Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

wczoraj u mnie robiliśmy wyścigi 325vs328:)w e36. zabawa jak ta lala i uciechy w trzy miechy. co do silników 328 miała gaz:( ale jechała na benzynie wynik ????????? 325 górą .Co do silników dzwięk motoru z 328 jest niebiański bez porównania z tym z 325 każdy myślał że w 328 jest stożek także jak co 2,8 jest poprost niebiański

 

to albo 325 byla grzebana albo 328 straaaaaaasznie zameczona bo ja moja seria z 325 raczej nie mam zadnego problemu

 

Dziwny byl wynik wyscigu. :?

Nawet z automatyczna skrzynia 328 jest szybsza od biegowej 325. O biegowej 328 juz nie wspomne bo pokonuje 325 zdecydowanie.

Opublikowano
Wszystko fajnie, ponoćto dosc oszczedne silniki jak na swoja pojemnosc i moc, tylkoczy w moim przypadku kiedyautko zuytkuje tylko w miescie i korkach to nie bedzie spalanie rzedu 16 litrow iwiecej???
Opublikowano
Ja moze narobie troche zamieszania,ale uwazam ze jedna z najbardziej udanych jednostek napedowych sa M10.Praktycznie przy dobrym traktowaniu nie do zajechania.

Rekin Król Szos!

Gaz do kuchenki nie do samochodu a na prąd to odkurzacz!

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Dziwny byl wynik wyscigu. :?

Nawet z automatyczna skrzynia 328 jest szybsza od biegowej 325. O biegowej 328 juz nie wspomne bo pokonuje 325 zdecydowanie.

 

328 była zagazowana (nawet jak jechała na benzynie, to grzebnie w silniku robi swoje) a poza tym wczesne 325i (bezvanosowe) są, paradosalnie, całkiem żwawe.

 

Miałem bezpośrednie porównanie - '92 325i no-vanos 4-door vs '94 325 USA Vanos coupe. Ta amerykańska z vanosem wyraźnie wolniejsza - na G-Techu w okolicach 8.9-9.0 sek gdy tymczasem limuzyna była średnio o sekundę szybsza (obie nie grzebane z gazami, chipami czy innymi takimi).

 

Ale i tak "normalne" 328i powinno być wyraźnie szybsze.

 

Ale ad rem - w zależności od budżetu polecałbym rzędową szóstkę od 2.5 litra pojemności. Faktycznie najciekawszym silnikiem jest tu 3.0 szóstka, ale, jako, że jest to nowszy silnik - znaczy - droga

 

V8 w E39 idą zawsze z mniej precyzyjnym układem kierowniczym (rack&pinion vs recirculating ball - ale nie wiem jak to jest po polsku) - bo z V8 tamten się nie mieścił.

 

Duże V8 mają na prawdę duży moment obrotowy i świetnie funkcjonują jako auto do codziennegu użytku, też z automatem (minusem może być tu spalanie). R6 będzie zawsze tutaj lepiej się spisywać (szczególnie 3.0, który sam widziałem jak raz za razem wygrywał w UK "economy run" tamtejszego klubu BMW) a jednak oferuje bardzo sympatyczne osiągi.

 

Mi też się podobają 3 litrowe diesle w automacie.

 

Niestety nie prowadziłęm Mkowcyh V8 i V10 więc nie mogę nic o tych silnikach powiedzieć. Generalnie od V10 w M5/M6 odstrasza mnie trochę skrzynia SMG, z któej jakąś tam wersją miałem kontakt w E46 330i i na prawdę mi się nie podobała.

 

Reasumując polecałbym rzędową szóstkę o dużej pojemności :)

Moja Mka ma katalogowo 5.4s do 100 a po mieście jeszcze mi nie przekroczyła 18l/100. V8 po mieście to, wedle mojej pamięci to jakoś zawsze w okolicach 20 lądowało (że nie wspomnę 2.7 V6 Audi S4 biturbo 260 koni za to aż 22-24l/100 w mieście).

Pozdrawiam


PN

BMW Klub Polska

E34 525i '93

E36/8S '98

E53 4.6is '03

E36 325i '91-'92 SPRZEDAM BARDZO DROGO :)

Opublikowano
W momencie premiery w 1995r. 2.8 był rewelacyjny. Lepszy z R6 był tylko mPower. Teraz już mamy drugą generacją 3.0 o mocy 260KM i to jest najlepsza rzędówka 2005r. Ale 2.8 to faktycznie najlepszy kompromis pomiędzy osiągami a spalaniem - rzuć okiem na dane katalogowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.