Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem ile dla kogo to jest "dużo" czy "stromo".

Na oko 22-24 stopnie, więc dość stromo.

 

Chyba znalazłem odpowiedź. U mnie właśnie tak się dzieje - dojeżdżam do bramy, puszczam hamulec, chwilę stoi i zaczyna się staczać.

Co prawda nie do końca jestem pewien czy ta X6 się stacza czy ześlizguje, ale jak wyczytałem maksymalny kąt np. dla X6 to 25,5 stopni.

 

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zeslizguje.

 

Popatrz na moment, kiedy swiatla STOP gasna.. auto przesuwa sie w dol, ale kola ( tylne) stoja moment w miejscu (nie kreca sie), po czym zaczynaja sie lekko krecic do przodu.. a potem auto zatrzymuje , kola zaczynaja sie szybciej obracac/slizgac podjezdza :wink:

Opublikowano

Dziś potestowałem swoją skrzynkę w Bielsku Białej - średnio stromo (jeśli komuś coś to mówi to podjazd Waszawską do Sarniego stoku) - stoi !

Bardzo stromo - wjazd na piętro parkingu w sferze - stoi 3 sekundy i następnie się stacza.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

 

Jest to samo. Dzisiaj diagnoza jest następująca - wałek kolumny kierownicy (nr części: 32306788156 - google 400 pln, ASO 431 pln, więc cena w zasadzie ta sama).

Jeden mechanik ruszał kierownicą, drugi trzymał za ten przegub krzyżowy - podobno to jest ta część. Kolego PaMa - wymieniaj na gwarancji, jak ustąpi to kupuję i też wymieniam :)

 

P.S. Jakbym wymienił te wahacze za 4k to pewnie wmówiliby mi później, że też już były w fatalnym stanie i trzeba było już je wymienić :)

 

 

Wybaczcie, ze odgrzewam tak pozno kotleta.. ale dzis moje F07 wyladowalo w serwisie w München.

Klamka odmowila posluszenstwa i ' nie zamyka samochodu z palca'.

Przy okazji wspomnialem o stukaniu w kolumnie kierownicy.

Doradca serwisowy wzial mnie na wycieczke i wyprobowalismy X5, X6 oraz 3GT. We wszytskich tych autach sluchac lekkie stuki :mad2: Ale wydaje mi sie, ze nie jest to to samo co u mnie.

Oswiadczenie z serwisu, ze 'ten typ tak ma' po tym, jak kilka lat temu dostali informacje z BMW, ze tak 'musi byc po prostu'. :duh: :duh:

 

Poprosze jutro, przy odbiorze o to info na pismie :nienie:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
a ja zauważyłem, że auto stacza się tylko wtedy, kiedy podjeżdżam pod górę i nie wyhamuję do 0, jak jest 2-3km/h i puszczę hamulec, wtedy samo zwalnia i się stacza. Kiedy wyhamuję do 0 i auto już się zatrzyma, wtedy nie stacza się.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

PaMa

 

te stuki w kolumnie kierownicy zdaje się miałem przy skręcaniu i jednoczesnym hamowaniu z małej prędkości w swoim poprzednim GT,w obecnym LCI nie mam,radze to olać,szczegół...

Opublikowano

w 2 serwisach powiedzieli mi, ze to taki urok ukladu kierowniczego.

Jedni maja wieksze luzy, inni mniejsze.

 

:duh:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

Jest to samo. Dzisiaj diagnoza jest następująca - wałek kolumny kierownicy (nr części: 32306788156 - google 400 pln, ASO 431 pln, więc cena w zasadzie ta sama).

Jeden mechanik ruszał kierownicą, drugi trzymał za ten przegub krzyżowy - podobno to jest ta część. Kolego PaMa - wymieniaj na gwarancji, jak ustąpi to kupuję i też wymieniam :)

 

P.S. Jakbym wymienił te wahacze za 4k to pewnie wmówiliby mi później, że też już były w fatalnym stanie i trzeba było już je wymienić :)

 

 

Wybaczcie, ze odgrzewam tak pozno kotleta.. ale dzis moje F07 wyladowalo w serwisie w München.

Klamka odmowila posluszenstwa i ' nie zamyka samochodu z palca'.

Przy okazji wspomnialem o stukaniu w kolumnie kierownicy.

Doradca serwisowy wzial mnie na wycieczke i wyprobowalismy X5, X6 oraz 3GT. We wszytskich tych autach sluchac lekkie stuki :mad2: Ale wydaje mi sie, ze nie jest to to samo co u mnie.

Oswiadczenie z serwisu, ze 'ten typ tak ma' po tym, jak kilka lat temu dostali informacje z BMW, ze tak 'musi byc po prostu'. :duh: :duh:

 

Poprosze jutro, przy odbiorze o to info na pismie :nienie:

 

 

 

Kilka lat temu w 330xd też stukało przy przebiegu 8000km. Auto Fus odmówiło naprawy twierdząc że tak ma być natomiast Bawaria wymieniła wałek w przekładni kierowniczej - zrobili to ale doradca dał mi do zrozumienia że jestem "inny" bo tylko mi to przeszkadzało.

 

Teraz słyszę to samo stukanie w 5GT - bez Adaptive drive i Aktywnego Układu Kierowniczego. Przebieg 60.000km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.