Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolego kombinujesz jak koń pod górę z tego co widzę.EGR nie bedzię się tak otwierał i zamykał jak zdejmiesz rurę od IC idącą do EGRu ponieważ zmienia się mieszanka.

 

Moim zdaniem będzie się otwierać i zamykać. U mnie i w 3 autach które znam jest tak samo.

Kupię komplet felg styling 270
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To tak przejechałem dzisiaj okolo 5km i po jakimś czasie było słychac jak zatrzymałem się inną prace silnika lecz na liczniku nic,żaden Check nie wyskoczył,dodam,że wrażenie,że lepiej idzie z odłączonym EGR hmm ale chyba jest takie samo jak z działającym... musze bardziej potestować

 

 

Spytam tak jeszcze bo ktoś pisał,że zaślepienie EGR powoduje lepszy dół natomiast pogarsza się góra w trasie czy to prawda? i jeżeli nie odczuwam,żadnej różnicy po zaślepieniu EGR to spowrotem go podłączyć?

Opublikowano
Kolego kombinujesz jak koń pod górę z tego co widzę.EGR nie bedzię się tak otwierał i zamykał jak zdejmiesz rurę od IC idącą do EGRu ponieważ zmienia się mieszanka.

 

Moim zdaniem będzie się otwierać i zamykać. U mnie i w 3 autach które znam jest tak samo.

 

 

w takim razie co jest grane?

Opublikowano
otwiera sie zawsze, nie ma znaczenia czy zimny/cieply po nocy/przed nocą ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Bez urazy, ale również sądzę, że kombinujesz i to zdrowo. Moim zdaniem wszystko gra, i albo zakładasz że zawsze coś jest nie tak albo jesteś tak przewrażliwiony i czuły na wszystko, że jak Ci kamyczek spod kół uderzy podczas jazdy w bude to już dzwonisz do blacharza, że Ci pół tyłu urwało. Aby oszczędzić sobie no i w sumie mam również nerwów, podjedzie do kogoś obcykanego w DISie i masz tam test EGR przy różnych wartościach otwarcia zaworu i wyjdzie czy cos nie tak.

Hough

Wszystko należy sprowadzać do najprostszej postaci ale... nie bardziej.
Opublikowano
Dałbym głowę sobie uciąć tak czytałem , ale tak jak pisałem pewności nie mam, natomiast kolega puzonn napisał wyżej że nie ma to znaczenia. Wiec rebus :)
Wszystko należy sprowadzać do najprostszej postaci ale... nie bardziej.
Opublikowano
no tak kolega Puzzon napisal otwiera się ''zawsze'' ''nie ma znaczenia czy cieply/zimny'' czyli,że po odpaleniu już ma pracować to idzie wywnioskować a tu tak nie jest.. dopiero jak zrobię z 3,4km i pracuje a potem znów przestaje
Opublikowano
Witam od razu zaznaczam że nie wiem jak powinno być ,ale u mnie na zimnym przy zdjętym przewodzie od IC do EGR na wolnych obrotach otwiera się i zamyka w równych odstępach czasu ,po dodaniu gazu zamyka się całkiem. Miesiąc jeżdziłem z odpiętym EGR ,pokazało mi błąd na kompie ,skasowałem raz i więcej nie powrócił. Z tego co zauważyłem to na zimnym pracował bardziej twardo i może lepiej się zbierał od dołu przynajmniej takie miałem odczucie. Kilka dni temu zamontowałem klapę gaszącą od kolegi Trandolf i z powrotem podłączyłem EGR tak jak powinno być. Silnik pracuje ciszej na zimnym, przyspiesza płynnie i tak już zostawie.
KOZIOL
Opublikowano

ehh i dalej nie wiadomo

 

http://www.youtube.com/watch?v=DXniBiqVIn0&feature=youtu.be

 

powiem tak przewody wymienione podciśnieniowe,elektrozaworek EGR wymieniony,EGR czysczony,tłoczek chodzi dobrze,

 

po odpaleniu auta czy to zimne czy to silnik zagrzany i po zdjęciu rury z EGRU nie pracuje wogule,tak samo po zdjęciu wężyka z EGR nie ma ssania.Po przejechaniu około 3,4km z butem EGR pracuje,ssanie po zdjęciu wężyka jest.Gasze dla przykladu auto,odpalam i już EGR nie pracuje

Opublikowano

juz raz napisalem jak jest, napisze raz jeszcze egr pracuje zawsze, odpalasz auto po nocy -20, sniegu najeb alo po pachy, sąsiad lata z łopatą a egr po odpaleniu natychmiast wpuszcza spaliny do kolektora aby Twoj silnik szybciej sie zagrzał i szybki odparowały zanim sąsiad odłoży łopatę i podejdzie do swojego łałdi....

słowo zawsze w znaczeniu że swojej pracy nie uzaleznia od temp zewn, temp silnika itp, komputer steruje jego pracą zawsze, na luzie po odpaleniu po nocy musi działac

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Zrób test egr w dis..

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

..pasja to moje życie..
Opublikowano

najpierw

juz raz napisalem jak jest, napisze raz jeszcze egr pracuje zawsze, odpalasz auto po nocy -20, sniegu [bAD] alo po pachy, sąsiad lata z łopatą a egr po odpaleniu natychmiast wpuszcza spaliny do kolektora aby Twoj silnik szybciej sie zagrzał i szybki odparowały zanim sąsiad odłoży łopatę i podejdzie do swojego łałdi....

słowo zawsze w znaczeniu że swojej pracy nie uzaleznia od temp zewn, temp silnika itp, komputer steruje jego pracą zawsze, na luzie po odpaleniu po nocy musi działac

dzięki za info, byłem przekonany, że jest inaczej.

Meritum

powie ktoś?

 

uwierz mi, że naprawdę wszystko należy sprowadzać do najprostszej postaci... ale nie bardziej

 

Powtórzę i potwierdził to

Zrób test egr w dis..

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

 

szybko, prosto i co najważniejsze - skuteczne

Wszystko należy sprowadzać do najprostszej postaci ale... nie bardziej.
Opublikowano

Nie zawsze egr się otwiera na zimnym itp, gdyż sterownik uruchamia podciśnienie tylko w określonych momentach, zgodnie z mapą egr w sterowniku.

 

Taka odpowiedz od pewnego szpeca od bmw i co wy na to?

Opublikowano
Taka odpowiedz od pewnego szpeca od bmw i co wy na to?
go wno nie spec skoro nie wytluaczyl ze nie sprawdza sie dzialania egr tak jak ty to robisz....

widac chcesz za wszelka cene wmówić sobie i przy okazji nam swoje teorie

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
To szanowny kolego wróć do tego szpeca i łaskawie go poproś o test w DISie . Skoro to szpec to sprzęt ma i masz problem z bani.
Wszystko należy sprowadzać do najprostszej postaci ale... nie bardziej.
Opublikowano

przetestowałem dzisiaj auto z odłączonym i podłączonym EGR co zauważyłem po zdjęciu wężyka jest delikatne ssanie(po przejechaniu 2km) po zdjęciu rury EGR na biegu jałowym wysunie się i stoi zablokowany nie zasówa się spowrotem tutaj filmik.Aha jak zdjeme wężyk z EGR tak na 15 sekund to powietrze przestaje lecieć i już nie ssa i egr nie działa....

 

http://www.youtube.com/watch?v=KqIZEQOKbL8&feature=youtu.be

 

a tutaj jeszcze zapalila się taka kontrolka:

 

http://i41.tinypic.com/116jh2u.jpg

Opublikowano

czlowieku nadal nie zrozumiales ze tak nie sprawdzisz działania egr ?

 

zapytaj speca swojego co robisz zle

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
rozumiem i jade na kompa jutro jak będzie koleś miał czas.Ale dla czego kurde tego nie rozumiem NIE MA POWIETRZA W WĘŻYKU OD EGR i dla tego on nie pracuje, na biegu jalowym wysunął się do polowy i nie zamknął bo brakło pewnie ciśnienia dla czego nie ma tego ciśnienia,zaworek nowy przeciez

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.