Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, posiadam BMW E39, 530D, autka spisuje się bardzo dobrze, lecz niepokoi mnie jeden fakt, nie jest to prawda ważne, ale jestem perfekcjonistą i w aucie musi być wszystko na cacy.:) A mianowicie, chodzi o gong przy odpalaniu, nie słychać go, nie wiem gdzie się znajduje, czy wie ktos jak sprawdzić czy działa, jak się ustawia żeby działał ? Pozdrawiam
Opublikowano
A o jaki gong chodzi http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie o ten informujący o możliwości oblodzenia drogi, który daje znać gdy temp. spadnie do 3 st.C.
Opublikowano
Ale to chyba działa z automatu bez nastawiania http://www.karawanier.pl/images/smilies/niewiem.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Jesli temp spadnie ponizej 3C przy odpalaniu odzywa sie gong informujacy o mozliwosci oblodzenia. Moze byc wylaczona opcja w komputerze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbuj ruszyć kawałek z niedomkniętymi drzwiami, wtedy gong też powinien się odezwać.
Opublikowano
I z zaciągniętym ręcznym..... chyba :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
A że w E39 ręczny i tak zwykle nie trzyma, to przy zaciągniętej dźwigni gong może hałasować non stop bez szkody dla układu hamulcowego.
Opublikowano
Jaj nie trzyma jak trzyma http://www.karawanier.pl/images/smilies/cwaniak.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój ręczny zrobiłem półtora roku temu, i do dzisiaj tylko raz go prze regulowałem.

Trzyma idealnie.

Więc jak ktoś ogarnia sprawę to bez problemu ustawi ręczny na tip-top.

Oczywiście nie spodziewajcie się robienia bączka na suchym asfalcie za pomocą samego ręcznego. :wink:

Opublikowano
A że w E39 ręczny i tak zwykle nie trzyma, to przy zaciągniętej dźwigni gong może hałasować non stop bez szkody dla układu hamulcowego.

Ja w tym roku wymieniłem wszystkie linki i całe bebechy w tarczobębnie i ręczny jak zaciągnę mogę zatrzymać koła na suchym asfalcie. Toczyłem się i jak odebrałem od mechanika sam osobiście sprawdziłem przy niewielkiej prędkości. Wcześniej to bym bał się to auto holować jeśli była by taka potrzeba. Teraz można nazwać ten hamulec awaryjny bo w końcu działa.

Polecam każdemu wymianę linek i całego mechanizmu bo tam jest kupe syfu i rdzy i nie opłaca się tego czyścić i rzeźbić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja linki tylko przesmarowałem, a mechanizmy i rozpieraki czyściłem.

Ważne jest ich odpowiednie przesmarowanie żeby się nie zapiekły, ale i żeby smar nie poszedł na szczęki.

Ja użyłem smaru miedzianego.

A do linek miałem jakieś psikadło w sprayu.

Opublikowano
U mnie linka na lewe koło się urwała a jak zobaczyłem u mechanika jak wygląda tarczo bęben w środku to powiedziałem żeby wszystko wymienił. To wszystko już było w takim stanie, że wolałem mieć wszystko nowe. Kpl wszystkich tych pierdółek na dwa koła to coś ok 200-300zł (chyba bez linek) już nie pamiętam. A ręczny nie do poznania.
Opublikowano
w zegarach jeśli dobrze pamiętam jest test do tego i można sprawdzić czy działa.

Wszystko Się zgadza jest test,ale u mnie podczas sprawdzania nie trybi, a podczas spadku temp do 3'C odzywa Się za każdym razem. Podczas jazdy z uchylonymi drzwiami i na "ręcznym" również cisza. Więc jak to powinno być :?:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak działa, to znaczy że jest sprawny.

Może jest po prostu wyłączona jedna konkretna opcja powiadamiania gongiem? :?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i jeszcze jak zgasisz auto, i zostawisz zapalone światła to przy otwartych drzwiach to też brzęczy, tylko ma trochę inną tonację.
Opublikowano
Brzęczyk od świateł również działa :norty: widocznie mój "typ tak ma"
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Ja słyszę gong jak: temperatura spadnie do 3stopni i poniżej, przy zaciągniętym ręcznym jak ruszam, przy otwartych drzwiach lub bagażniku.

 

+ kończący się płyn do spryskiwaczy, przepalona żarówka

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A mi nie brzęczy jak pokazuje przepaloną żarówkę :think:

Płyn owszem, ale żarówkę nie :|

Opublikowano

A komunikat tekstowy masz? Jak tak, to powinien być i gong

 

http://frogprivate.eu/?g=DRRittY02uvByHRTvBe9Y05uRme9&p=pARil2nSTUJGkAmgkAkATUIKnSJGkATUK9JGIKfiBeuJdP&s=cULGmJRiDR

http://frogprivate.eu/?g=DRRittY02uvByHRTvBe9Y05uRme9&p=pARil2nSTUJGkAmgkAkATUIKnSJGkAmgJGkAJGfiBeuJdP&s=cULGmJRiDR

http://frogprivate.eu/?g=DRRittY02uvByHRTvBe9Y05uRme9&p=pARil2nSTUJGkAmgkAkATUIKnSJGkAmgJGkAIKfiBeuJdP&s=cULGmJRiDR

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.