Skocz do zawartości

Podniesienie mocy w 2.0d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zależy gdzie ? Ja mam z NYC najbliżej Hartge w Bostonie = rozwiązań brak (do 28i) :(

Nie no, N20 się nie tunuje. Po co tego woła poganiać? On i tak się nie ruszy dużo szybciej... :norty:

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A może jakiś dealer podpisał by umowę z np: Hartge na tego typu modyfikacje i został gwarantem silnika.

U nas dokladnie tak robi Dinan.

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Opublikowano
Ale tak jest w USA a u nas jest Poland i wszystko jest bardziej skomplikowane. Moze ten tuner popracowalby z jakims naszym dealerem tylko musialby sie z nim skontaktowac i zaproponowac taka wspolprace
Opublikowano
A smorawinski ma cos w Wawie. Kiedys chyba i tu robil interesy.
Opublikowano
Z drugiej strony jak czytam ze polowa klientow X3 w inchcape jest zdeklarowana to dlaczego on tego nie robi z jakims tunerem i czy ktos z tych zdeklarowanych przeprowadzil taki tuning gdzies w Polsce lub zagranica.
Opublikowano

Z tego co mi wiadomo, to w zadnej F-ce, ktore maja komunikacje po ETH, a nie po CAN nie da sie zrobic modyfikacji programu, bo na ta chwile nie ma do tego sprzetu.

Zostaje tylko box. :(

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ja mam nadzieje, ze na wiosne BMW przyjdzie nam z pomoca :D i zaoferuje w koncu oryginalny performance power kit do X3 do wersji z silnikami 2.0d/i...

 

http://www.bmwblog.com/2013/11/28/bmw-x5-m-performance-parts/

As of March 2014 a large selection of BMW M Performance parts will be available for all model variants of the Sports Activity Vehicle, giving …

Opublikowano

Kurcze, czy nie lepiej byłoby kupić auta z 3-litrowym dieslem i nie bawić sie w podnoszenie mocy?

Ja sie przesiadłem z e87 118d o mocy 122KM i w sumie wydaje mi sie, ze X3 ciut lepiej przyspiesza- bez szału ale mnie wystarczy. W sumie X3 to rodzinny SUV a nie wyścigówka:-)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Odnośnie 3.0d było już wcześniej pisane... każdy by chciał mieć, tylko każdemu żal wydać kasę na "zbójnicką" akcyzę.

 

Poza tym mocy nigdy dość... nawet 3.0d ludzie modują... :norty:

 

Swoją drogą to dziwne, że 118d (chyba ma 143 KM) słabiej przyspiesza wg Ciebie niż, kloc X3 z 184 KM, który waży ~450KG więcej... wydaje mi się być czysto subiektywnym odczuciem.

Opublikowano
mój 118d był z 2006 roku i miał silnik m47 o mocy 122KM. A X3 autentycznie lepiej się zbiera przynajmniej do 120 km/h
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A może coś takiego

 

COMPSPORT

Przedstawiamy modyfikację nazwaną przez nas "Stage 0.5" do najnowszych silników. Stage 0.5 przeznaczony jest dla właścicieli bojących się o utratę gwarancji. Modyfikacja polega na dołożeniu dodatkowego sterownika symulującego pracę poszczególnych elementów bez ingerencji w sterownik silnika.

 

Dodatkowy sterownik oferowany przez CompSport za 3500 brutto. Dzwoniłem do nich i zaoferowali mi coś takiego do F25 2.0D.

Opublikowano
W ofercie nowej X5 jest motor 2.0 D z mocą 218KM. Moze i do X3 w końcu jakiegoś KIT wrzucą :)?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ofercie nowej X5 jest motor 2.0 D z mocą 218KM. Moze i do X3 w końcu jakiegoś KIT wrzucą :)?

To jest silnik 25d znany z F10

pozdrawiam

Paweł

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Właśnie byłem dowiedzieć się we Wrocławiu (firma eco-projekt) o podniesienie mocy i z przykrością stwierdzili, że mój F25 ma założoną blokadę anty-tuningową na sterowniku i nic nie można zrobić - tylk założenie boxa co da ok 210 kucy
Opublikowano
No i prawda z F modelami jest problem, niby 6 lat na rynku (F01) a nikt nie jest w stanie ściągnąć softu i wgrać go ponownie :(
Opublikowano
założyłem red boxa- vtecha. Powiedzieli mi jeszcze, że sterowniki z 2010 r. są zablokowane, ale pod koniec 2010 r. już nie i można w nie wgrać nowe softy. jak mam auto grudzień 2010 , a komp jest z kwietnia 2010 -jest zablokowany. Ponadto brak możliwości sprawdzenia mojej F25 na hamowni - napędy nie pozwalają na to, bo widzą różnice w prędkościach między osiami i sterowniki hamują jedną albo drugą osią. W starym x3 nie ma problemu a tu już lipa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.