Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto rzeczywiście jest tanie, ale być może tylko pozornie. Jak się dobrze przyjżysz zdjęciom to zobaczysz polską jesień, znaczy że stoi w Polsce co najmniej pół roku.

Instalacja gazowa do tego modelu bedzie kosztować 5-6 tys i zwróci się po 40 Tkm(!) i przy okazji może przyspożyć wiele problemów.

Opublikowano
auto jest do sprzedania juz dosc dlugo.cena byla na poczatku 14 tys.a sprzedac takie cos nie latwo to co sie dziwicei

Dokładnie, poza tym to już drugi silnik, buda pewnie ma już z 500-600tys. nie wiadomo ile dzwonów itd.

Cena do negocjacji jakby wyrwać za 7tys. plus LPG to mozna mieć fajne auto za ok.12tys. pod warunkiem, że nie trzeba większych nakładów :norty:

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

czemu odrazu 500-600 tys?jak frankowi przy przebiegu 200 tys silnik kuleje a u jego znajomego w 530 tez v8 posypaly sie pierscienie...widac e te silniki nie sa dlugowieczne albo ktos poprzedni zaniedbal...przeciez w D masa aut ma powymieniane silniki...

 

auto na zniszczone nie wyglada...

Opublikowano
czemu odrazu 500-600 tys?jak frankowi przy przebiegu 200 tys silnik kuleje a u jego znajomego w 530 tez v8 posypaly sie pierscienie...widac e te silniki nie sa dlugowieczne albo ktos poprzedni zaniedbal...przeciez w D masa aut ma powymieniane silniki...

 

auto na zniszczone nie wyglada...

Auto ma 13 lat średnie roczne przebiegi aut tego typu z taką pojemnością to ok. 25-30 tys. a to już drugi silnik, który ma nastukane 100tys. w dodatku tak jak piszesz jeśli ktoś wcześniej jeszcze nie dbał to już wogóle :duh:

Pewnie auto ma koło 500tys. jak nic. Mój kolega nastukał prawie 300tys. w pięć lat a nie używa auta zarobkowo. Ta bawara ma hak i drugi silnik mnie nic więcej nie trzeba :mad2:

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

ja w swojej 530 mam zalozonego OMVL dream XXI

- na poczyu mialem ogromne problemy gdyz instalacja nie chcial sie zgrac z autkiem

- ponoc pczyczyna byla pompa paliwa ktora nie zawsze podawala paliwo

a dream uczy sie od benzyny

gdy ja sie dopracuje i poprawnie wyreguluje to jest super

spalanie na poziomie 15 l gazu pod warunkiem ze nie stoi sie w korkach

Opublikowano
Tylko sekwencja i najlepiej wybrać instalację z listwami wtryskiwaczy którę są wkręcone w listwę a nie wszystko w kupie,jak się zabrudzi - problem,nie polecam też oszczędzać kilkaset złotych kosztem jakości produktu.Nie ładuj się w mieszalnik :nienie: .Mam zakład montujący sstemy zasilania paliwem gazowym i montuję często duże silniki (740,Audi S8,mnóstwo V6),sam mam E39 528 i jak wjezdża do mnie auto na naprawę lub regulację i widzę 6 lub 8 cylindrów na mieszlaniku to wiem że roboty bedzie sporo żeby to w ogółe chciało chodzić .Jak chcesz odwiedzić zachodniopomorskie moge Ci coś zaproponowac z sekwencji.pytania na priv.
Opublikowano
nie straszcie chłopaka.do pracy kupuje się zazwyczaj diesla nie benzynę i w dodatku V8 :duh: to że ma hak nie znaczy że ktoś woził cegły na budowę domu!przyczyn wymiany silnika też mogło być wiele.nawet jeśli buda ma przejechane 500 tyś.km to co z z tego?najważniejszy jest stan techniczny i jeśli jest ok. to nie ma powodów do obaw.takie jest moje zdanie.

EFES Kebab House - Najlepszy Kebab w mieście!!!

http://img470.imageshack.us/img470/4254/efeswq6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.