Skocz do zawartości

E93 330d WBADY71000E428703 Turek


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Już myślałem, że udało mi się kupić wymarzoną e93, ale sprzedający wycofał się z transakcji w dzień podpisywania umowy, więc szukam dalej :roll:

 

Trafiłem na coś takiego... Prośba o rozkodowanie i informacje jeśli ktoś posiada.

 

Autko z marca 2011, ma spory przebieg, więc wnioskuję że mocno eksploatowane. Przyjechało na kołach z Belgii, chciałbym wiedzieć czy był bity, a jeśli tak to jak mocno i gdzie przede wszystkim. Jutro dzwonię się umawiać na spotkanie.

 

http://otomoto.pl/C31311354.html

 

Dzięki wielkie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ładne, ale ta cena....?? Za atrakcyjna wg mnie.

Cena spadała o 10k pln od października klik klik

Rozkodowany VIN:

Art. Wartość

Numer podwozia WBADY71000E428703

Kod typu DY71

Typ 330D (EUR)

Typoszereg E E93 (MUE)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji CABRIO

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N57

Pojemność skokowa 3.00

Moc 180

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor MONTEGOBLAU METALLIC (A51)

Tapicerka LEDER DAKOTA/GRAU 60 (LCAD)

Data prod. 2011-03-31

 

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S387A WINDSCHUTZ Osłona przeciwwietrzna

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

S6VCA STEUERUNG COMBOX Sterowanie Combox

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S8TLA TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV Dummy-SALAPA

S8TNA TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST Dummy-SALAPA

 

Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S2K5A LM RAEDER V-SPEICHE 338 Obr. BMW, st. le., spr. V 338

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S4CGA INT.LEISTEN SATINSILBER MATT Listwy wewnętrzne "satin-silber" matowe

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się, mam na to swoje teorie.

 

Nie wiedziałem że cena spadła, bo patrzyłem zawsze do 100 tys. W kodzie wszystko gra.

 

Nie jest zaznaczone że bezwypadek, co tam mogło się stać? Dzięki Pakito

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez oględzin lub choćby zdjęcia pod maską nikt tu Ci nie powie co się działo. Ale może właściciel będzie wiedział, może ma zdjęcia - przecież z jakiś powodów nie napisał, ze bezwypadkowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

W piątek jesteśmy umówieni w ASO w Łodzi.

 

Autko było uderzone w prawą stronę lekko. Jest zarejestrowane w Polsce, prywatny właściciel.

 

Jedyne co mi nie pasuje to to, że kupił w Belgi we wrześniu a już chce sprzedać. Być może wyszło coś więcej. W piątek się przekonamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli kupil w Belgii i za te pieniadze sprzedaje, to gwarantuje ci ze bylo walone :D

duzo aut z tamtad sprowadzilem, i nie bite sa duzo drozsze niz u nas

 

No tak lekko uderzone lewy bok, ale zdjęć nie widziałem.

 

Taa....same cudowne auta :wink: ale czemu sprawdzenie w Łodzi ???Z tego Turku to jest kawałek :wink:

 

A gdzie jest ASO bliżej? Poza tym mam znajomego w Łodzi co sam serwisuje swoją "7" więc mnie wesprze, a mi z Waw bliżej do Łodzi niż do Pzn:8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Sprawdzałem to auto w ASO w Poznaniu dwa tygodnie temu, prezentuje się cudnie zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz.

 

Jest tylko jeden mały problem, a właściwie nie jeden :shock:

 

Opiszę sytuację, aby oszczędzić komuś wydanie 800 pln, bo tyle kosztuje sprawdzenie w ASO Smorawiński.

 

Właściciel twierdzi, że auto miało wgnieciony prawy błotnik. Facet nawet nie widział jak to było, ponieważ jak już kupował to to auto był zrobione - nie będę snuł teorii czy sam robił to auto, czy też wbił się na minę i dlatego teraz sprzedaje. Ale auto wymaga wg cennika ASO 22 tys. wkładu na naprawę, aby doprowadzić do stanu używalności, a i tak pozostanie bite CABRIO, które już nigdy nie będzie funkcjonować jak bezwypadek.

 

Okazało się, że to nie był błotnik, a mocny dzwon w prawy bok, który przeszedł przez całe nadwozie auto, uszkadzając zaróno przód, dach, drzwi pasażera jak i uwaga - bagażnik. Ale do rzeczy. Auto ma spawany przedni błotnik oraz cały bok. Drzwi malowane, dach składa się krzywo, a bagażnik przecieka, ponieważ jest cały przemoknięty. Na dodatek okazało się, że nie ma w ogóle płynu hamulcowego z przodu, miska olejowa nie jest zabezpieczona i część oleju tryska na skrzynie biegów.

 

Jak zobaczyłem spód auta, to się załamałem! :duh:

 

Informacje opisane powyżej zostały przekazane na podstawie weryfikacji pojazdu przez specjalistów z BMW ASO Smorawiński. Dla wszystkich bliżej zainteresowanych zapraszam do ASO w celu weryfikacji.

 

To na pewno jakieś polaczki robili, byle by było, ponieważ bardzo słabe wykonanie. Generalnie, za 90 pare tys można to kupić wrzucić jeszcze, jeśli ktoś ma ochotę.

 

Ja odradzam. Szkoda mi tylko pół dnia straconego, kosztów sprawdzenia i na paliwo.

Edytowane przez Parti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Okazało się, że to nie był błotnik, a mocny dzwon w prawy bok, który przeszedł przez całe nadwozie auto, uszkadzając zaróno przód, dach, drzwi pasażera jak i uwaga - bagażnik. Ale do rzeczy. Auto ma spawany przedni błotnik oraz cały bok. Drzwi malowane, dach składa się krzywo, a bagażnik przecieka, ponieważ jest cały przemoknięty.

 

Sporo takich Cabrio jeździ po naszych drogach. Nie kupuje się takiego auta walonego w bok za jakiekolwiek pieniądze, bo praktycznie nie jesteś w stanie tego dobrze naprawić. Pomijam w tym przypadku spitoloną robotę. Robiłem trzy kabriolety, w tym Lexusa IS250c i wiem co mówię (pozostałe dwa, to MINI, gdzie jest zupełnie inna bajka, dużo prostsza). Auto było zdrowo uwalone centralnie w przód i to dawało nadzieję, że dach będzie chodził jak trzeba, ale i tak do samego końca truchleliśmy z klientem czy aby na pewno to będzie chodzić. Jeśli w E93 jest podobny mechanizm jak w IS, a przypuszczam, że tak właśnie jest, to nie wierzę w to, aby można po strzale w tył, a tym bardziej w bok takie auto tak naprawić, aby z dachem nie było problemów jak nie na początku, to w późniejszym czasie eksploatacji. Bo aby to było dobre, to muszą być spełnione dwie rzeczy, idealnie prosta karoseria w miejscach montowania tego mechanizmu oraz absolutnie prosty mechanizm jak z lewej tak z prawej strony. Praktycznie każde uderzenie nie w przód tę koniunkcję neguje. Stąd właśnie mnóstwo kabrioletów z hardtopami jeździ po naszych drogach jako coupe, bo dach się jeszcze rozłoży, ale już złożyć się nie chce :) .

 

Tak więc powodzenia w poszukiwaniach, bo w przypadku kabrioleta ryzyko w związku z powyższym jest trochę większe.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

E93 po wypadku dyskwalifikuje auto.

Zamykając dach cały samochód jest usztywniony.

Wbrew pozorom, to tak krytykowany metalowy dach jest moim zdaniem lepszym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie po prawie półrocznych poszukiwaniach bo zacząłem w połowie września odpuściłem sobie e93 i zdecydowałem się na e92. Po pierwsze za e93 z tego co zauważyłem trzeba dopłacić te 10 tys, a po drugie e93 w Polsce jest bardzo mało. Jak do tego dodać, że większość jest bita, sprawdzona z niepewnego źródła itd to prawdopodobieństwo kupna w rozsądnej cenie dobrego jest bliskie 0% :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Pamiętam jak szukałem w 2009/2010 roku E92/E93 330d/335d u dealerów. Znikały momentalnie pomimo wysokich cen.

Oczywiście w odniesieniu do nowych były to atrakcyjen ceny. Konfiguracje nowych były w granicach 300-340 tys.

Na jedną E93 330d to się spóźniłem, wersja individual z M-pakietem 330d. Ogłoszenie u dealera było 2 dni.

 

Odnośnie, że nie ma E93 w dobrych cenach.

Są tylko, że jest wybór wybór

-dobra cena

lub

-dobre auto

 

Dla przykładu E93 330d automat do 150 tys km kosztują w Niemczech od 21 tys do 25 tys euro.

http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype=C&make=13&model=15779&mmvmk0=13&mmvmd0=15779&mmvco=1&fuel=D&fregfrom=2008&fregto=2008&pricefrom=1000&kmto=150000&body=2&cy=D&gear=A&zipc=D&zipr=200&ustate=N,U&sort=price&results=20&page=1&event=addB||firstreg

 

W Polsce czaty mary i jest za 60-70 tys "igła".

Normalna cena to 90-110 tys. złotych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.