Skocz do zawartości

520i pompa wspomagania/maglownica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, niedawno regenerowałem magiel i wymieniłem pompe wspomagania na regenerowaną LUK - po miesiącu słyszę buczenie/wycie a przy max skręcie wręcz jakieś burgotanie (?) Chce oddać pompe na gwarancję ale mam pytanie czy te dźwięki mogą w jakiś sposób być powodowane maglownicą a nie pompą - jak kierownica jest w pozycji prostej i nią nie kręcę to jest cicho i nie buczy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pewnie , że magiel tak potrafi.

 

a ile dałeś za pompę?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój regenerowany tez tak robi przy nowej pompie, jeżdżę tak już dość długo i nic się nie dzieje.

W poprzednim aucie było podobnie.

Zazwyczaj w skrajnych położeniach kierownicy pompa wydaje "dziwne dźwięki", z tego co mi się obiło o uszy to normalne zjawisko gdy przytrzymujesz kierownicę "do oporu", bo stawiasz pompie większy opór niż przy normalnej pracy.

Opublikowano
Za regenerację pompy dałem 300zł w warszawie, chcę ja oddac na gwarancję ale się boję że okaże się to magiel a nie sama pompa - magiel regenerowany 1,5 miecha temu - łącznie z wymianą, płynami drążkami kierowniczymi i zbieżnością wyszło mnie prawie 1500 zł więc wydając tyle chciał bym aby to pracowało bezszelestnie... :/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo był tak wytłuczony, że przy 140km/h na autostradzie nie byłem pewny czy się zmieszczę na dwóch pasach :roll:

Po naprawie działa mi to w miarę cicho, ale przy skrajnych położeniach i tak coś tam sobie pompa mruczy, a na maglu słychać jakby coś delikatnie się przelewało.

Opublikowano
U mnie też wyło po wymianie magla i pompy, zwłaszcza po odpaleniu na zimnym, po czasie przestawało i teraz już przestało całkiem wyć, uspokoiło sie z biegiem czasu
Opublikowano
Mam ten sam efekt po regeneracji maglownicy przy maksymalnym skręcie w prawo. Najprawdopodobniej winny jest rozdzielacz w maglownicy bo nie daje ciśnienia na powrót i katuje pompę.
Opublikowano
No i właśnie to mnie wkur..ia, wydajesz pieniądze - pompa jak i magiel w założeniu jak i deklaracji sprzedawcy ma parametry nowej a chodzi to tak jak opisujecie :evil: , ja chcę aby to chodziło bezszelestnie
Opublikowano

Regenerowana pompa wspomagania za 300 PLN, kiedy nowa kosztuje ... też 300? To chyba jakaś pomyłka lub nadużycie :roll:

Mam podobnie - regeneracja magla + nowa pompa i przy maksymalnym wychyleniu pracuje głośniej. Well - poczekam, zobaczę. Na obie części mam rok gwarancji :mrgreen:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

W ASO pewnie tak, ale patrząc na to, jak nasi rzemieślnicy regenerują co się da, to poza maglownica wolę nowe np. ZF...

Maglownica jednak tylko regenerowana, nie stać mnie na nową :mrgreen:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.