Skocz do zawartości

Podczas jazdy silnik nagle spadl z obrotow (Nie odpala)


mks_socho

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem

 

jadac e46 2.0 136km. Cala droge około 20 km jechałem spokojnie 90 tką na tempomacie. przy sygnalizacji swietlenej tempo wylaczylem i kawalek dalej zrzuciłem jeden bieg w dol by wyprzedzić jadący przede mna pojazd. przeciagnalem ja do około 3 tys obr może trochę więcej i nagle cos ją zmuliło i spadal z obrotow po czym zgasla. przetoczyłem się na pobocze i na tym podróż się zakonczyla gdy zaciągnalem ją do domu rozkrecilem filtr paliwa i był dość mocno zabrudzony. wspomnę ze około miesiąc temu był wymieniany (komplet filtrow i olej ) Również gdy wyjalem filtr i przekrecilem stacyjke by zobaczyć czy pompka podaje paliwo ( Podawala ale spienione z pęcherzykami powietrze ) nie wiem co dalej co moglo się stać nie mam zbytnio wiedzy na temat tego auta wiec proszę o pomoc z góry dzięki . Może nie opisałem tego w najlepszy sposób ale tak wydaje mi się najprościej Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem

 

jadac e46 2.0 136km. Cala droge około 20 km jechałem spokojnie 90 tką na tempomacie. przy sygnalizacji swietlenej tempo wylaczylem i kawalek dalej zrzuciłem jeden bieg w dol by wyprzedzić jadący przede mna pojazd. przeciagnalem ja do około 3 tys obr może trochę więcej i nagle cos ją zmuliło i spadal z obrotow po czym zgasla. przetoczyłem się na pobocze i na tym podróż się zakonczyla gdy zaciągnalem ją do domu rozkrecilem filtr paliwa i był dość mocno zabrudzony. wspomnę ze około miesiąc temu był wymieniany (komplet filtrow i olej ) Również gdy wyjalem filtr i przekrecilem stacyjke by zobaczyć czy pompka podaje paliwo ( Podawala ale spienione z pęcherzykami powietrze ) nie wiem co dalej co moglo się stać nie mam zbytnio wiedzy na temat tego auta wiec proszę o pomoc z góry dzięki . Może nie opisałem tego w najlepszy sposób ale tak wydaje mi się najprościej Pozdrawiam.

Miałem podobnie okazało sie ze pompa paliwa w zbiorniku wyzioneła ducha jak masz takie objawy przy 1/4 zbiornika to pompa dolej 20 l ropy i zapali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze piszecie należy wyeliminować najprostsze sprawy a jak już jesteście przy pompie w baku to się może zdarzyć że się rozszczelni i nie możne wypompować całego paliwa.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było identycznie. Kubek filtra napełniał się paliwem w 25 sec a i tak winna okazała się pompa w baku. Wcześniej miałem to samo i winna była wtryskowa a jeszcze wcześniej objawy takie że ciężko odpalił i zgasł po chwili i też pompa w baku. Ogólnie kibel :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tryskalo mocno, ale nie mialo odpowiedniego cisnienia. Kazdy szary czlowieczek pomyslalby ze jest wszystko ok. Nie mam porownania jakie cisnienie jest w sprawnej pompie dlatego wydawalo sie ze jest git.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.