Skocz do zawartości

E39 skrzynia manualna - korek kontrolno-przelewowy


Bonzu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam drobny dylemat. Dzisiaj miałem odkręcone dolne osłony u mechanika i postanowiłem sobie skontrolować poziom oleju w skrzyni biegów. Na początku śruba wogóle nie chciała puścić. Niezbędny był klucz z półmetrowym ramieniem. Jak już udało się ją popuścić to po przekręceniu jej o około 90-120 stopni stwierdziliśmy, że jednak damy sobie spokój. Szła tak ciężko, że mechanik nastraszył mnie, że może się cały gwint wyrwać ze skrzyni.

Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to cholerstwo przeważnie tak idzie.

 

Troszkę mnie uspokoiliście, chociaż zanim się do tego znowu zabiorę to pewnie zejdzie do wiosny.

I mam nadzieję, że nie pojawi się w tym czasie ktoś kto jednak zerwał ten gwint. Problemem ponoć może być połączenie stalowego gwintu śruby z aluminiowym gwintem obudowy skrzyni biegów.

 

A może potraktowanie tego połączenia jakimś "siuwaksem" coś pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam CX Boscha. Mi pomógł przy okręcaniu świec żarowych, śrub od zawieszeń itd. Psiukasz, 2- 3 piwka (zależy od gardła), wypijasz i do roboty :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.