Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z moją e90. Płyn chłodniczy w krótkim czasie osiąga bardzo wysoką temperaturę, czasem po dłuższej jeździe potrafi nawet wyświetlić się żółta kontrolka temperatury sinika. Jak ostygnie silnik zauważyłem też ,że ubywa płynu chłodniczego. Nie mam pojęcia czego to jest wina , wentylator wydaje się sprawny, mam zalany oryginalny koncentrat bmw. Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Masz sam koncentrat czy płyn ?

Sprawdzałeś na kompie jaki błąd się pojawia i dlaczego kontrolka jest ?

Skoro ubywa płynu to sprawdź czy nie przybywa Oleju!

Opublikowano
Mam rozrobiony koncentrat z wodą w stosunku 1:1. Oleju nie przybywa , może dlatego płynu ubywa bo się gotuje i paruje. Na kompie pokazało tylko błąd układu chłodzenia
Opublikowano
Wiatrak sprawdzony i sprawny ,ale na gorącym silniku nie zawsze się załącza.Przewody gumowe twardnieją. A może to być tego przyczyną niesprawna pompa wody albo jakiś czujnik?
Opublikowano

1.Jak nie ma wycieku to nie ma gdzie parowac.

2.Twardnieja przewody : pompa wody albo termostat

3.Nie jezdzic :!: bo sie przegrzeje i w extremalnych przypadkach peknie blok albo sie zatrze :?

 

Dziekuje powodzenia :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Nie wiem do jakiej temperatury dochodzi, nie bawiłem się w ukryte menu. W zbiorniku wyrównawczym panowało niesamowite ciśnienie, nawet na zimnym jak się odkręciło korek wyrzucało płyn. Kiedyś po jeździe jak otworzyłem maskę to wokół korka było mokro. A co sądzicie o czujnikach czy któryś z nich może być winien?
Opublikowano

Tak, uszkodził się czujnik od generatora ciśnienia w zbiorniczku :duh:

 

Objaw który posiadasz może być przyczyną:

- zapowietrzenia układu

- uwalonej uszczelki pod głowicą lub pękniętego bloku silnika

- uszkodzonej pompy wody

- niedrożnego układu chłodzenia

 

Niezależnie jaka jest przyczyna, jazda samochodem przy takich symptomach będzie skutkować poważnym uszkodzeniem silnika.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Tak, uszkodził się czujnik od generatora ciśnienia w zbiorniczku :duh:

 

 

Pozdrawiam

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :cool2: czujnik od generatora cisnienia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Ostro widze tam balujecie :cool2: przy okazji wybuchu powstania warszawskiego :norty: :mrgreen: :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega miał podobny objaw, wymienił uszczelkę pod głowicą dalej to samo, okazało się że winna była głowica miała mikropęknięcia wymiana głowicy + uszczelka i wszystko jest oki.
Krzysztof

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.