Skocz do zawartości

Wojtek2015

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d 2010

Osiągnięcia Wojtek2015

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dpf wypala się, ostatnio sprawdzałem. Temperatura robocza silnika po ok 10-15km osiąga ok 88 stopni. ON lany na sprawdzonych dobrych stacjach. Wczoraj się dokładnie przyjrzałem , sprawdziłem stan oleju na bagnecie i jest prawie max, a ponad max są takie tłuste drobne ślady oleju, wiec chyba jest ok. Sprawdzę to jeszcze za tydzień. Co do błędu wtrysku to narazie będę jeździć póki nic mocno niepokojącego nie dostrzegam :)
  2. Witam. Samochód e91 318d 2,0 n47 przebieg 250.000 km. Auto częsciej robi trasy, rzadko w mieście. Od niedawna zauważyłem, że stan oleju w silniku się powiększył. Po podpięcia komputerem w silnik wyświetla błąd 4af5 wtrysk cylindra 3 korekcja zbyt wysoka. Co to może oznaczać? Czyżby do oleju dostaje się paliwo? Stan płynu chłodniczego bez zmian. Podczas jazdy nie dostrzegam żadnych niepokojących objawów, jedynie lewarek zmiany biegów wg mnie ma większe drgania (tylko podczas postoju) ale to chyba nie ma nic wspólnego. Proszę o pomoc :)
  3. Tez zauważyłeś duże drgania lewarka przy tym błędzie lub coś innego niepokojącego ?
  4. Co do wtrysków to po podłączeniu komputera wyświetla w silniku błąd wtrysków 4af5 wtrysk cylindra 3 korekcja zbyt wysoka. Co oznacza ten błąd? Czy przez to mogą być zbyt duże drgania lewarka? Błąd da się skasować i wraca spowrotem po około 500-1000 km. Będę wdzięczny za pomoc :)
  5. W moim aucie (e91 2010r 318d n47) też są takie drgania, szczególnie lewarek zmiany biegów, tylko na biegu jałowym, odkąd kupiłem auto (pół roku temu) i wymieniałem już na nowe koło pasowe, sprzęgło i dwumasę. Wkurzające to jest ale z biegiem czasu się przyzwyczaiłem. Nie wiem co może być tego przyczyną...
  6. Koło pasowe i paski są nowe. Przed wymianą dwumasy też tak było. Te drgania są odkąd kupiłem samochód (czyli z pół roku). Kent dzięki za radę, jak będę mieć chwile to sprawdzę i dam znać. Gałka od zmiany biegów też może mieć wibrację przez wadliwe poduszki silnika czy raczej poduszki skrzyni?
  7. Witam. Samochód bmw e91 2010r 318d z przebiegiem 250 tys. Silnik i lewarek zmiany biegów mają zbyt duże drgania (na postoju). Drażni mnie najbardziej hałas wydobywający się spod maski spowodowany właśnie tymi drganiami. Drgania ustępują podczas jazdy, a nawet na postoju podczas dodawania gazu (ponad 1000 obrotów). Dwumas nowy. Poduszki z zewnątrz wyglądają ok. Co jeszcze może być przyczyną? Miałem już kilka diesli, ale żaden takich drgań nie miał. Proszę o pomoc :)
  8. Błąd DPF 452a informuje, że filtr przepracował 200.000 km i powinien zostać wymieniony, nie ważne w jakim on jest stanie. Programowo dałem mu informację, że został wymieniony i błąd dał się skasować i już nie wraca. Problem rozwiązany. Dzięki za podpowiedzi :)
  9. Jeżeli masz ten sam błąd co ja to możesz powiedzieć mechanikowi, że się myli i nie chodzi tu o wypalanie tylko zakodowanie dpfa. Jeśli jest ktoś w stanie odpowiedzieć na moje pytania z poprzedniego postu będę wdzięczny :)
  10. W takim razie będę musiał załatwić sobie te programy (inpa, dis) i pokombinować, albo poszukać kogoś kto je ma. Czy za pomocą tych programów można sprawdzić, w jakim stanie jest dpf? W programie którym mam (deplhi 2014) jest tylko możliwość wywołania wypalania dpfa i sprawdzenia temperatury spalin przy dpfie, nie można sprawdzić w jakim on jest stanie. Ktoś napisał: 452A - appears as the particle filter most of the mileage has exceeded maximum and serves as information / reference for the filter in a BMW expert workshop to be replaced. Wynika z tego, że BartekCh masz rację. Teraz pytanie, czy można z tym błędem jeździć? Skoro jest błąd to znaczy ze dpf sie nie wypala (nawet mimo jazdy w trasie) tylko ciągle się zapycha?
  11. Proszę o pomoc w usunięciu błędu.
  12. Witam Samochód bmw e91 2010r 318d z przebiegiem 250 tys. Po wpięciu komputerem w silnik wyświetla błąd 452A : info - system filtra cząstek stałych diesla - błąd stały. Proszę o pomoc w usunięciu tego problemu. Wczoraj dwukrotnie wymusiłem programem wypalanie dpfa ale nie mam żadnego potwierdzenia że wypalanie zakończyło się powodzeniem a poza tym błąd dalej jest wyświetlany. Miałem spełnione warunki m.in. temperatura cieczy ok 88'C , powyżej 10 litrów w zbiorniku, prędkość ok 60-80 km/h przez 30 minut, temperatura spalin przy dpfie przez ok 10-15min wynosiła ok. 550-650'C, potem ok. 200-300'C. Jeden warunek nie był spełniony - brak błędów dpf w silniku. Jego nie da się skasować podczas jazdy, tylko przy wyłączonym silniku ale przy uruchomieniu silnika błąd znowu wskakuje. Samochód jest jeżdżony głównie w trasie, rzadko w mieście. Ogólnie żadnych objawów zapchanego dpfa nie zauważyłem, na desce nie wyświetla żadnych podejrzanych kontrolek. Jedynie co mu jeszcze dolega to zbyt duże drgania silnika i gałką zmiany biegów ale to chyba nie będzie wina dpfa. Proszę o pomoc :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.