Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

w najbliższym czasie czeka mnie niestety regeneracja lub wymiana maglownicy na nową. Mam generalnie dwie możliwości. Kupić nową TRW za 1116 zł (http://www.iparts.pl/czesc/przekladnia-kierownicza,bmw,3-e90-od-2005-01,320i-150km,16-5389-18449-100199-0-161-jrp811.html) lub regenerować starą co generalnie raczej jest tańszą operacją. Znalazłem firmę www.purm.com.pl czy już ktoś z Was regenerował w tej firmi?? Może macie jakiś zakład już sprawdzony?? Jest sporo maglownic dostępnych na allegro np. http://allegro.pl/przekladnia-bmw-3-e90-maglownica-i3558823007.html, która daje 24 miesiące gwarancji na część. Proszę o jakieś sugestie.

Z góry dzięki.

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja bym kupił nową, jeżeli maglownica ma luzy. W przypadku nieszczelności już bym się zastanowił nad regeneracją.

 

Ty jakie masz objawy usterki?

 

Generalnie wycieków nie mam żadnych. Dochodzą tylko takie głuche stukanie gdy przejeżdżam przez poprzeczne nierówności, po za tym żadnych więce obiawów zużycia, Auto prowadzi się dobrze, luzów na kierownicy ani drgań też nie wyczówam. Byłem dzisiaj u mechanika i zawieszenie jest w jak najlepszej formie jedynie włąśnie na maglownicy są wyczówalne luzy ale trochę się dziwił, że słyszę to podczas jazdy. Nistety jako, że strasznie mnie irytują te odgłosy więc na pewno muszę to zrobić. Jeszcze w poniedziełek zostawiam im auta na cały dzień to może coś wykryją, ale zaczynam w to wątpić, dlatego powoli zaczynam się rozglądać za przekłądnią.

Opublikowano
Sprawdź koniecznie amortyzatory czy to one nie wydają takich odgłosów klekotania w zawieszeniu. Sprawdzenie jest proste należy ustawić samochód na równej płaszczyźnie jedną rękę włożyć pod nadkole tam gdzie z amortyzatora wychodzi tłoczysko (trzeba podnieść do góry osłonkę) przytrzymać palcami wokół tłoczyska na połączeniu z rurą amortyzatora. Drugą ręką złapać za górę koła (opona) i próbować bujać kołem w stronę samochodu i do siebie. Jak poczujesz lekki luz ruszając kołem i delikatne klekotanie to masz już winne amortyzatory. Ten luz da się wyczuć ręką na połączeniu tłoczyska z rurą amortyzatora. To jest dosyć dziwna sprawa gdyż amortyzatory najczęściej wykazują pełną sprawność na testach i nie wyciekają. Ta przypadłość jest dosyć częsta w E60 gdzie amortyzatory są aluminiowe.
Opublikowano
Przerabiałem temat jakieś 8 miesięcy temu . Kupiłem na allegro używana w niby idealnym stanie za 800zł . Zrobiłem na niej już ok.35-40tys i wszytsko git:) przed zakupem również zastanawiałem się nad regeneracja ale 80% użytkowników odradzało, często po kilku tys problem powracał itp. Pozdrawiam
Opublikowano
Sprawdź koniecznie amortyzatory czy to one nie wydają takich odgłosów klekotania w zawieszeniu. Sprawdzenie jest proste należy ustawić samochód na równej płaszczyźnie jedną rękę włożyć pod nadkole tam gdzie z amortyzatora wychodzi tłoczysko (trzeba podnieść do góry osłonkę) przytrzymać palcami wokół tłoczyska na połączeniu z rurą amortyzatora. Drugą ręką złapać za górę koła (opona) i próbować bujać kołem w stronę samochodu i do siebie. Jak poczujesz lekki luz ruszając kołem i delikatne klekotanie to masz już winne amortyzatory. Ten luz da się wyczuć ręką na połączeniu tłoczyska z rurą amortyzatora. To jest dosyć dziwna sprawa gdyż amortyzatory najczęściej wykazują pełną sprawność na testach i nie wyciekają. Ta przypadłość jest dosyć częsta w E60 gdzie amortyzatory są aluminiowe.

 

Też biorę to pod uwagę ale obawiam się, że stuki dochodzą bardziej od strony właśnie maglownicy (pod nogami). Co do amortyzatorów to podczas kontroli wyszłą dośc spora różnica zużycia (lewa strona 30-35%, prawa 55-60%). Przekażę metodę sprawdzenia tych amortyzatorów mechanikowi niech i to weźmie pod uwagę. Kolego Wiktor92 możesz podać jakieś namiary?? To był jakiś prywatny sprzedawca czy może firma??

Opublikowano
Niestety kupiłem z all od jakiegoś gościa z poznania , dokładnie nie pamiętam;/

 

No ale w sumie biorąc pod uwagę, żę dałeś 800 zł z używaną a TRW nowa kosztuje 1116 zł (po oddaniu starej) to te 300 zł więcej za nową to niewiele. Generalnie w poniedziałek będę wiedział co jest do wymiany. Czyli podsumowując lepiej kupić nową lub używaną z dobrego źródła (http://allegro.pl/bmw-3-1-e90-e91-e87-wozek-maglownica-przekladnia-i3609233670.html - ta wygląda nieźle) niż regenerować!?

Opublikowano
hmmm , tylko po co im stara? uważaj aby Ci nie sprzedali zregenerowanej ... Podsumowując : moim zdaniem lepiej kupić nową lub używana . Z regeneracją często jest coś nie tak ale też nie zawsze :)
Opublikowano
hmmm , tylko po co im stara? uważaj aby Ci nie sprzedali zregenerowanej ... Podsumowując : moim zdaniem lepiej kupić nową lub używana . Z regeneracją często jest coś nie tak ale też nie zawsze :)

 

No ale to ze sklepu IParts więc raczej pewne źródło...

Opublikowano
Wymieniłbym na nową. W poprzednim aucie regenerowałem (teraz w rękach mojego przyjaciela) - problem powrócił, on reklamował, poprawiali 2 razy już bodajże a efekt tego był taki że odbiło się na pompie hydraulicznej - ponoć zbyt ciasno przekładnie poskładali i zajechała teraz pompe. Za 1100zł weź nówke i będzie ... nówka!
Opublikowano
Wymieniłbym na nową. W poprzednim aucie regenerowałem (teraz w rękach mojego przyjaciela) - problem powrócił, on reklamował, poprawiali 2 razy już bodajże a efekt tego był taki że odbiło się na pompie hydraulicznej - ponoć zbyt ciasno przekładnie poskładali i zajechała teraz pompe. Za 1100zł weź nówke i będzie ... nówka!

 

A gdzie regenerowałeś?? Pamiętasz może??

Opublikowano

Pewnie, Gdansk, firma Nagengast

Nie powiem ze polecam, czy odradzam - nie mam raczej rzetelnej opini o ich profesjonalnosci - wolalbym jednak nowa kupic bo potem czas to tez pieniadz.

Kolega pozniej wysylal to gdzies chyba do Lodzi i chcieli ten uklad razem z pompa hydrauliczna - tak mi powiedzial ze by poprawnie to zgrac musza miec caly uklad.

 

Nic Ci nie doradze wiecej poza faktem ze jak sie potem mimo gwarancji bedzie chrzanilo to bedziesz jezdzil = czas, paliwo, nerwy... Za 1100zl wez nowke jak sa i zapomnisz o sprawie.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam. Posiadam bmw e92 2007r 3.0xd i prawdopodobnie bede musial wymienic maglownice. Czy kazda pasuje do xd ....od ktorego rocznika do ktorego czy taka z numerem 7853993663 bedzie pasowac. Szukalem w bmw store....ale tam jest jakis inny numer.....prosze o pomoc
Opublikowano
Witam. Posiadam bmw e92 2007r 3.0xd i prawdopodobnie bede musial wymienic maglownice. Czy kazda pasuje do xd ....od ktorego rocznika do ktorego czy taka z numerem 7853993663 bedzie pasowac. Szukalem w bmw store....ale tam jest jakis inny numer.....prosze o pomoc

 

Ja mam e91 330xd z 12/2005 i zamontowalem maglownice od e90 330xd z 2010r. Generalnie konstrukcyjnie pasuje bez problemu, tylko klopot jest taki ze w nowej maglownicy jest czujnik servotronica ktorego u mnie w aucie nie ma i przez to wspomaganie dziala dosc ciezko. Ale juz sie przyzwyczailem i nawet mi to odpowiada.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.