Skocz do zawartości

kocurektech

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia kocurektech

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. po części sprawa się wyjaśnia... wziąłem stary elektrozaworek bo nie dawało mi spokoju,że na starym się tłoczek na biegu jałowym pieknie otwierał i zamykał... wsadziłem wężyk tam gdzie pisze VAC na elektrozaworku a OUT palcem zaślepiłem i wpuściłem powietrze by zobaczyć czy tłoczek pracuje,pracuje ok mowię a spraedze ten nowy zasysam powietrze tłoczek słychać ALE!!! w tym nowym tutaj gdzie obudwa tego filterka ucieka POWIETRZE!!! to są jaja dopiero na starym tego nie ma,ale w startym ten filterek siedzi sztywno a tutaj jak przyszedł ciekawilo mnie dlaczego to tak lata tutaj filmik: Dobrze,że coś mnie tkneło to sprawdzić, w takim razie ten tłoczek teraz na biegu jałowym nie pracował bo podciśnienie uciekało tam z tego filterka i nie miał go sily ruszyć... sprawdzę jutro jak zamontuje tutaj filmik co się rusza w zaworku tym nie sprawnym... a dalej pokazany w tym drugim zaworku co był ori w aucie,ze to sie nie rusza a tu macie http://www.youtube.com/watch?v=DgJkVUz89l8&feature=youtu.be skąd to powietrze ucieka 1.pierw ruszam ten co kupilem elektrozaworek nowy 2.mój stary tylko pozostaje sprawa tego dla czego po odpaleniu zimnego silnika nie ma podciśnienia i egr od razu nie pracuje tylko pracuje jak silnik sie zagrzje???
  2. Nie dawał mi EGR spokoju.Odpaliłem auto rano EGR nie działa(jak i brak podciśnienia) przejechałem się 2km auto totalny muł,2 bieg gaz na chwile do dechy i nic... i wtedy EGR wgl nie pracował ssania nie było w wężyku a po 1km znów 2bieg gaz do dechy i auto torpeda i wtedy EGR chodził bo było podciśnienie w wężyku ale co dziwne po zdjęciu rury z IC tej od EGR tłoczek na biegu jałowym nie pracuje jak wcześniej(wcześniej się delikatnie wysuwał i zasuwał i to było na zimnym silniku na pewno)tylko jest otwarty,po przegazowaniu do 2500obrotów i przytrzymaniu na tych obrotach zamyka się jak powinien więc dla czego wcześniej na biegu jałowym chodził dobrze,a teraz jest otwarty?(nie całkowicie,trochę uchylony)elektrozaworek nowy,EGR raczej się nie zacina bo wyczyszczony i śrubokrętem go spokojnie dam radę otworzyć to co się dzieje.Dodam wcześniej nawet po 3km było minimalnie nagaru już a teraz po 20km wgl nagaru nie ma co się mogło porobić? wężyki nowe,dobrze podłączone,elektrozaworek sprawny bo... jak silnik osiągnie temperaturę 90stp(rzadko się zdarza bo mam termostaty do wymiany dwa dla tego osiąga minimalnie nad niebieskie pole tylko temperaturę) to ssanie jest cały czas a na zimnym nie dla czego na zimnym nie ma ssania? i EGR nie pracuje??? do tego ten mul dzisiaj nie wiem czy nie jest od tego,że jak się jedzie to przeważnie obroty są 1800,1700 i wtedy EGR jest otwarty tak to rozumie bo wcześniej jak kupiłem auto i wyczyściłem to zeszło 2h więc silnik ostygł i pracował od razu po odpaleniu uchylał się itp a teraz jak jest to ssanie to nie pracuje na biegu jałowym tylko wysunie się trochę i tyle a nic nie było więcej grzebane więc co się porbilo???
  3. tylko co można przekombinować skoro wymieniłem elektrozaworek EGR na nowy, przewody dobrze założone,jedynie tłoczek egr śrubokrętem ręcznie parenaście razy wypychałem bo myślałem,że zapieczony i takim czymś jak wd40 tam psiknąłem i tyle wiec dla czego na filmiku nr 1 przez kombinacjami działa a tutaj na wolnych obrotach nie działa tylko otworzy się i nie zamyka,dopiero po dodaniu gazu i wraca spowrotem na miejsce otwarte
  4. tak było zanim zacząłem tam grzebać: http://www.youtube.com/watch?v=DXniBiqVIn0&feature=youtu.be jak widać na biegu jałowym się wysuwał delikatnie i zasuwał a teraz co się dzieje: http://www.youtube.com/watch?v=KqIZEQOKbL8 jak by się zacinał na biegu jałowym bo na pierwszym filmiku widać,że pracuje a tutaj nie
  5. i nie pojadę... zapomniałem,że nie mam ubezpieczenia i auta zarejestrowanego... :mad2: bo na razie wszystko na cześci wydałem... taki kabel bedzie dobry? http://allegro.pl/interfejs-bmw-obd-usb-1996-2006-inpa-pl-dis-i3704903093.html ?? dla tego kolego puzonn bardzo Cię proszę o odpowiedz chociaż tak mniej więcej co to może być,że nie ma ciśnienia w wężyku? nie jest to elektrozaworek bo nie raz pojawi się(elektrozaworek jest nowy)więc co jest grane? ze po odpieciu np też z EGR po 10 sekundach już nie ma powietrza?
  6. ok jak sie dodzwonie to pojade do niego. Ale jednego pojąć nie mogę... jeżdżąc z odłączonym EGR(ZAŚLEPIONYM) kontrolka może się zaświecić ta Check Engine okej,ale okolo 20km zrobiłem z odłączonym EGR a pomimo odłączenia i tak był lekki nagar i olej w środku.... i żadnej kontroli nie było.A po podłączeniu EGR i uruchomieniu silnika się zapaliła to jest dziwne
  7. rozumiem i jade na kompa jutro jak będzie koleś miał czas.Ale dla czego kurde tego nie rozumiem NIE MA POWIETRZA W WĘŻYKU OD EGR i dla tego on nie pracuje, na biegu jalowym wysunął się do polowy i nie zamknął bo brakło pewnie ciśnienia dla czego nie ma tego ciśnienia,zaworek nowy przeciez
  8. przetestowałem dzisiaj auto z odłączonym i podłączonym EGR co zauważyłem po zdjęciu wężyka jest delikatne ssanie(po przejechaniu 2km) po zdjęciu rury EGR na biegu jałowym wysunie się i stoi zablokowany nie zasówa się spowrotem tutaj filmik.Aha jak zdjeme wężyk z EGR tak na 15 sekund to powietrze przestaje lecieć i już nie ssa i egr nie działa.... http://www.youtube.com/watch?v=KqIZEQOKbL8&feature=youtu.be a tutaj jeszcze zapalila się taka kontrolka: http://i41.tinypic.com/116jh2u.jpg
  9. Nie zawsze egr się otwiera na zimnym itp, gdyż sterownik uruchamia podciśnienie tylko w określonych momentach, zgodnie z mapą egr w sterowniku. Taka odpowiedz od pewnego szpeca od bmw i co wy na to?
  10. tylko,ze ja nie mam dis ehh,ale co może się dziać?,że po zdjęciu wężyka z EGR nie ma ssania?
  11. to dla czego u mnie się nie otwiera po odpaleniu? i wężyku nie ma powietrza(po przystawieniu palca)???
  12. ehh i dalej nie wiadomo http://www.youtube.com/watch?v=DXniBiqVIn0&feature=youtu.be powiem tak przewody wymienione podciśnieniowe,elektrozaworek EGR wymieniony,EGR czysczony,tłoczek chodzi dobrze, po odpaleniu auta czy to zimne czy to silnik zagrzany i po zdjęciu rury z EGRU nie pracuje wogule,tak samo po zdjęciu wężyka z EGR nie ma ssania.Po przejechaniu około 3,4km z butem EGR pracuje,ssanie po zdjęciu wężyka jest.Gasze dla przykladu auto,odpalam i już EGR nie pracuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.