Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Można zacząć marzyć :8) :cool2:
Opublikowano
Jak dla mnie magic plastic fantastic...lepiej niż zwykła seria 4, mam nadzieje że wersja produkcyjna bedzie poprawiona.
Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano

A według mnie piękna :cool2: Fajnie że zrobili kupe fajnych smaczków jak przetłoczenie na dachu z nowej M6, czy prztłoczenia na tylnej klapie. Piękne auto w extra kolorze... Osiągi pewnie będą godne, szkoda że już nie V8... i szkoda że będzie miała paskudny środek :|

 

 

Edit:

A i czemu tylne lampy znowu nie mają led'ów ? Denerwuje mnie ten chory marketing i zostawianie sobie rzeczy na lift... już E46 po lifcie miało z tyłu ledy. :evil:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Przecież ma LEDy "światłowody" oparte na LED... Co wygląda lepiej niż punktowe... Wszystkie Bmki tak maja teraz
Opublikowano

Takie swiatlowody to były już w E39 po lifcie.

 

Chodzi mi o cała lampe w technologii LED... W LCI będzie :evil:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jesli tak dobrze jedzi jak wyglada to TOP MODEL no.1
Opublikowano

wygląd bajka...

kolor rewelacyjny, b. podobny do M3 E46 ale dla mnie super,

przetłocznia super, za wyjątkiem tego garbu na masce, po co "coś takiego" dla tak małego silniczka,

ładniejsza, ostrzejsza, mniejsza wersja M6

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Zapewne na Airbox, to że silnik mniejszy nie znaczy że zje mniej powietrza, przecież ma mieć większą moc :wink: :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na autoexpress.co.uk napisali że M4 i M3 limo oficjalnie zostaną zaprezentowane w styczniu w Detroit, a dostawy na wiosnę 2014.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Znalazłem ten artykuł i kilka fajnych detali jest tam opisanych :)

 

A co myślicie o tym:

 

the old E92 M3’s naturally aspirated 4.0-litre V8 will be replaced by a new twin-turbo 3.0 six-cylinder, which is designed to improve fuel consumption while increasing performance. This engine is derived from BMW’s new modular engine family, which will include three, four and six-cylinder diesel and petrol units, and is expected to deliver 438bhp and 480Nm of torque. That’s 24bhp and 80Nm more than in the old M3 Coupé, even though the newcomer weighs up to 100kg less.

 

A significant improvement in performance is expected, with 0-62mph in 4.5 seconds and an electronically limited top speed of 155mph likely.

 

While the bigger, 552bhp M6 is automatic only, the M4 will be offered with the option of a six-speed manual gearbox. But the seven-speed twin-clutch DCT automatic version is expected to be the bigger seller.

 

Read more: http://www.autoexpress.co.uk/bmw/4-series/65597/bmw-m4-price-and-release-date#ixzz2cnG1Vuyy

 

??

Opublikowano
I chwała za to, klasyczny ręczny i skrzynia manualna to uważam za standard, no ale świat idzie w kierunku hi-tech playstation itd, oby BMW było wierne tradycji :)
Opublikowano

4.5 w manualu :D :D

 

na ten temat to może Wujek coś napisze, używa obecny model, manual i 100 chyba pęka w 5,2 (jak inaczej to sorrki za przekłamanie)...

 

0,7s różnicy na tym poziomie to waga powinna być nie "less 100" tylko "less 400"...

 

ale auto z wyglądu PIĘKNE :cool2: :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

zabije za te 5.2:D

udalo mi sie 4.9, jesli chodzi o BMW to sa to najlepsze czasy 0-100 jakie zanotowalismy na RL

(DKG tez mialo 4.9 ale bez LC)

 

http://s11.postimg.org/7jd5ik21f/20130709_224444.jpg

 

jesli M4 ma miec 4.5 w manualu to musialo by miec inne opony z tylu i lepsza trakcje, bo strzal ze sprzegla to jedno a walka z jak najszybszym odzyskaniem przyczepnosci to drugie. Moze tez te biturbo cos pomoze ;)

Opublikowano

dobrze, że źle zapamiętałem, aż żal było mi pisać 5,2 :mad2: , 4,9 to już inny przedział

 

może opony tak jak piszesz, w M6/M5 laczki podobno czynią cuda i to one niszczą prawa fizyki i konkurencję :wink:

 

turbo burbo nie pomoże, może jedynie zepsuć, turbo to Nm a te psują trakcję, turbo jest fajne jak już jedziesz lub planujesz amatorski ślizg ale do czasów od 0 się raczej nie sprawdza...

 

za rok już będzie to popatrzymy na realia a nie na zapowiedzi :wink:

 

prośba jak ktoś z BMW AG to czyta: z zewnątrz wygląda pięknie ZRÓBCIE ŚRODEK ADEKWATNY DO MARKI I MODELU nie róbcie TANDETY dostępnej w F30...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.