot m20b20

    [BAD], ustawiłem luz na 0.25mm dalej klepie jak klepało. Jedyne co zauważyłem ze stuki są mocniejsze na rozgrzanym silniku
  6. kreteda

    [E34] Mocny klekot m20b20

    Jest filmik, mogę nagrać jeszcze jeden. Jutro będę próbował ustawić luz zaworowy, jak sprawdzić czy nie ma luzów na konikach? mechnika mam, ale do niego mam 150 km i muszę je jakoś przejechać, a jak się okaże, że silnik do wymiany dobrze by było zebym juz go miał ze sobą - zaczynam pracę w której potrzebny jest mi samochód.
  7. kreteda

    [E34] Mocny klekot m20b20

    byłem w jakimś warsztacie blisko i uslyszałem, że można sprawdzić luz zaworowy, ale prawdopodobnie to panewki / tłok myślę że muszę zbierać pieniądze na nowy silnik ;/ Jaka jest cena części przy wymianie panewek? tak orientacyjnie.
  8. kreteda

    [E34] Mocny klekot m20b20

    pomyłka olej mam 10w40 lotosa, świece nie są luźne wykręcałem je niedawno, żeby zmienić przerwę, co do naprawy to pewnie jak narazie zapłacę same części i wymienię ze znajomym co robi takie rzeczy. Tylko co to może być, bo nie chciałbym rozkręcać całego silnika. dźwięk słychać jak by walił w kolektor, jak wyjmę przewód ze świecy co jest najdalej od chłodnicy, to dużo mniej stuka
  9. kreteda

    [E34] Mocny klekot m20b20

    Wsiadam dzisiaj i po przejechaniu 30 km zwróciłem uwagę na stukanie w silniku, wcześniej było stukanie ale dużo ciszej - jeździłem normalnie zrobione z 3 tyś km, dzisiaj się bałem jechać jak mi tak klekotało i jechałem 70km/h trase 150 km. Co to może być i jak to najtaniej naprawić (student). Olej wymieniany niedawno na lotosa 15w40 - troszeczke za dużo nalane instalacja gazowa 2 gen świece niedawno zmieniane na ngk dodam, że prawdopodobnie mam gdzieś dziurawą chłodnicę, bo ucieka mi płyn jak przejadę się kilka km to spada na dno zbiornika wyrównawczego. termostat wymieniłem.
  10. Wstawiłem dzisiaj nowe świece NGK do silnika m20b20, nie wiedziałem jaką przerwe ustawić i ustawiłem 0.6 mm czy nie jest to za mała przerwa (instalacja LPG) Myślicie, że na większej samochód by miał większą moc?
  11. Spalona izolacja kabla minusowego czy może to sie przekładać na niższą moc albo nierówną prace silnika?
  12. kreteda

    [34] Sprzęgło do wymiany?

    Witam, chyba sprzęgło mi juz słabo łapie, nie mogę spalić laczka w miejscu nawet na progu chyba, że zrobie strzał ze sprzęgła przy dużych obrotach co myślicie o tym? silnik m20b20 gdzie najtaniej kupić sprzęgło? używka czy nowe? i ile mniej wiecej kosztuje pasujące?
  13. odpaliłem kolega mnie pociągnął, ale chyba zly dzień mialem bo godzine później wpadłem w poślizg przy wjeździe na podwórko i wjechałem w słupek ;( blotnik i zderzak do wymiany
  14. dalej nie odpala, wykręciłem świece były całe zalane wyczyściłem i zamontowalem, dalej nie odpalał, kręciłem kręciłem i [BAD], na gazie to samo. wykręciłem pierwszą świece od przodu i patrzałem czy iskra jest, była ale bardzo rzadko - 1 na 10 sek dodam, że akumulator ledwo juz co krecił. jakies pomysły? jak to odpalić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.