Skocz do zawartości

320d a male przebiegi


luki99

Rekomendowane odpowiedzi

spoko ja rozumiem sytuację, sam byłem w podobnej kiedyś. Ale sprzedałbym auto i jeżeli byłoby mi niezbędne to kupiłbym benzynę. Widzę po prostu że jest więcej ludzi którzy mają diesla do takich dystansów i mnie to dziwi. Idąc dalej chciałbym znać powód dla którego ludzie się męczą (przynajmniej wg mnie).

Jak nie będziesz katował to nic mu nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko ja rozumiem sytuację, sam byłem w podobnej kiedyś. Ale sprzedałbym auto i jeżeli byłoby mi niezbędne to kupiłbym benzynę. Widzę po prostu że jest więcej ludzi którzy mają diesla do takich dystansów i mnie to dziwi. Idąc dalej chciałbym znać powód dla którego ludzie się męczą (przynajmniej wg mnie).

Jak nie będziesz katował to nic mu nie będzie.

mentalność Polaka kupuje diesla bo mało pali a to, że w większości stoi pod chatą i robi małe przebiegi to nie ważne...

 

Czemu zalozenie, ze ludzie tylko dlatego kupuja diesla bo mniej pali :!: :?: (moze wiekszosc, ale niewszyscy)

 

Ja tez robie ok 12-15 tys rocznie a diesla kupilem ze wzgledu na fajna charakterystyke mocy i mozliwosc tuningu (przy okazji sensowne spalanie, pomijam awarie osprzetu bo wiedzialem co kupuje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co tu mentalność ma do rzeczy? Autor tematu już ma diesla, więc nie widzę żadnego sensu aby teraz miesiącami próbował go sprzedać, potem kolejnymi miesiącami szukał auta w normalnym stanie tylko po to aby jeździć benzyną a nie dzieslem. Gdzie tu sens? Sam kupiłem diesla mimo moich małych rocznych przebiegów bo taki się właśnie trafił z małym przebiegiem i w świetnym stanie. Oglądałem wcześniej kilka "benzyn" i wszystkie było w dużo gorszym stanie. Kupowanie "na siłę" auta na benzynę według mnie mija się z celem :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Pada nastepny mit,ze niskie przebiegi są zabojstwem dla diesla. Jestem kolejnym uzytkownikiem robiacym rocznie 8-10 tys km. Auto uzytkuje od 4,5 roku i (odpukac w niemalowane) zadnych problemow nawet z DPF. Wystarczy dobre czyste paliwo BP Ultimate (malo sadzy), dobry olej i wszytko jest :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale to zalezy kto jak uzytkuje, oprocz spokojnej jazdy na poczatku i studzenia na koniec jest jeszcze kwestia przebiegow. Jak ktos robi dziennie 2-4 km to niby gorzej niz taki co jezdzi co np 4-5 dni ale jak juz jedzie w dany dzien robi min 20km :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autem jezdze codziennie głownie na zakupy. Zdarza sie ,ze nawet kilka miesiecy nie pokonuje jednorazowo wiecej niz 20 km. Tak jest w lecie jak i zimą.

Zapomialem dodac, ze nie resetowalem kompa od conajmniej 2 lat. Srednie spalanie lato zima 7,2 l/100 km.

Edytowane przez azajec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, że jeżeli ktoś chce mieć diesla i jeździć krótkie odcinki to nie ma problemu. Pracuje na stacji diagnostycznej i jak robie smoke test to widzę jak kopca samochody jezdzone na krótkich odcinkach i bardzo oszczędnie. Także ważna sprawa jest przejechać mocno dieslem raz na dwa tygodnie i go przeczyscic i dać szansę na regenerację dpf. Nie będzie też wtedy problemu z zapiekajaca się turbina.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio na forum sa coraz durniejsze tamaty w stylu - Co myślicie , jak wyjdę na spacer to obsra mnie gołąb ? pytam bo jestem tu nowy :mrgreen:

albo Kupię dielsa 320 do 30 tys ? odp jest jedna - Tak , ale co to będzie za diesel.

Takie pytania o merytorycznej zawartości to nastolatki w bravo czy innych zadają :twisted: może od razu odpowiem, że od całowania się w ciąże nie zachodzi - tak jakby kogoś kusiło zapytać heh :mrgreen:

 

normalnie ręce opadają, zaglądam tu coraz rzadziej bo nawet trudno komuś w czymś pomóc - większość to spam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzę sobie porównać ile czasu pracował silnik który robił 3km dziennie i ma średnia na poziomie 20 km/H i taki który śmiga po autostradzie i ma średnia 100kmh. Silnik pierwszy po 100 tysiącach pracował dłużej i w gorszych warunkach niż ten drugi po przejechaniu 400 tysięcy.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio na forum sa coraz durniejsze tamaty w stylu - Co myślicie , jak wyjdę na spacer to obsra mnie gołąb ? pytam bo jestem tu nowy :mrgreen:

albo Kupię dielsa 320 do 30 tys ? odp jest jedna - Tak , ale co to będzie za diesel.

Takie pytania o merytorycznej zawartości to nastolatki w bravo czy innych zadają :twisted: może od razu odpowiem, że od całowania się w ciąże nie zachodzi - tak jakby kogoś kusiło zapytać heh :mrgreen:

 

normalnie ręce opadają, zaglądam tu coraz rzadziej bo nawet trudno komuś w czymś pomóc - większość to spam.

Nie pisałem moich spostrzezen po to aby kogos o czyms przekonac. Nikt nie musi mi uwierzyc i nie dbam o to. Kiedy kupilem pierwsze auto z DPF- em to czytajac to forum chcialem palnac sobie w łeb ( jak i autor tego wątku). Po ponad czerech latach nabralem pewnosci, ze "przeklenstwo" niskich przebiegow w dieslu to zwykłe mrzonki. Uwazam tez, ze takie tematy na forum sa prawdziwa informacja, ktora jest oparta na praktyce i mniej ludzi bedzie się zastanawiać "diesel czy benzyna"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.