Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Konkretnie zap.....la ! :shock:

A opony jaki mają indeks prędkośći? :)

"Albo GRUBO albo WCALE"
  • Odpowiedzi 587
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
0:25 wujekwaldek co tak na kierownicy leżysz? :mrgreen: Mocno zgięte łokcie... uważaj na poduszkę :wink:
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

samo bmw zaleca ze jak chcesz ganiac 300+ to musisz miec 3.0 bara w kolach, tak jest na etykiecie przy otwieraniu drzwi....

trzymam sie tego ;)

 

a swoją drogą, licznik przekłamuje

licznik = gps

104=100

208=200

265=250

320=300

339=312

Opublikowano

na razie najlepsze co zrobilem to 11.6 przy 208km/h na koncu,

http://s12.postimg.org/3yq7bd9fh/M3_Gpower_Sk2cs14_Mili.jpg

 

czasem predkosc jest wieksza np: 214km/h a czas podobny... zalezy jak biegi zmienie... :)

 

ps:

do setki najlepiej 3.95s

 

http://s3.postimg.org/7bm91qa4z/M3_E920_100.png

Opublikowano
Gratulacje. Mam dwa pytania odnośnie zmian biegów w kontekście pomiarów racelogiciem. Czy pełna moc masz dostępna na 1 i 2 biegu? Czy mierząc czas 0-100 na jedynce kręcisz do odcinki czy tylko ruszasz a potem od razu 2 bieg?Pozdrawiam
Opublikowano

a technika jest różna, jeśli wyczuje że auto na jedynce ma przyczepność to naturalnie kręce jak najwyżej, jak tylko wyczuje, że wpada w poślizg, lekko odpuszczam gaz i zmieniam na drugi bieg - mała zabawa z gazem aby odzyskać przyczepność i ogień.

Ta technika pozwala mi osiągać srednio niskie 4s 0-100, ale nie wiem czy jest najlepsza...

 

Inaczej ruszało się w sk1 a inaczej się rusza w sk2, w SK1 robiłem też "strzał" z 2-2,2k obrotów tylo tam jedynkę zawsze dociągałem do końca bo była przyczepność... :)

tu robię "strzał" średnio zawsze poniżej 2 tyś obrotów...

a seryjną M3 robiłem strzał z 3,5 tyś obrotów... Także im mniejsza moc tym z wyższych obrotów startowałem :)

 

 

tak, 1 i 2 mam pełną moc - a przynajmniej tak mi się zdaje :)

Opublikowano

haha, nie probowalem :) ale chyba nie, do 250 jest chyba limit tempomatu....:P

 

 

 

 

a tak przy okazji...

postanowiłem sobie zrobić test jak bardzo temperatura i nagrzany asfalt wpływają na osiągi - różnie czuć i nie potrzeba tutaj RL :)

 

Zacznijmy od nagrzewania się oleju - przy 20 stopniach w nocy - problem prawie nie istnieje, mozna jechac 330 na odcięciu kawałek i ledwo przekracza 100 stopni,

Przy 30 stopniach w pełnym słońcu na rozgrzanym asfalcie... podczas 300 licznikowych już jest 110 stopni - i mam wrażenie jakby przy tej temperaturze oleju komputer trochę obcinał moc silnika.

 

Tu pewnie dobrym rozwiązaniem będzie nowa większa chłodnica oleju, może będę coś działał niedługo, ale też z drugiej strony nie mam zamiaru szybko jezdzic na pelnym sloncu w takie upaly - to mega obciazenie dla samochodu - zwlaszcza doladowanego kompresorem...

 

Konkretne dane:

http://s14.postimg.org/vgao4riap/roznica_Temperatur_SK2_CS_30st_Vs20st.png

 

Warto wspomniec że to są najlepsze czasy tego dnia.

Inne podczas 29-30st(dzien): 7.7/14.9, 7.2/13.9, 7.4/13.6

Inne podczas 19-20st(noc): 6.9/13.3, 6.6/12.1, 6.6/12.4

 

 

Filmy z pomiarow (skrocone, tak aby bylo widac tylko temp i czas na RL)

29,5st (dzien)

http://www.youtube.com/watch?v=LzpmPulsOxA

 

19,5st (noc)

http://www.youtube.com/watch?v=n3VmkYl3DEg

 

Warto dodać że 29,5st to temperatura powietrza, wszyscy wiemy jak w pelnym sloncu nagrzewa się droga... pewnie przy drodze było 50 albo i więcej stopni.

 

Także temperatura i warunki mają katastrofalny wpływ na pomiary i osiągi samochodu, dlatego porównywanie samochodów na odległość przez pomiary RL - jest bez sensu :) - i można je traktować poglądowo.

 

 

Kurde nie mogę się doczekać jesieni jak temperatury zowu spadną poniżej 10st w nocy....

będzie szybko... :) hehe...

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

.... hee he facet na motorku zdziwił się - brawo wujek - ....

... wujek a czy ty nie myślisz o wiekszym i wydajniejszym IC ?

Opublikowano

W sumie to zdziwiony nie byl bo wcześniej nagrywał mnie i golfa i mówił że przy większych prędkościach to odchodzimy szybko...

 

 

z nowym coolerem może być problem gdyż jest on poniekąd zintegrowany z całym sprzętem, trzeba było by mierzyć ciąć i dopasowywać a mi się już nie chce w to bawić:

http://www.motocenter.pl/var/ezwebin_site/storage/images/projekty/sportowe/bmw-m3-e92-kompresor-g-power-skii-clubsport/bmw-m3-e92-g-power9/17621-1-pol-PL/BMW-M3-E92-G-Power_preview.jpg

Opublikowano
Starcie z GSXR 750 - 150koni, to już chyba szybkie moto :)?

 

z 2 biegu, 60km/h koniec wyscigu w okolicach 300km/h

2,3,4 bieg gsxr z przodu przy ok 220km/h (5 bieg) gpower zaczyna odrabiac straty aby przy około 280km/h minąć go spokojnie....

 

i to z pasażerem na pokładzie 90kg...:)

 

https://www.youtube.com/watch?v=refN2YkrVdQ

GSX-R 750 to faktycznie szybki motocykl :) co prawda są szybsze motocykle takie jak Yamaha R1, BMW 1000RR czy Suzuki Hayabusa ale każdy motocykl pęknie powyżej pewnej prędkości, co nie zmienia faktu że twoja M3 jest ogromnie szybka i mocna :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

zależy jak kto takim moto ciśnie...jak d*** wołowa, to może być różnie...ja jakiś czas temu

objechałem ZX6R ( z tych nowszych)...i naprawdę nie wiem,jak to się stało,bo koleszka potem mówił,

że cisnął...chyba kit :mrgreen:

 

tak czy siak...pięknie pociśnięta 750 Waldku :cool2:

ile na dzień dzisiejszy KM i Nm generuje to Twoje cudo?

Back to the roots...
Opublikowano

Będę się jeszcze próbował z Yamaha R1, na takie cacuszka jak S1000RR czy hayabusa to nawet się nie porywam - szkoda paliwa :D

 

Obecnie ciężko powiedzieć, koledze wyszło 618 koni na takim zestawie jak ja mam a on jest wolniejszy ode mnie.

 

Wczoraj był rematch z tym gsxrem tylko tym razem nie miałem pasażera - no i już się tak nie wysuwał do przodu... :)

https://www.youtube.com/watch?v=Vze705HxuYQ

Opublikowano

oj grubo grubo...jest moc, szczególnie, że zmiany biegów wychodzą jak tralala...do ilu obrotów go kręcisz?

już się nie mogę doszekać tych Twoich czasów w Ułężu :8)

Back to the roots...
Opublikowano

Skrzynie wymieniłem bo padł synchronizator 3 biegu niestety twórcy skrzyni nie przewidziel ze kierownik będzie miał "DKG w ręku" :)

Na Sk1 zrobiłem 30 tys km niecałe i żadnej awarii

Generalnie ten samochód przestał być wolnossący od 45 tysięcznego kilometra, a teraz ma 82 tyś i jak do tej pory nie było nic - ale generalnie zawsze zdarzyć się może - trzeba być psychicznie na to gotowym...

 

Biegi zmieniam zwykle w okolicach 8400, czasem wczesniej, nie moge za duzo sie patrzec w obrotomierz wiec lece troche na czuja bo robiac ponad 70m/s to jak na dwie sekundy czlowiek popatrzy sie w obrotomierz to moze byc kiszka... :)

 

W ułeżu nie będe robił dobrych czasów, abym zrobił dobry czas muszę mieć przechłodzone auto, inaczej mówiąc: jak postoje w kolejce na pomiar, auto i dolot sie zgrzeje i nici z dobrego pomiaru. Jak zrobię niską 12 i przekrocze 200km/h na mecie w ułężu - to będzie dobrze.

 

W nocnych warunkach po przechłodzeniu auta na 1/4 mili robi 11.6 przy najlepszej predkosci chyba 214km/h - ale tyle na ulezu nie zrobie - nie ma szans w upalny dzien... :)

Opublikowano

To na bardzo świeże autko montowałeś kompresor. No i obecne 82k to jeszcze malutko. Widać, że o profilaktykę dbasz więc pewnie jeszcze sporo pojeździ.

Na schłodzenie układu dol może zastosować gaśnicę z CO2 tuż przed startem, zawsze trochę powinno to pomóc.

Opublikowano

można wiele rzeczy :) ale nie będe kombinował pojade jak pojade, może trochę wodą w dolot popsikam :)

Tak, profilaktyka na biezaco zmienia - ale to tez nie ma reguly - i tak może padnąć.

Ale jestem w stały kontakcie z gpowerem i mówią że mają jednego sk2cs ktory przejechal juz 200 tyś km ostrej jazdy i auto nadaj śmiga jak szalone.

Kolega teraz zamontował sk2cs w aucie ktore ma 170 tys przebiegu - i tez jezdzi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.