Skocz do zawartości

BMW E 39 2.8 1999r Problem z ogrzewaniem przy 100km/h


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No ale sa pompki pod elektrozaworami i one bezpośrednio pchają wode do nagrzewnicy.

U ciebie takiej nie ma < ciekawe czy nie powinna być?>

 

A ta pompka przy chłodnicy tego nie gwarantuje.

 

Sam nie wem ale wydaje mi się , że tu jest jakiś problem.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja przy elektrozaworach nie mam pompki. Mam jeszcze pytanko dysponuje ktoś schematami układu chłodzenia/ogrzewania do bmw e39 2.8 2x vanos 1999r?
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
Opublikowano

Cześć.

 

Nie jestem pewien ale chyba to te schematy:

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DM51&mospid=47544&hg=64

 

A tu jak wpiszesz swój vin (ostatnie 7 cyfr) to wyskoczy twoje auto i sprawdzisz sobie dokładnie czy to to:

 

http://www.realoem.com/bmw/select.do

 

Powodzenia w rozwiązaniu tematu ale coś wydaje mi się że masz gdzieś za nagrzewnicą przydławiony przepływ wody a przy wyższej prędkości obrotowej silnika wodzie łatwiej płynąć na parownik lpg niż na nagrzewnicę.

Opublikowano
niestety na realoem są tylko poglądowe obrazki już z tego korzystałem potrzebny mi schemat od a do z układu chłodzenia ogrzewania. Jedyna nadzieja jaka mi została to wizyta w serwisie;(
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
W końcu uporałem się z naprawą w następujący sposób wymiana całej nagrzewnicy z klimy manualnej na klimatronik. Problem polegał na nie drożnej nagrzewnicy którą teraz ciężko dostać w sklepie i dlatego moja naprawa zakończyła się przerobienia na klimatronik jeżeli by ktoś potrzebował cześć typu chłodniczka klimatyzacji, panel klimatyzacji manualnej to prosze o kontakt :) Dodam że koszt takiego zabiegu to 700zł
po co jeździć na ręcznym jak można dać w p*zde :)
  • 2 lata później...
Opublikowano
odgrzeję w międzyczasie uporałem się z moim problemem kupiłem kierownice powietrza (kolanka) od filtrów pyłkowych do grodzi z niepołamanymi zatrzaskami wystarczył brak jednego w każdym z moich , winny był pęd zimnego powietrza wtłaczany podczas większych prędkości z komory silnika .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.