Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zrobiłem trasę w górach ok. 1200 km. i podczas jazdy raz miałem efekt ,że turbo pompowało dopiero od 3000 - 4500 obrotów na niższych obrotach pedał w podłogę i zero odzewu .

Zgasiłem silnik i po 15 minutach odpaliłem . Auto szło jak należy już od 1800 obrotów . Na parkingu przed domem zauważyłem ,że jak zgaszę silnik to słychać jakby jakiś wirnik się zacierał i zwalniał oraz jak silnik był mocno rozgrzany to z lewej strony takie cykanie jakby od jakiegoś cięgła . Po ostygnięciu silnika przestaje . Auto jedzie normalnie , turbina pompuje , nie świszczy . Z całego wyjazdu jeszcze jedna usterka to chyba kończy mi się lewy xenon bo miga i czasem się załącza ale świeci na fioletowo . Może ktoś wie co się dzieje i co sprawdzić ? Z góry dziękuję .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
To ze ledno co jedzie a po ponownym zapaleniu śmiga jak powinna to moze EGR ci sie przytyka.
Opublikowano
ksenon - typowe objawy ze dogorywa. W pewnym momencie juz przestanie swiecic w ogole. Czesto koncza zywot parami w niedlugim odstepie czasu, zeby bylo jednakowe swiatlo warto rozwazyc wymiane pary jednoczesnie.
Opublikowano (edytowane)

@AMSAT mam podobne objawy co Ty... zobacz na mój filmik; nagrałem filmik w pierwszym poście -zobacz proszę i powiedz czy masz to samo..

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=224360 zaczynam bać się z tym jeździć :/

Zastanawiające jest to, że po odpaleniu auta auto chodzi a po około 15 min albo ok. 20km brak mocy jakbym ciągnoł przyczepkę za sobą z łodzią i do tego po zgaszeniu ten dzwięk. Gdy sie zatrzymam i siknik ostygnie -moc wraca.

Edytowane przez Sincere
Opublikowano
Zapowiada się że do wymiany bądź regeneracji jest TURBO. U teścia w 3.0tdi tak było jak zimny jechał pięknie a tylko się dobrze rozgorzał przechodził w tryb awaryjny i turbo off. Oczywiście gaszenie auta na parę minut pomagało wtedy znowu jechał jak należy. Żadne efekty dźwiękowe nie towarzyszyły tej usterce.
Opublikowano

U mnie dzisiaj zaobserwowałem ,że jak po otworzeniu auta to cięgło się przestawi to wszystko jest ok. natomiast jak gaszę silnik to słychać jakby wiatraczek metalowy schodził na niższe obroty i lekko się zacierał . inne objawy nie występują , auto śmiga , silnik chodzi równo , nie słychać świstu turbiny i zbiera się (chip) idealnie . Nie mam takiego bipania tylko efekt jakby ktoś przestał dmuchać w metalowy wiatraczek wywietrznika w kiblu :mrgreen:

 

Może to wina tego elektronicznego sterownika turbiny , który raz ustawia klapki w odpowiedniej pozycji a raz w innej i wtedy przy gaszeniu auta występuje taki odgłos ? :nienie:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Informuję ,że wszystko wróciło do normy samo . Auto gasi się normalnie bez jakichkolwiek dziwnych odgłosów . Mechanik stwierdził ,że to może jakieś zanieczyszczenie z olejem dostało się do łopatek turbiny i powodowało taki odgłos . Wymieniłem dwa żarniki xenon cena 2 szt. 400 zł . wymiana 0 zł. gdyż zrobiłem to sam :mrgreen:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.