Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam coś ostatnio ciągle mi się psuje auto. Teraz mam problem trzęsieniem auta. Od 130 i im szybciej tym bardziej odczuwalne. Drży całe auto (podskakuje tak) nie wiem jak to określić. Koła wyważone teraz zima więc są ori bmw 205/65/15, drążki kierownicze zmienione geometria zrobiona. Zawias też. Czego to może być jeszcze wina i jak to sprawdzić?
Opublikowano
ja mialem drgania +80-140km\h jak mialem luzy na drązku i końcówkach, tylko ze kierownica trzepala bardzo a przy hamowaniu to jzu w ogole. jak kierownica nie drży a buda tak to może jakieś poduchy? silnika, skrzyni? zajrzyj pod spód moze cos bedzie gołym okiem widoczne
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
na kompie podłączałeś? moze wyjdzie ze konwerter,miałem to samo po roku od remontu generalnego skrzynie ,miałem to samo ok 130 trzesło wrecz szarpało całą buda wywaliłem kase na wał podpory wału poduszki itp pojechałem do tego co mi skrzynie zrobił zmienił mi olej i dolał taki preparat amerykański jak znajde link to podeśle ,od tamtej pory super juz 3 rok i nic ale tu mi sie udało bio inaczej mi powiedział regeneracja konwertera,jak bedziesz miał w misce dużo szlamu i opiłek to raczej to konwerter
Opublikowano

Stukać będzie jak będzie miała duży luz. I wtedy nie stuka podpora tylko wał który uderza o podłogę. Ogólnie sprawdź wał pod względem luzów.

To nie koniecznie musi być to, ale jak najbardziej może.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.