Skocz do zawartości

BMW 525 - utrzymywanie obrotów na gazie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, oglądałem tą bunie: http://otomoto.pl/bmw-525-e34-C30235698.html

 

Wygląd jak sami widzicie, bardzo elegancki, szczególnie że auto ma 24 lata.

 

Do rzeczy, problem jest z nią taki, że po przełączeniu na gaz potrafi samodzielnie utrzymywać obroty np. 2000. Właściciel powiedział, że to wina kabli wysokiego napięcia które są do wymiany.

 

Czy ktoś może to potwierdzić, nie chcę kupić auta, wymienić kabli i dalej się z tym problemem męczyć. Jak myślicie?

Opublikowano

taaa kable WN... :)

 

To nie takie proste... na pewno nie jest to winą kabli WN !!!!

Przez kable będzie się dławił, nie będzie przepalał bo iskra będzie za słaba (ot taki ból LPG). Auto trzeba by było obejrzeć, czy ktoś gmerał przy przepustnicy bo np nie trzyma ciśnienia oleju i trzeba było podnieść obroty żeby się kontrolka nie świeciła...

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

Najlepsze jest to, że koleś mówił, że jeździł z tym i każdy gazownik powiedział mu, że to wina kabli..

Najwyraźniej chciał ją popchać byle sprzedać i desperacko kłamał.

A i jeszcze jedno pytanie, sprzedaż starego BMW koloru białego będzie dużo trudniejsze niż np. czarnego?

Bo znalazłem dobre ogłoszenie, wszystko fajnie tylko biały kolor mnie odstrasza.

Opublikowano

kolor to najmniejszy problem... ja bym szukał czegoś spod znaku m20 lub m30 ale u mnie to raczej zboczenie związane z prostotą konstrukcji. Uwielbiam pracę każdego m20 i m30...

 

PS. Zagazowane bmw... ostatnio rozbierałem silnik, tez po gazie bo inteligenci nie wymontowali kostki z instalacji. Kupiłem okazyjnie za 500 wiedząc że jest wałek tylko nie wiedząc jaki. Obrócona panewka, wałek wytarty... niemniej cena i tak okazyjna :) nie słuchajmy sprzedawców!

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

A ja właśnie mam na oku BMW 520i z 1991 roku, czyli już m50. To źle? Na samochodach jeszcze się ***** znam, ale z tego co wyczytałem to całkiem dobry silnik, no i ma łańcuch rozrządu.

 

Do tego gaz sekwencyjny, rdza podobno ledwo widoczna, 3500zł z tym, że się jeszcze potarguję.

Opublikowano

nie nie źle... porównując ma 20 kucy więcej więc i lepiej :cool2:

to nie ma znaczenia czy łańcuch czy pasek... owszem łańcuch troszkę tańszy w eksploatacji niemniej już ew, remont nie taki tani...

 

ja jestem zboczony na punkcie starych jednostek bmw. regulacja zaworów to naprawdę fajne zajęcie przy piwku. W ogóle wszelkiego rodzaju naprawy takich aut sprawiają dużo fun-u. Osobiście szukałbym raczej większej jednostki niż 2L choć teraz to raczej trudna kwestia.

 

Ważne jest, żeby auto miało realny przebieg. Dla tych silników 400tys to pryszcz ale... jeśli są poprawnie eksploatowane.

 

PS. rdza w tych autach jest, tylko albo ją widać albo nie. Sprawdź tylne części progów, nie widać a dziury czasami jak ta lala oraz kompresję, reszty bez rozebrania silnika nie sprawdzisz oraz przejedź się za tym autem aby mieć pewność, że zostawia 2 ślady a nie 2,5 :(

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
ale ci koles zcieme zapodal ze kable no prze h.....j tak jak wczesniej ktos pisal jak kable walniete to szatkoje lub sie nie wcreci na obroty ale nie ze trzyma 2000obr. bzdura a ten zbiorniczek wyrownawczy z e32 lub V8-i e34 to po co tam jest skoro przy chlodnicy jest ten wlasciwy :?: moim zdaniem jesli na gazie takie jaja robi to gaz do regulacji z tego co widze to prosty gaz tam jest 2-j generacji a na PB tez tak trzyma obroty wysoko czy sa w granicy 850obr :?: moja rada wez ze soba kogos co sie zna na bmw i niech ci to auto obada kontem uszczelki glowicy cisnienia itd. :cool2:
Opublikowano
Ktoś kto zakładał ten LPG miał wyobraźnie.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
chopaki co to za wynalazek z tym drugim zbiorniczkiem? albo mnie już oczy zawodzą albo pamięć nie ta ale takiego rozwiązania to nie widziałem...
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
atonre-- to jest wersja na afryke :lol: model sahara hehe :lol: patenty polskie nie znaja granic ale niestety kiedys byl taki program zrob to sam Adama Slodowego i co nie ktorzy go chyba za wziecie ogladali : :shock:
Opublikowano
Pierwsze myślałem, że to zamiast trójnika, ale chyba wiem po co ten patent. Reduktor jest nawyższym punktem w układzie i nie chciała się odpowietrzać. Teraz ma dodatkowy odpowietrznik :P

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Zwrócił ktoś uwagę ża ma 2 miksery od gazu? Pomiędzy filtrem a przepływka jeden a drugi pomiedzy przepływka a gumą do przepustnicy.Pierwszy chyba pełni rolę miksera a drugi wygląda że jest nie podłączony ale prawdopodobnie w nim jest założona klapa antystrzałowa gaziarz miał wyobraźnię.Niewiem jak ze starszymi silnikami ale wiem że z m50 akumulator jest pod kanapą z tyłu jedyne w 1.8 jest pod machą czyżby jakiś modzenie było grube?
Opublikowano
M20 ma pod maską, przynajmniej mój miał. Teraz mam SWAP na M50 i zostawiłem pod maską, nie ma problemu z miejscem. To za gumą to na pewno klapka i guma, żeby upuszczała.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
pomiedzy puszka filtra a przeplywka to jest mikser a tamto po przeplywce to jest pierscien strzalowo-wybuchowy jest w nim klapka anty strzalowa i na wierzchu taki pasek to guma ktora wystrzal ma uchylac przy detonacji tak ze to nie mikser nie :nienie: , wiem to z tad bo u mojej zony w bmw e34 z silnikiem m20 jest dokladnie takie samo ustrojstwo ale bez patentow 'afrykanskich" 2-a zbiorniczki wyrownawcze hehehe :lol: :lol: :lol:
Opublikowano
Może i tak ja u siebie miałem mikser który wyglądał identycznie też miał zamontowana klapkę i ten pask gumy również był identyko właśnie przez te gumę wywaliłem to ustrojstwo bo w kółko były z nią problemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.