Skocz do zawartości

3.0d nagle straciło moc na autostradzie.


ogród-lca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mi dziś się auto zepsuło , wybrałem się rano w trasę wjechałem na autostradę 1,2,3,4,5 rozbujałem się do 200 i tak leciałem przez jakieś 20 km i nagle auto przestało ciągnąć nie reagowało na gaz zredukowałem bieg zero reakcji na gaz, zjechałem na pobocze zgasiłem auto zapaliłem depnąłem na gaz na obroty wkręcało się normalnie, ale zapaliła się kontrolka oleju zgasiłem maska w górę latarka w łapę i zaglądam czy gdzieś nie wywaliło oleju wszystko suche stan oleju na bagnecie OK. Odpaliłem auto znów przygazowałem zapalił sie olej i komunikat że problem z ciśnieniem-smarowani oleju, myślałem może że to wina nie wykasowanego serwisu olejowego choć do wymiany oleju mam jeszcze ok 3 ts. Zgasiłem i zapaliłem auto kontrolki zgasły ruszyłem ale zero mocy tak jak by auto było w trybie awaryjnym i tak jadąc 80 kmh wróciłem do domu.

Pojechałem do mechanika w aucie nie ma zbytno żadnych błędów , auto nie kopci przy odpalani widać że geometria turbo działa, przepływka OK , ciśnienie paliwa OK a auto jedzie jak wolnossący disel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po południu jadę jeszcze do mechanika jak będzie miał wolny kanał ma zobaczyć z dołu, dodam że auto ma pół roku często jeżdżę po autostradzie większą prędkością i nigdy wcześniej nie miałem nawet chwilowego problemu z mocą .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup nowe

uwierz mi ... jak zrobiłem regeneracje i żałuję bo problemy dopiero po regeneracji się zaczynają ... poczytaj sobie na temat zestawów naprawczych których nie ma do tych turbin .... to masz odpowiedź na jakiej zasadzie są one regenerowane ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Zacznijmy może od tego Panowie Specjaliści od polecania nowej turbiny że coś takiego nie istnieje właściwie... ASO sprzedaje turbiny po regeneracji przez ich własne warsztaty lub warsztaty zewnetrzne tylko z gwarancją fabryczną, jak jeszcze raz mi ktoś napiszę kupuj nową a nie regenerowaną to witki opadną :duh:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy może od tego Panowie Specjaliści od polecania nowej turbiny że coś takiego nie istnieje właściwie... ASO sprzedaje turbiny po regeneracji przez ich własne warsztaty lub warsztaty zewnetrzne tylko z gwarancją fabryczną, jak jeszcze raz mi ktoś napiszę kupuj nową a nie regenerowaną to witki opadną :duh:

Kup nowa Garrett nowy z intercars 4kola.

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jak mialem e39 (193hp) zregenerowalem turbinke. i powiem tak... ciagnela slabiej (minimalnie) mimo iz na hamowni wykazywalo ta sama moc ale... regeneracja kosztowala 950 zl i przejechalem na regenerowanej 170 tys km. a po wirusie nie odczuwalem roznicy tak naprawde:P ja uwazam ze mozna regenerowac ,

 

ps zywotnosc turbo i silnika mozna wydluzyc zmieniajac olej 2 razy czesciej:D wiem wiem niby po co , ja tak robie i bez problemow e39 przejechala 490 tys i wiem ze dalej jezdzi bo pojazd zostal sprzedany sasiadowi i jest zadowolony:D

 

ahh nowy wlasciciel jeszcze nic z turbinka nie robil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko,ze e39 to nie e60.

Turbina ze zmienna geometria po regeneracji potrafi napsuc wiele krwi...

Tak jak pisalem wczesniej,niezalezne warsztaty nie posiadaja do nich czesci zamiennych i regeneracja odbywa sie na chinskich zamiennikach.

Owszem te nowe w ASO to tez regenerowane,tyle tylko ze przez producenta,na oryginalnych czesciach i ustawieniach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja dziś odebrałem auto po wymianie turbiny, założyłem używkę w dobrym stanie suchutką i bez luzów na wirniku, auto chodzi dużo lepiej jak na mojej starej turbinie ciągnie bardziej z dołu itp, ale słychać jak świszcze na wolnych obrotach jak i przy agresywnej jeździe rozmawiałem z mechanikami i mówią że jest to problem wysterowania dodam że turbina jest sterowana elektronicznie , moja była inaczej wysterowana i była cicha ponoć trzeba sprawdzić parametry doładowania może jest źle wysterowana i za mocno ładuje dla tego auto lepiej jedzie jak na starej.Czy ktoś miał podobny problem ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.