Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Prezentuje sie rewelacyjnie !!!
Opublikowano

Dzięki koledzy za miłe słowa :)

 

Co do filmu - ścigam się już od dłuższego czasu E30 widoczną na początku tego filmiku, niestety po pierwszym przejeździe auto odmówiło posłuszeństwa (po raz pierwszy zostało unieruchomione, a ma za sobą już 4 sezony imprez w moich rękach). A że stało się to na samym początku to szkoda mi było rezygnować, a że prócz S-maxa z lawetą (którym przyjechała E30), miałem pod ręką jeszcze 130i, to przekleiłem numery startowe i skończyłem dzień poza klasyfikacją... Ale szczerze mówiąc 130i jechałem na pół gwizdka - szkoda mi było auta. Wystarczy powiedzieć, że notowałem czasy po 15-20 sekund gorsze, niż E30 (przy długości przejazdu rzędu 2,5 minuty, jeśli mnie pamięć nie myli). A co do opon - na E30 gładki slick Dunlop (przeznaczony do Radicala, bardzo lekki). A na 130i najzwyklejsze Bridgestone RE050A Runflat. Szczerze mówiąc nie miały zbyt trudnego zadania, bo ani nie hamowałem na 100%, ani nie wykorzystywałem stu procent jej możliwości w zakrętach.. Za bardzo było mi jej szkoda, od tego jest E30 ;)

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
A inna sprawa, że nawet jakbym chciał, to bym dobrego czasu 130i tam nie zrobił.. Na każdym wyjściu z zakrętu (to śliski i ciasny tor) auto w ogóle nie przyspieszało, bo przez brak szpery wewnętrzne koło mieliło, a auto auto ledwo się rozpędzało...

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
No drogo, drogo :D Jeśli ktoś szuka naprawdę dobrej 130i to kupi, w Polsce nie ma (i przez ostatni rok prawie nie było) wartego zainteresowania, a żeby kupić porównywalny egzemplarz w Niemczech to z kosztami sprowadzenia wyjdzie trochę drożej. Jakis czas temu była na Allegro ładna, z tego samego roku, tylko z uboższym wyposażeniem, stała za 60 i po dwóch dniach zniknęła. Jeśli nie uda mi się sprzedać za ok. 60 to chyba auto zostanie w domu. Nie ma jakiegoś strasznego ciśnienia na sprzedaż, bo auto w sumie jest kompletnie bezawaryjne. Pomysł wziął się stąd, że to aktualnie siódme auto w domu, a dzisiaj lub w poniedziałek zamawiamy nowe auto dla mamy (która w ostatnich miesiącach jeździła właśnie 130), więc powoli zaczyna się robić tego wszystkiego za dużo ;)

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
Teraz to zrobiłem w troche ponad rok 17 tys, ale juz od października miałem inne auto na co dzien a 130i jeździła więcej moja mama.. Teraz to zależy ile zrobię, jesli bedzie jako auto dodatkowe to pewnie 3 tysiące rocznie, a jesli sprzedam swoje główne auto i bede śmigał 130i to moze i ponad 30 tys. A skad to pytanie? :)

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
Tak, tyle że jak pisałem wyżej nie jestem jedynym użytkownikiem, np 130i jeździła ostatnio moja mama. Mamy w domu trzy osoby jeżdżące, wiec są trzy auta codzienne które jeżdżą całkiem sporo, a reszta to raczej hobbystycznie, jak np. E30 czy E36 tylko po torze, czy 126p jedynie weekendowo w ładnej pogodzie :)

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
Ja tam jedynie wpisuję przebieg i ilość paliwa, żeby mieć statystyki zużycia paliwa i przejezdzanych kilometrów. Stylu jazdy i proporcji miasto/trasa w motostacie nie zmieniam, więc nie ma co się tym co sugerować. To 17 to raczej krótkie dystanse i dynamiczna jazda, ale bez przesady. Jeśli są duże korki to nawet przy bardzo spokojnej jeździe trzeba liczyć te 14-15 litrów. Jak nie ma ruchu to da się zrobić 10, ale to się trzeba obchodzić z gazem jak z jajkiem. Przy takiej normalnej jeździe po mieście, jak nie ma jakichś mega korków i się nie ciska, to pali okolice 13. Ale po mieście taki but od świateł do świateł to raczej powyżej 20 litrów.

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
Jadąc ekonomicznie do ok. 100 km/h to 8 litrów z hakiem, a taka normalna jazda do 130 to ok. 9,5-10 litrów. Nawet przy bardzo dynamicznej jeździe w trasie ciężko przekroczyć 12-13 litrów .

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
ciekawe.... zamieniłem się kiedyś na 2 dni z kolega on własnie ma 130i z manualna skrzynia... i 13 to takie przeciętne... myślę ze zrobienie 15 tez nie będzie mega problemem... mnie przez 2 dni w lato wyszlo własnie te 13 litrów... ale dźwięk silnika powoduje to ze każdy grosz wydany na paliwo po prostu jest nie istotny.. 130i to super taczka ! twoja również.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tym maluchem to przypadkiem nie smigasz po kabatach ?? :) bo kilka razy widzialem małego co wzbudziło lekki usmiech na twarzy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.