Skocz do zawartości

sprawdzajcie temperature silnika!!! WYMIANA TERMOSTATÓW


K8v8M

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 603
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wentylacja chłodnicy jest jeszcze od spodu przez zderzak, także chyba nie musisz sie aż tak martwić.

Spróbuje zasłonić i będę cały czas na bieżąco monitorował temperaturę. Dzięki bardzo za pomoc! :)

 

Wymiana termostatów nie jest droga Egru to koszt ok 190 zł robocizna swoja nie przesadzajcie już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

pytanie, jakie symbole mają te termostaty? Przeczytałem cały wątek, jedyne co znalazłem to, że symbol jednego jest: 11517805192. A ten drugi?

Ktoś się orientuje, gdzie w DE można kupić takie termostaty (najlepiej jakiś link do sklepu/stronki)? Czy zostaje tylko na amazonie/ebauy szukanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wentylacja chłodnicy jest jeszcze od spodu przez zderzak, także chyba nie musisz sie aż tak martwić.

Spróbuje zasłonić i będę cały czas na bieżąco monitorował temperaturę. Dzięki bardzo za pomoc! :)

 

Wymiana termostatów nie jest droga Egru to koszt ok 190 zł robocizna swoja nie przesadzajcie już

 

Nikt tu nie przesadza, tylko ktoś ma delikatny problem z czytaniem ze zrozumieniem. Chciałem zasłonić tylko na czas podróży do Polski.

Ogólnie dojechałem, kupiłem termostat, wymienili mi i ładnie trzyma 88 stopni / 89 stopni elegancko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sprawdzam temperaturę stale i jest tak. Zima temperatury ujemne(20 km trasa miasto) temp płynu 75-80 stopni,co pewien czas 88-94.Wiosna lato temp dodatnie(20 km trasa miasto) trzyma cały czas 88-94 stopnie.

Jak myślicie do wymiany ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sprawdzam temperaturę stale i jest tak. Zima temperatury ujemne(20 km trasa miasto) temp płynu 75-80 stopni,co pewien czas 88-94.Wiosna lato temp dodatnie(20 km trasa miasto) trzyma cały czas 88-94 stopnie.

Jak myślicie do wymiany ??

Mi zima utrzymywał ok 84 i wymienilem. Przy wypalaniu lub na autostradzie rosło do 90 jak u ciebie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robilem w poniedzialek przeglad, auto stalo odpalone w serwisie jakas godzien(na zenwnatrz 22 stopnie) w srodku mysle ze 20 bylo.

Wymienialem sam przed zima wentylator bo stary nie dzialal.Sprawdzilem temperature na posotoju i pokazalo 111 stopni ale wentyl sie nie zalaczal(nie slyszalem a nie zagladalem), w jezdzi stala 103-108 stopni.

Motor 2.0 benzyna.

czy takie temperatury sa ok?

Po godzinie stania gdyby uklad chlodzenia byl nie sprawny to chyba cos by sie stalo prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sprawdzam temperaturę stale i jest tak. Zima temperatury ujemne(20 km trasa miasto) temp płynu 75-80 stopni,co pewien czas 88-94.Wiosna lato temp dodatnie(20 km trasa miasto) trzyma cały czas 88-94 stopnie.

Jak myślicie do wymiany ??

Mi zima utrzymywał ok 84 i wymienilem. Przy wypalaniu lub na autostradzie rosło do 90 jak u ciebie.

 

Spokojna jazda zima 75-80 co pewien czas nie zależnie od stylu jazdy 88-94.

Jak dawałem w palnik temp rosła do 94 max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robilem w poniedzialek przeglad, auto stalo odpalone w serwisie jakas godzien(na zenwnatrz 22 stopnie) w srodku mysle ze 20 bylo.

Wymienialem sam przed zima wentylator bo stary nie dzialal.Sprawdzilem temperature na posotoju i pokazalo 111 stopni ale wentyl sie nie zalaczal(nie slyszalem a nie zagladalem), w jezdzi stala 103-108 stopni.

Motor 2.0 benzyna.

czy takie temperatury sa ok?

Po godzinie stania gdyby uklad chlodzenia byl nie sprawny to chyba cos by sie stalo prawda?

 

Ja ostatnio też zauważyłem że temperatura przekroczyła nieco ponad 100 stopni. Dokładnie max jaki się pokazał to 103. Wcześniej nie wyskoczyła mi temperatura powyżej 100. Dochodziło do 99 i spadało do ok 86-88 i rosło sobie spowrotem. Temperaturę śledzę praktycznie ciągle. Czy ktoś ma jakiś pomysł czy coś powoli kończy swój żywot (teromstat, pompa...) ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Ja sie doczytalem ze w 320i temperatura pracy to taka miedzy 100-110 stopni....wentyl na duze obroty zalacza sie dopiero po 113 stopniach podobno.....

Tak czy inaczje uwazam ze mam sprawny uklad bo godzina na postoju w ponad 20 stopniach zabila by silnik i uklad chlodzenia.

Poprzednio mialem w e46 niesprawny wentyl i sie bunia ugotowala na postoju az zbiornik wystrzelil....i uszczelka pod glowica....

Teraz mam jakies takie obawy po wczesniejszych doswiadczeniach i staram sie zapobiegac takim awariom.

Tak czy inaczej moze jakis specjalista sie wypowie?

Moja bunia taka temperatutre pracy(105-110) ma odkad ja kupilem rok temu, zarowno zima jak i teraz latwm wiosna wskakuje na 100 pare stopni i sie trzyma na trasie czasem spadnie ponizej ale zasadniczo jest tak ze waha sie miedzy 103-108 a najczesciej ustawia termostat przeplyw na 105....

 

Ok dosc psiania pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Teoretycznie temp jest w granicach normy, w 3.0D temp zawsze była wyższa niż w 2.0 o kilka stopni, i osculuje na poziomie 92-98*C w zależności od warunków i jazdy, przy ostrzejeszej czy w korkach może przekraczać 100, jak ci wyświetli się ikonka na desce o przegrzaniu to możesz się martwić. Możesz sprawdzić poziom płynu odpowietrzenie itd, jakby termostat się nie otwierał to auto byś dawno zagotował.

 

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
moze te kupione nie w BMW nie zepsują sie po 1,5 roku jak mi po wymianie :duh:

Mozliwe pytam z czystej ciekawosci, ja kupilem w aso.Tylko zastanawiam sie czemu org bmw ponoc wytrzymuje wiecej niz termostat od tego samego producenta ale bez loga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze te kupione nie w BMW nie zepsują sie po 1,5 roku jak mi po wymianie :duh:

Mozliwe pytam z czystej ciekawosci, ja kupilem w aso.Tylko zastanawiam sie czemu org bmw ponoc wytrzymuje wiecej niz termostat od tego samego producenta ale bez loga?

Nie wiem ile jest w tym prawdy,myślę że nie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.