Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak na swoje czasy miało,

projekt był adekwatny do upodobań a materiały i spasowanie było na wysokim poziomie, ergonomicznie NIC się nie zmieniło więc znaczy, że było dobrze przemyślane jak auto obecne ma to samo i tym samym miejscu...

 

była "3" konkurowała i wg mnie wygrywała patrząc na cały środek (projekt, materiały, wykonanie) z konkurencją tamtych STARYCH czasów jeżeli chodzi o środek...

 

żeby to wiedzieć trzeba było mieć auto i mieć możliwość porównania do konkurencji (czytaj jeździć w tym samym czasie autami innych marek) a nie spinać się "moje auto jest naj"...

 

obecna "3" ma projekt adekwatny do obecnych czasów czyli taki, który większości osobom podoba się (mi podoba się bardzo),

 

materiały są już jednak średnie:

zamiast miejsc z skórą jest coraz więcej plastiku, zamiast listew też plastik, tam gdzie wcześniej był dobry plastik obecnie jest średni plastik (na jakości materiałów metaliczynych/tworzyw sztucznych znam się ponieważ to mój zawód wyuczony i wykonywany),

 

wykonanie/spasowanie pisząc b. delikatnie jak na markę premium jest słabe...

 

obecna "3" wg mnie jeżeli chodzi o środek bardzo odbiega od pozostałych modeli i jeżeli konkurencja audi/mercedes, która za chwilę pokaże swoje odpowiedniki pójdzie do przodu lub stanie na byłym poziomie to BMW "3" będzie najsłabszym autem jeżeli chodzi o "jakość wnętrza"

 

dlatego patrząc na rewelacyjny wygląd zewnętrzny M4, zapewne najlepsze wśród konkurencji właściwości jezdne jako fan marki chciałbym aby środek był DOBRZE WYKONANY, Z MATERIAŁÓW O DOBREJ JAKOŚCI aby przyszli posiadacze cieszyli się siedząc w środku...

 

edit1:

przypuszczam, że jesteś posiadaczem F30, ja jestem posiadaczem PRZESTARZAŁEGO i NIE MODNEGO modelu, tak jak mam w awatarze przebywam w mieście Warszawa, zapraszam do spotkania i jazd porównawczych:

- zrejestrujemy, które auto mniej skrzypi,

- zrobimy pomiary głośności tą samą aplikacją na tablecie,

- zrobimy pomiary przyspieszeń g-techem,

- suwmiarką pomierzymy szczeliny...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

nie wiem co chcecie od wnetrza:) mi sie podoba, mimo ze nawiazuje do serii 1. (ale jak patrze w druga strone, to seria 1 nawiazuje do serii 3 - co juz jest bardziej prestizowe)

 

No ale wiadomo, wyglad, wnetrze.. kwestia gustu...

Temat jest w sumie o M4 wiec tutaj bardziej niz wnetrze czy sprzepiace plastiki interesowalo by mnie czy auto z palcem w nosie zejdzie ponizej 10s 100-200 i czy bedzie mialo bez wiekszych starac <4.8 0-100.

Dla mnie niech bedzie to gole auto jak M3 GTS obecne. ma dawac frajde z jazdy ;)

 

 

a z osiagmi fakt, jak juz spadlem ponizej 5 sekund to juz sie ucieszylem. 4.8 podaje katalog, 4.9 wykrecilem, ufff.... od pierwszych pomiarow poprawilem czas o 0.3s, kosztowalo to troche wiedzy i techniki no ale... ;)

Opublikowano
jak 100 padnie w 4,5s to 100-200 dla ośki musi być poniżej 10s, ja stawiam raczej na niskie 9s...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Pamietaj ze M6 E63 ma 9.2 100-200...

Moze zrobie maly off top i wkleje Ci czasy z RaceLogic z naszych pomiarow abys mial szersze wyobrazenie o osiagach ;) i ze niskie 9 100-200 to raczej po czipie bedzie:D

(8.5 ma SLS roadster....)

 

E36 323Ti compact

0-100: 8.5s

 

E63 645i

100-200: 15s

 

E90 330xd

0-100: 7.3s

 

E93 330d (290ps)

0-100: 6.8s

 

M5 E39

0-100: 5.2s

 

M3 E92 Manual:

0-100: 4.9s

1/4: 13.1s@178 km/h

100-200: 10.8s. (najczesciej powtarzalne: 11.2-11.4)

 

M3 E92 DKG

0-100: 4.9s (bez LC)

1/4: 13.0s@180 km/h (popraw mnie Michal jesli predkosc zle napisalem)

100-200: 10.4s

 

M5 E60

0-100: 5.1s (bez LC)

1/4: 13.1@185 km/h

100-200: 9.8 s

 

M6 E63

0-100: 5.4s (lyse opony)

100-200: 9.2s

 

E39 540i

0-100: 6.5s

 

E90 328i

0-100: 7.6s

 

120d+ (200ps)

0-100: 7.6s

 

E39 530i

0-100: 8.0s

 

E90 318i (143 ps)

0-100: 10.4

 

E91 335d (370ps)

0-100: 5.4

1/4: [email protected]/h

100-200: 14s (z pasazerem)

 

E36 328i (220ps)

0-100: 7.0s

 

335i E92 (~360-390 ps)

0-100: 5.3s

100-200: 11.4s

 

E92 330d (305ps)

0-100: 5.8s

 

E30 V8 (300+ps)

0-100: 5.3s

 

E34 m50b25

0-100: 7.6s

1/4: [email protected] km/h

 

 

E30 328i (199ps)

0-100: 6.5s

1/4: 14.5@151km/h

 

E90 318i (122 ps)

0-100: 11.4s

 

E60 535d (300+ps)

0-100: 6.3

1/4: 14.6@161 km/h

Opublikowano

:shock: :shock: :shock: ładna baza :cool2:

dziwi mnie 335d ++ coś "słabo" 100-200, tylko ~1s szybciej od mojego jak byłem na 303KM (może kwestia kół i braku u mnie obciążenia)

 

M4 jest nową konstrukcją, która MA POKAZAĆ :cool2: :wink: :cool2: stawiam, że jak będzie 4,5s do 100 to 100-200 będzie jednak poniżej 9,5s...

 

zobaczymy jak się pojawi :wink:, bardziej nie wierzę w 100 niż 100-200...

 

wynik mierzonego przez ciebie SLS 8,5s jak samo auto rewelacja :cool2: :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

AO,

o gustach się nie dyskutuje, ale uwierz mi, że długo szukałem auta i bardzo chciałem Coupe E9x, jednak wnętrze totalnie mi nie odpowiada (mówię o linię a nie o spasowanie i jakość materiałów).

BMW nigdy nie było naj jeśli chodzi o jakość (Audi ma dużo lepsze wnętrza). Wg mnie F3x wnętrze ma ok, u mnie jest cisza i nic nie skrzypi. Pytanie czy to wnętrze klasy premium i co uważa się za klasę premium - tu gdzie mieszkam BMW to auto przeciętnego 'Kowalskiego' i tak je odbieram. Wielkiej niemieckiej trojki nie traktuje jako 'premium'.

Opublikowano
:shock: :shock: :shock: ładna baza :cool2:

dziwi mnie 335d ++ coś "słabo" 100-200, tylko ~1s szybciej od mojego jak byłem na 303KM (może kwestia kół i braku u mnie obciążenia)

 

M4 jest nową konstrukcją, która MA POKAZAĆ :cool2: :wink: :cool2: stawiam, że jak będzie 4,5s do 100 to 100-200 będzie jednak poniżej 9,5s...

 

zobaczymy jak się pojawi :wink:, bardziej nie wierzę w 100 niż 100-200...

 

wynik mierzonego przez ciebie SLS 8,5s jak samo auto rewelacja :cool2: :cool2:

 

Imo 0-100 to wynik ktory mowi tylez o mocy co o przeniesieniu tej mocy na droge a 100-200 mowi juz tylko o mocy (no i masie oraz awrodynamice, wiadomo)

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Opublikowano
To w końcu M4 będzie Bi-turbo czy Tri-Turbo? Bo na początku pisali o 3, teraz o 2 turbinach.....Może w końcu machną ręką i zostawią V8? :D
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Bo to już seria 4 a nie seria 3, może dlatego :)

 

No wlaśnie seria 4 ma F32 :duh:

Opublikowano

http://s1.pokazywarka.pl/i/2292599/823878/koleczka.jpg

 

Wiadomo BMW to nie TOYOTA ...holowanie prędzej czy później nastąpi :P

Te zaślepki to popelina :duh: ...przecież można opracować jakiś design adekwatny do linii tego pięknego zderzaka ...ukryć je jakoś ..przecież jest 2013 rok a nie 1998.

 

...nie rozumiem :roll:

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.