Skocz do zawartości

Czy Można pozbyć sie całego układu EGR


Nic3K

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnie zasyfionego kolektora to u mnie nie było żadnych kilogramów smoły, tylko lekki nalot.

 

U Ciebie moze i był saam nalot bo ktoś przed Toba sie tym interesował.. ale jak ja kupilem autko to tam już sadza jak w kominie była ;) więc niestety nie każdy ma szczęście z poprzednikiem ;)

 

A co do disa ktoś poleci mi ten temat jak to sie robi co sie ściaga itp itd i gdzie kamel dostane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Co do tematu na zakończenie

NIE MOZNA ZAŚLEPIAĆ EGR ;) Po obeznaniu sie w temacie i uczeniu sie na błędach powiem żę tym oto sposobem rozpierdalamy cały komputer turbo i w całokształcie można pow ze caly silnik ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tematu na zakończenie

NIE MOZNA ZAŚLEPIAĆ EGR ;) Po obeznaniu sie w temacie i uczeniu sie na błędach powiem żę tym oto sposobem rozpierdalamy cały komputer turbo i w całokształcie można pow ze caly silnik ;)

Pozdrawiam

WTF ?? :lol:

 

Ja przy okazji robienia programu mam wyłączony EGR całkowicie w sofcie.

Silnik nie pracuje jak traktor, pracuje jak każdy sprawny M57 z działającym EGR'em a miałem okazję nie raz porównywać.

Nie ma żadnych błędów, etc.

Co do szybszego nagrzewania silnika, to trzeba by to zmierzyć w identycznych warunkach (temp. silnika, otoczenia etc) dla odpiętego i działającego EGR. Zapewne nikt tego nie sprawdzał. A ponowne przepalanie spalin, na pewno obniża samą temperaturę spalin, więc bilans może być w okolicach zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak czasami komputer nie mierzy wam zle powietrza ? jak wiecie turbo ma 2 łopatki i ta 2 lopatka tez pcha spaliny do egr czyli meczy sie turbine.. A przy zatkanym egr to ja nie wiem co zrobiłeś bo mi pokazywało błąd 2 elektrozaworów i wszystkie parametry powietrza były za wysokie i silnik mnial dziure wtedy kiedy najlepiej powinien ciągnąć. I ja to pisze na przykladzie silnika m47.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega twierdzi że turbo pompuje spaliny z powrotem w kolektor wydechowy żeby wlecialy z wiekszą siłą w EGR ? :D coraz wiecej magików widze którzy próbują udowodnić zbawienny wpływ EGR na silnik. Ja 4 rok jeżdze na odpiętym i jedyny błąd jaki się pojawia to błąd za dużej masy powietrza na woolnych obrotach. Zadne zaworki itp bo one błędów nie pokazują :D wyżej ktoś nasmarował że mu pokazywało błędy elektrozaworków czyli kompletna bzdura bo nie pokazuje błędów dlatego żeby sprawdzić czy jest dany sprawny trzeba go podmieniać :mrgreen: silnik ciągnie tak samo jak zawsze.

 

Najpierw proponuje naprawić auto a potem się wypowiadać co powoduje jakie błędy :cool2:

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
same spaliny z chęcią by nie szly przez taką małą dziurke do góry i to jeszcze pod takim cisnieniem zeby powietrze z dolotu go nie wypychało

 

 

Widzę że próbujesz udowodnić jakaś swoją teorię, ale coś ci to średnio idzie, kupy się niestety nie trzyma.

Tak jeszcze apropo tego, na wolnych to silnik ciągnie powietrze, więc i ciągnie spaliny, tam nic nie trzeba "wpychać".

Za to jak turbo zaczyna pompować, to EGR się zamyka, właśnie po to, żeby ciśnienie doładowania nie uciekało przez EGR do wydechu.

 

Na kompie mi nie wyrzucało błędu ale wszystkie czujniki pokazywały nadwyżkę i silnik mial za duży przedmuch

 

Wszystkie czujniki pokazywały nadwyżkę?

Jakie czujniki?

Co rozumiesz przez "silnik miał za duży przedmuch"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Chyba gdzieś dzwoni..", jak mówi znane przysłowie :D .

Przy zatkanym EGR "mechanicznie" w DDE4 może pokazywać się jedynie błąd (w pamięci) zbyt dużej masy powietrza na wolnych. Bez wyrzucania błędu na zegary.

Co innego EU4, tu już sterownik jest bardziej restrykcyjny i będzie wywalał błąd na zegary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale tak jest że usłyszy od mechanika że turbo mu padnie jak odłączy EGR i potem takie pierdoły powtarza. M47 z EGR czy bez jeździ tak samo a nawet może bez EGR czasem lepiej potrafi się zbierać. Po prostu wiekszość mechaników nadal jest na etapie poloneza i nie ogarneli w pełni tematu nowszych silników.

 

Dlatego jest forum gdzie można dowiedzieć się takich rzeczy o jakich mechanik nie wie. 90% postów jest tutaj dlatego że mechanik nie potrafi zdiagnozować silnika i naprawić usterki i potem tematy "pooooooomocy moje m47 nie jedzie".

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same spaliny z chęcią by nie szly przez taką małą dziurke do góry i to jeszcze pod takim cisnieniem zeby powietrze z dolotu go nie wypychało

 

 

Widzę że próbujesz udowodnić jakaś swoją teorię, ale coś ci to średnio idzie, kupy się niestety nie trzyma.

Tak jeszcze apropo tego, na wolnych to silnik ciągnie powietrze, więc i ciągnie spaliny, tam nic nie trzeba "wpychać".

Za to jak turbo zaczyna pompować, to EGR się zamyka, właśnie po to, żeby ciśnienie doładowania nie uciekało przez EGR do wydechu.

 

Na kompie mi nie wyrzucało błędu ale wszystkie czujniki pokazywały nadwyżkę i silnik mial za duży przedmuch

 

Wszystkie czujniki pokazywały nadwyżkę?

Jakie czujniki?

Co rozumiesz przez "silnik miał za duży przedmuch"?

 

 

Co Ty pierdolisz ? sprawdz jak chodzi egr.... do 2 tys obrotów egr sie reguluje.. potem sie zamyka.. i mowie o elektrozaworach. i Tak w serwisie bmw byłem. i widziałem na kompie od nich parametry. jakie pokazywały a jakie powinny byc... i ja dalej powtarzam ze mowie tutaj o silniku m47.... to ze macie nowszy itp moze i jest inaczej nic niczemu nie jest równe. wiem co widziałem. A kiedy odłączyłem egr to do 2 tys auto ładnie szło od 2 do 3 tys mialem jak bym dmuchawe włączył albo sprężarke taki przedmuch było słychac a po wyzej 3 dopiero był power...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mówimy ci, napraw auto, zrób diagnoze.

EGR nie powoduje takich rzeczy bo setki ludzi przed tobą odłączali EGR i takich rzeczy nie mieli.

 

Jedyny błąd jaki powoduje to zbyt duża masa powietrza na wolnych obrotach który na nic nie wpływa. Ktoś cie zbajerował i łykasz jak pelikan teksty mechaników.

 

A więc odpowiedź na pytanie zawarte w temacie, tak można pozbyć się całego układu EGR. Jak ci tyle osób mówi że można i nic się nie dzieje ale wiesz swoje to po co pytasz. Wiesz lepiej i tyle.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale tak jest że usłyszy od mechanika że turbo mu padnie jak odłączy EGR i potem takie pierdoły powtarza. M47 z EGR czy bez jeździ tak samo a nawet może bez EGR czasem lepiej potrafi się zbierać. Po prostu wiekszość mechaników nadal jest na etapie poloneza i nie ogarneli w pełni tematu nowszych silników.

 

Dlatego jest forum gdzie można dowiedzieć się takich rzeczy o jakich mechanik nie wie. 90% postów jest tutaj dlatego że mechanik nie potrafi zdiagnozować silnika i naprawić usterki i potem tematy "pooooooomocy moje m47 nie jedzie".

 

 

Taki z Ciepie [BAD] mechanik dobry ;) równasz sie z serwisem bmw ok gościu zdjagnozuj silnik jest przełozony na ten sam tylko 100 tys mniej . wymienione wszystkie uszczelki 0 przecieków wszystko szczelne miedzy 1.9 tys obrotów a 2.1 jest mała dziurka tak jak bym dawal mu gazu on zwalnia potem jedize, nie za kazdym razem . jaka jest przyczyna ? nie ma błędów tak jak napisałem wszystko było wymieniane oczywiście na orginalnych uszczelkach itp itd to jest pierdoła a jaka ? Auto jest zrobione fabrycznie bez zadnej ingerecji ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Masz, swój kolektor, proszę cie bardzo:

http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal/36/98/07/93/3698079375

 

Teraz pokaż mi tą "co druga łopatkę" turbiny która napędza spaliny do silnika.

Rzucasz się jak wsza na sznurku, a wiedzą nie grzeszysz.

I wytłumacz mi, gdzie zrobiłem błąd tłumacząc ci działanie egr, bo skaczesz jakbyś wszystkie rozumy pozjadał.

Logiczne jest, że egr musi się zamknąć, nie sądzisz? A kiedy się zamknie, to zależy od wysterowania, napisałem jasno, że zamyka się w momencie kiedy turbo zaczyna pompować, czyli po stronie kolektora ssącego ciśnienie staje się większe niż na wydechowym, i mogło by cofać doładowanie w egr. Czyli jakby nie patrzeć, przy 3 tyś i obciążonym silniku, egr masz zamknięty, to tak jakbyś go wyłączył, na to samo wyjdzie.

A jak wierzysz w umiejętności aso, to po co tu się żalisz? Płacisz im, to wymagaj żeby zrobili, my przecież nie możemy się z nimi równać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz ze polacy którzy wiedzą wiecej od 2 człowieka potrafią mu pomóc właśnie wtedy kiedy ktoś kto nie ma pojęcia sie wymądrza ? ;] w inny sposób zadnej informacji bym nie uzyskał w tym kraju.

Ale mniejsza o to. Słuchaj po odcięciu przepływu spalin pomiedzy 2 a 3 tys mialem syczenie i auto ledwo ciągło. dopiero kiedy wszystko posklejałem tak jak było auto ciagnie tak jak powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.