Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich,pojawił mi się taki problem ,przy jeździe i kilkukrotnym wciśnięciu hamulca pedał twardnieje i auto jedzie , po chwili hamulec znowu hamuje i tak ciągle,nie ma mowy o zalanej komorze servo itp suchutko cały czas,grecja, czy ktoś wie gdzie jeszcze zaglądnąć,dzięk
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale servo nie musi być zalane. Bebechy w serwie- membrana mają już dość. Wnętrzności się zużywają (tak jak w parowniku LPG) tylko wolniej.

Jak nie servo to posprawdzać trzeba przewody podciśnienia czy szczelne. Bo może którymś ucieka nam próżnia.

Może być, że pompa vacum już nie domaga. Tylko przy pompie to mamy cały czas odczuwalne słabe hamulce.

A ja jednak stawiam na servo.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Najnormalniejszy objaw na swiecie.

Jesli szybko wciskasz hampel zaraz po jego powrocie, to tym samym serwo upuszcza podcisnienie z ukladu. Już po 4-5 wciśnięciach podcisnienie spada poniżej -0.4, a to już wyraźne stwardnienie pedału. Troche to trwa zanim pompa vacuum wypompuje, choc juz przy -0.4atm powinno się czuć miekki hamulec.

 

Pytanie po jakim czasie od "podpompowania" hamulca pedal robi się miekki (głębiej wchodzi)

Opublikowano
pedał robi sie miękki po ok 2,3 sek, ale zauważyłem ze coś autko nie jedzie tak jak trzeba tzn, brakuje mocy jakoś turbina dziwnie chodzi,myśle ze możliwe jak kolega wspomniał coś z podciśnieniem,ale jak ktoś jeszcze coś wie to proszę pisać
Opublikowano

Cichy, no wlasnie ja twierdze, ze działa mu wszystko OK.

Jesli po 2-3sek powraca to jak najbardzeij dobry czas.

 

Pytanie kolejne: po ilu szybkich wcisnieciach twardnieje hamulec, bo 1-sze wcisniecie i puszczenie hamulca nie moze powodowac utraty podcisnienia, wiec przy drugim wcisnieciu pedał musi być jeszcze miekki, dopiero pozniej zaczyna powoli twardnieć przy kolejnych /szybkich/ wciśnięciach, z uwagi na pobór podcisnienia z ukladu przez serwo i ograniczoną wydajność pompy vaccum.

 

Najprosciej to wpiąc vaccumetr w układ, trojnikiem wyprowadzic na przewod na tyle długi, by dać miernik do kabiny. Podczas jazdy obserwujesz co sie tam dzieje, ale IMO masz ok, pewnie wczesniej tego nie spostrzegles. W stanie jałowym powinno być -1atm

Opublikowano
tak jak kolega pisze ,po 4 ,5 wciśnięciu pedału ,twardnieje ,ale mowa o wciśnięciach jeden za drugim ,najdziwniejsze to jest to że dziś jest wszystko w porzadku,już nie wiem co jest grane?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.