Skocz do zawartości

Czerwona kłótka na kierownicy, czerwony hak holowniczy!!!


bardinet

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Problem polega na tym iz probowalem odpalic auto i akumulator padl. zaswiecila sie zota kierownica z kludka a teraz sie swieci czerwona. Chcialem koledze pokazac automatyczny hak holowniczy ale nie wyskoczyl, i teraz wywala mi te bledy jak sie tego pozbyc, hak nie wyskakuje, a kierownica da sie krecic, auto odpalone z kabli.

Edytowane przez bardinet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba błędy skasować podłączając komputer lub gdy to nic nie da (w przypadku blokady kierownicy ) to pomaga adaptacja .Koszt 140 zł w Aso .

Przy dłuższym wyświetlaniu błędu blokady kierownicy na czerwono może auto nie odpalać i to w najmniej oczekiwanym momencie .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba błędy skasować podłączając komputer lub gdy to nic nie da (w przypadku blokady kierownicy ) to pomaga adaptacja .Koszt 140 zł w Aso .

Przy dłuższym wyświetlaniu błędu blokady kierownicy na czerwono może auto nie odpalać i to w najmniej oczekiwanym momencie .

co to jest ta adaptacja a z tym hakiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaptacja polega na tym ,że auto podłączają pod komputer serwisowy i programują inny punkt blokowania rygla .

U mnie dwa razy wyskoczyła ta kontrolka i już w zwykłym warsztacie prognozowali wymianę całej kolumny za 4000 zł . Po adaptacji mam już 1,5 roku spokoju z tym komunikatem . Co do haka to pewnie zwykły błąd , który trzeba skasować i tyle . Nigdy nie kombinuj z autem przy padniętym aku .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam i nie miałem haka, ale co do ładowania akumulatora tak, by nie było żadnych problemów to trzeba specjalną ładowarką do akumulatorów żelowych:

 

http://mbworld.org/forums/attachments/cls55-amg-cls63-amg-w219-w218/198013d1292031654-can-i-use-bmw-battery-conditioner-my-cls55-image2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Podzielę się sugestiami co do czerwonej kontrolki blokady kierownicy. Właśnie dwa tygodnie temu miałem taki przypadek, pomogła profilaktyczna samodzielna wymiana kolumny używanej z 2010 r. - 150 zł, oraz wgranie nowego softu - 500 zł w nieautoryzowanym serwisie, w serwisie BMW w Krakowie diagnoza kosztuje 470, wgranie softu 500 ewentualna wymiana kolumny ok 1800. Zwykłe kasowanie błędu nie pomogło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli auto odpala gdy jest czerwona kłódka, to polecam najpierw skasować licznik ELV. Po skasowaniu przejechałem ~40kkm (w niecałe 2 lata) i do dzisiaj mam spokój. Nowego softu nie wgyrwałem (chociaż nie wiem jaki mam obecnie).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
nie mam i nie miałem haka, ale co do ładowania akumulatora tak, by nie było żadnych problemów to trzeba specjalną ładowarką do akumulatorów żelowych:

 

http://mbworld.org/forums/attachments/cls55-amg-cls63-amg-w219-w218/198013d1292031654-can-i-use-bmw-battery-conditioner-my-cls55-image2.jpg

Dobry patent na ładowanie przez gniazdo zapalniczki.

Prześlij namiary na to cudo na PW.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się sugestiami co do czerwonej kontrolki blokady kierownicy. Właśnie dwa tygodnie temu miałem taki przypadek, pomogła profilaktyczna samodzielna wymiana kolumny używanej z 2010 r. - 150 zł, oraz wgranie nowego softu - 500 zł w nieautoryzowanym serwisie, w serwisie BMW w Krakowie diagnoza kosztuje 470, wgranie softu 500 ewentualna wymiana kolumny ok 1800. Zwykłe kasowanie błędu nie pomogło.

 

Prawodopodobnie wymiana kolumny nie była konieczna. Programowanie za 500 zł jednego CASa? Masakra, strasznie zdzierają. Ogólnie to trwa 5 minut.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie, no właśnie. Na innych postach poruszany był temat i radzili wymienić kolumnę. Czy to drogo to nie wiem, byłem z tym błędem, zanim pojechałem na Balicką u innego speca i nie dał rady usunąć tego błędu. Nie chcę wdawać się w dyskusję, czy to jeden sterownik czy nie, ale po wgraniu softu mam w i-drive kilka funkcji których przedtem nie miałem. A co do kolumny to czy jest pewność, że ponownie nie wyskoczył by błąd (powiedzmy za jakiś czas). Najważniejsze, że mam święty spokój i żadnej choinki na desce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No spoko, nikt nie wdaje się w dyskusję, ale na 99% w Twoim przyapadku wystarczyla by aktualizacja CASa przez WINKFP i tyle.

 

Zadnych wymian kolumn i innych rzeczy nie trzeba robić.

 

Fakt faktem, że oni pewnie zaktualizowali Ci caly samochod i przez to masz tez inne funkcje w i-Drive.

 

A magicy od wszystkich aut nie potrafia zresetowac ELV.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Serwis autoryzowany nie robi aktualizacji pojedynczych sterowników tylko całego samochodu, bo musi być całkowita zgodność oprogramowania. Tak przynajmniej mi oświadczono i zrobiono. W innych wątkach pisano że licznik ELV da się skasować INPĄ.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zgadzam się, autoryzowany serwis pewnie robił Ci update ISTA całego auta (bo inaczej się nie da) i masz podniesiony I-leve. W tym momencie cena 500 zł to normalna cena.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Witam mam taki sam problem z hakiem holowniczym chcialem schowac go, zaswiecila czerwona lampka na orzycisku i teraz nie chce sie ani schowac ani wysunac. Odlaczalem akumulator nic nie pomoglo, jutro jade na kompa z tym dyndajacym hakiem. Czy moze to byc elektromagnes?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.