Skocz do zawartości

Duże drgania na biegu jałowym


Wujek22

Rekomendowane odpowiedzi

Koło dwumasowe do roboty.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak miałem podobne drgania w e46 wymieniłem poduszki i było trochę lepiej

ale dopiero wymiana koła pasowego pomogła a objawiało to się tym że tłumik drżał i cała buda z nim

tak poza tym to za drgania może być odpowiedzialne sporo rzeczy :( temat wałkowany z miliard razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim aucie (e91 2010r 318d n47) też są takie drgania, szczególnie lewarek zmiany biegów, tylko na biegu jałowym, odkąd kupiłem auto (pół roku temu) i wymieniałem już na nowe koło pasowe, sprzęgło i dwumasę. Wkurzające to jest ale z biegiem czasu się przyzwyczaiłem. Nie wiem co może być tego przyczyną...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim aucie (e91 2010r 318d n47) też są takie drgania, szczególnie lewarek zmiany biegów, tylko na biegu jałowym, odkąd kupiłem auto (pół roku temu) i wymieniałem już na nowe koło pasowe, sprzęgło i dwumasę. Wkurzające to jest ale z biegiem czasu się przyzwyczaiłem. Nie wiem co może być tego przyczyną...

są jeszcze poduszki i wtryski to sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim aucie (e91 2010r 318d n47) też są takie drgania, szczególnie lewarek zmiany biegów, tylko na biegu jałowym, odkąd kupiłem auto (pół roku temu) i wymieniałem już na nowe koło pasowe, sprzęgło i dwumasę. Wkurzające to jest ale z biegiem czasu się przyzwyczaiłem. Nie wiem co może być tego przyczyną...

 

W 318d lewarek będzie drżał, nawet ASO przyznaje że jest to feler tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wtrysków to po podłączeniu komputera wyświetla w silniku błąd wtrysków 4af5 wtrysk cylindra 3 korekcja zbyt wysoka. Co oznacza ten błąd? Czy przez to mogą być zbyt duże drgania lewarka? Błąd da się skasować i wraca spowrotem po około 500-1000 km.

 

Będę wdzięczny za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na postoju "wajcha" drgala jak szalona. Szczerze mowiac mialem samochodu dosc!!! Wszystko w nim jakby mialo swoje zycie, nawet skrzypienia od wibracji sie pojawialy. Koszmar!!! Jezdzilem w tym czasie rowniez E60/530d i pomimo wieku (2004) byl inny swiat. Tak wiem, R6 itd. Czy po wymianie wtryskow poprawilo sie? Tak, w duzej mierze tak. Ale byly jeszcze falowania obrotow, ale to od przeplywki, ktora nie pokazywala bledow. Tylko pamietaj ja mialem 4 bledy, w Twoim przypadku jest tylko jeden. Przepraszam za brak polskich znakow.

 

https://www.youtube.com/watch?v=g5K3U6mKNF8

 

Obroty mam na 812/815.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz więcej luzu na lewarku i dlatego nie drży. Przepchnij go do pierwszego oporu i przytrzymaj, zobaczysz ile drży.

Każdy ma wibracje. Paradoksalnie im starszy tym mniej drgań.... bo więcej luzu.

Tam jest kilka elementów które się zużywają.

Jeśli ktoś ma błędy smooth running kontroler albo injection quantity too low czy too high to pomiar ciśnienia w cylindrach i jak jest dobrze to wymiana wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.