Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, zakupilem kabel ..do pracy przy samochodzie e90 12.2007 318i , problem polega na tym gdy chce sie polaczyc z nim to wywala mi blad BRAK KOMUNIKACJI , podpinam kabel do e61 04.2007 i dziala do e46 m54 i e60 2005 tez dziala ... te trzy ostatnie auta obsluguje moj stray interfejs... nie wiem na czym polega problem ..slyszalem o jakiejs konfiguracji ..itp ..;/

 

Moze ktos podpowie ..

Opublikowano
Na dołączonej płycie powinien znajdować się program DCNA.exe, który umożliwia uaktywnienie protokołu CAN w interfejsie.Bez tego nie połączysz się z autami po 2007 roku.
Opublikowano

dalej nie dziala kabel...time out ..wyskakuje ja daje na500kb-s

..... nadal sie nie laczy.... jak podpinam pod e46 to tylko silnik diagnozuje..reszya modulow non responde...

domyslam sie ze jak zrbie zworke 7i8 to odpali...ale dlaczego nie diagnozuje...Can:/

Opublikowano
dalej nie dziala kabel...time out ..wyskakuje ja daje na500kb-s

..... nadal sie nie laczy.... jak podpinam pod e46 to tylko silnik diagnozuje..reszya modulow non responde...

domyslam sie ze jak zrbie zworke 7i8 to odpali...ale dlaczego nie diagnozuje...e90 2008r

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

kabel mam ustawiony na com 1 i 4096 i 4096 opoznienje 1ms

 

mam kmunikat timeout echo...wybieram 500kb/s w momebcie wlozenia kabla do obd bo wtedy sie pali czerqona dioda.zielona tylko wtedy sie pali jak nastepuja zmiany i odczyt modulow..

 

 

jak podlaczam do e46 to tym kablen nie moge kodowac w ncs-ie jak przesiadam sie do e60 2004 i e61 2007 to kodowanie odbywa sie..i widzi wiecej modulow niz kable na lini K

  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

a ja mam taki przypadek ze odczytuje e39 2001 rok i nawet 2007 e92 330D

mam trzy kable interface i dzialaj na inpa dis i istad.(pali mi sie w inpa na stale dwie czarne kropki po podlaczeniu usb do lapka)

ale jak chce diagnozowac mini R60 coopreD z 2013 roku to juz zaden z tych programöw i IF sie nie laczy zero diagnozy.

czytalem ze mozna te fejsy K-line przerobic na D-can jakimis dwoma rezystorami i tranzystorem..

robilem trz ten przelacznik miedzy 7/8 pin.i nic to niedalo..

:mad2:

 

mam taki fejs :

 

https://www.obdexpert.de/prestashop/home/48-maxdia-diag1-diagnose-interface-fur-bmw-fahrzeugebj-1996-2006.html

 

i to jest tez na IF ze do 2007 roku czyta na nim inpa e92 byla wlasnie z 2007 roku.

 

ma ktos moze schemat na lutowanie aby byly dwa w jednym lub jakos z przelacznikiem(fotki ,schematy.) mam stacje lutownicza i naumialem sie smd lutowac.

tylko pewny opis aby nie spalic jakiegos ecu :cry2:

z mojä bee nie idzie sie nudzic
Opublikowano

Fejs z linku jest tylko do 03.2007 (Kline)

Nie da się go przerobić na K+DCAN. Musiałbyś dołożyć ATMEGĘ, GAL i jeszcze kilka układów, rezystorów, kondensatorów, stabilizator napięcia, itp

Tak więc widzisz, lista jest długa, lepiej zbudować nowy od podstaw.

 

Przerobienie fejsa K-line tranzystorem i rezystorami służy do poprawnego wykrywania zapłonu.

http://www.milodiagnostyka.pl/kamil/bmka2.jpg
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.