Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moją uwagę zwróciło to auto:

http://otomoto.pl/bmw-525-bmw-525-tds-m-pakiet-C31839913.html

Zdekodowany VIN:

S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Podw. sport.+ obniż. zaw.+ regul. poz.

S280A LM RAEDER/SPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. styl. spr.

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S386A DACHRELING Reling dachowy

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S665A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business RDS

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa w jęz. włoskim

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

S928A REIFENSTEUERUNG Sterowanie opon

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Składanie Information

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S220A NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

 

 

Rozmawiałem z właścicielem, sprawia bardzo sensowne wrażenie, nie jest handlarzem, sprzedaje bo dostał auto służbowe, jest książka serwisowa potwierdzająca ten przebieg.

Będę oglądał to auto dzisiaj, na co zwrócić uwagę?

 

Z góry dziękuję za wszystkie uwagi i sugestie :cool2:

Opublikowano

Odpalanie na zimno - dopilnuj, żeby właściciel nie odpalał auta aż do Twojego przyjazdu. Sprawdzisz w ten sposób czy świece grzeją i czy układ się nie zapowietrza (czy nie ma bąbli powietrza w przewodzie łączącym filtr paliwa z pompą wtryskową). Po odpaleniu nagrzej auto do temperatury pracy i daj jej w palnik, poobserwuj, czy auto nie zrobiło się mułowate po rozgrzaniu, co świadczyć będzie o złej dawce paliwa. Odstaw nagrzane auto na 15 - 20 minut, w tych temperaturach wystarczy 15 minut, po czym odpal. Ma zapalić od strzału, jak będzie kręcić kilka sekund, to znaczy, że pompa wtryskowa się kończy i wymiana tłokorozdzielacza to pewniak i kwestia czasu. Dalej - nie baw się w nasłuchiwanie pukań z zawieszenia, E39 to ciężka maszyna, zazwyczaj nie słychać pukań z nawet mocno zużytych tulei. Auto na szarpak i podnośnik, żeby sprawdzić breszką co słychać w zawieszeniu. Auto ma NIVO, więc sprawdź czy działa poprawnie.

 

Sprawdź też, czy każdym z zadeklarowanych 4 kluczy odpalisz auto.

 

AVE!

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Lampy przód, tył i kierunki boczne wymienione. Powinny być pomarańczowe.

W mojej babci mam identyczną tapicerkę, przebieg 273 z groszem i fotel kierowcy identycznie zużyty jak w tej.

Tylko że ja 6-ty rok użytkuję auto w 70/ na krótkich odcinkach ( miasto ).

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Auto kupione, bardzo Wam dziękuję za szybkie wskazówki :cool2:

Co do przebiegu ostatni ślad z Włoch jest przy 191k, teraz auto ma 205k i na moje oko wnętrze czyli fotel kierowcy, kierat, pedały i gała idealnie z tym współgrają więc nie mam powodu podejrzewać kręcenia, ale oczywiście macie prawo się podśmiechiwać :twisted:

Reflektory były na bank grzebane bo są nieoryginalne przetwornice a do tego środek lamp lata względem kloszy więc będzie to pierwsza rzecz którą się zajmę. Do tego nie działają szyby z tyłu i ręczny nie ma zapadki więc odpalonego auta na spadku nie unieruchomisz :x no i na klapie klasycznie jest kalafiorek :lol:

Pewnie będę korzystał z Waszej wiedzy w doprowadzaniu jej do "ideału" dla starej bety więc do usłyszenia i pozdro :cool2:

Opublikowano
Auto kupione, bardzo Wam dziękuję za szybkie wskazówki :cool2:

Co do przebiegu ostatni ślad z Włoch jest przy 191k, teraz auto ma 205k i na moje oko wnętrze czyli fotel kierowcy, kierat, pedały i gała idealnie z tym współgrają więc nie mam powodu podejrzewać kręcenia, ale oczywiście macie prawo się podśmiechiwać :

Nikt nie zamierza się z ciebie podśmiechiwać ponieważ to twoje pieniądze i zrobiłeś z nimi co ci się podobało. Po prostu opisałem jak to wygląda w moim aucie.

Szerokości i bezawaryjności.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Jeden wierzy w Boga a drugi w 200 000 w 16 letnim dieslu :cool2:

 

Jasne, jedni uważają że człowieka stworzył Bóg, inni wierzą w antropogenezę czyli naukę.

Ja zaliczam się do tych drugich, wolę opierać się na faktach niż domysłach :wink:

Szerokości Wam również :mrgreen:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.