Skocz do zawartości

silnik m10..niepali 2i3 gar


łazik

Rekomendowane odpowiedzi

witam :mrgreen: mój kolega ma problem z m10.chodzi o to że niepali na 2i3 garnek.objawy są na gazie i na benzynie.mieszka kawałek ode mnie więc pisze to co dowiedziałem się przez telefon.auto nieraz kulało,przerywało ale przez chwile,póżniej wszystko ok. wczoraj odpalił i tylko na dwa gary chodzi to zn. na 1 i 4.objawy są na wolnych i wysokich obrotach.dziś sprawdzone było paliwo i ciśnienie, wszystko w normie a wręcz książkowe aż się goście dziwili [silnik ma 19 lat],po ściągnięciu pokrywy zawory chodzą jak powinny niewidać żeby jakaś sprężyna była pęknięta. kopółka nie popękana,palec też.przy wykręceniu świecy i przyłożeniu do silnika iskra jest.czy ma ktoś jeszcze jakieś pomysły :roll: może coś z czujnikami :roll: .każdy pomysł mile widziane.silnik na jet-tronicu. pozdro
klepało ale przestało!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałęm podobnie kupiłęm kable wysokiego napiecia kopułke i palec (antyzakluceniowy) i koniec przestał chodizc wyszlo na to ze jeden kabel byłw srodku przerwany tzn nie byłdokladnie wkrecony w to cos co na swiece sie wsadza tak teraz robia kable 120zł koszotwały tak na marginesie a z firmy "janmor" ale po rozkreceniu ich i naprawieniu bylo prawie ok czaasami cos tak przerywalo pryzcickales gaz i tak jak by jeden baniak nie palił taki mulisty był czasami po nagzaniu sie okazalo sie ze to wina byla albo kopulki bo miałą aluminiowe bolce albo palca bo wymienilem te 2 rzeczy razem na stare orginalne z logo bmw i od tej pory jest ok a ja nie kupuje zamienników:) moze cos z tego co napisalem ci pomoze powodzenia a zapomnialem dodac ze tez mam gaz (emulator i komputer, wtryskiwacz gazu przed przepływomiezem to wszystko uzyskuje sygnaly z sondy) no i muj silnik to tez m10 :) 86 rok :) PS strasznie ladne maja te silniki kolektor dolotowy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jak mam byc szczery to nie wiem co maja zawory do braku kompresji na dwoch sasiednich cylindrach.

 

Mogą mieć.

Jeżeli koleś przez lata nie sprawdzał luzu zaworów - szczególnie jeżeli jeździł na LPG - to mogły się powypalać grzybki zaworów.

 

Chociaż zwykle dzieje się to na zewnętrznych cylindrach.

W prostszych instalkach LPG środkowe cylindry dostają bogatszą mieszankę (powietrza i gazu), zewnętrzne uboższą - i przez to te zewnętrzne mają skłonność do przegrzewania.

 

Wtedy szlag trafia o wiele szybciej - po kolei - grzybki zaworów, gniazda zaworów, a w końcu nawet tłoki :shock:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.