Skocz do zawartości

pachlok

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320d

Osiągnięcia pachlok

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź, no właśnie początkowo też myślałem że to filtr, ale wymieniłem było dobrze przez jakieś 500 km i znowu się dzisiaj pojawił check
  2. Witam, Przy bardziej agresywnie jeździe wyskakuje mi Check Engine, mam też wrażenie jakby ciężko wkręcał się na obroty powyżej 3 tys obr. Podpiąłem się pod INPE, ale nie jestem wstanie rozszyfrować czym to może być spowodowane. Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu zagadki. Dołączam wykaz odczytanych błędów. Wśród błędów jest błąd od klap powietrza, bo mam je na stałe wymontowane. Z góry dzięki
  3. Witam, Kontrolka ta zaczęła się pojawiać po odłączeniu auta od zasilania, ponieważ czyściłem klemy i ładowałem akumulator.Jest to błąd cc-id 397. Co ta kontrolka może oznaczać i co zrobić żeby przestała się pojawiać? Miał już ktoś z Was taką sytuację? Proszę o porady.Znalazłem coś na zagranicznym ale nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym biegiem neutralnym http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=821693 http://zapodaj.net/d3b2319312ca2.jpg.html>photo (3).JPG a to właśnie ta kontrolka i ten sam kod błędu
  4. tak, posiadam start/stop, a czy EfficientDynamics to nie wiem. Jest to samochód z 12/2007 , a czy AGM to konieczność przy tym systemie?
  5. ok dzięki, a fabryczny jaką ma moc?
  6. Witam, Wysiadł mi dzisiaj akumulator. Możecie mi doradzić jaki najlepiej zakupić? http://allegro.pl/akumulator-centra-futura-85ah-800a-85-ah-ca852-gw-i3881621606.html taki spełniłby swoje zadanie? Z góry dzięki
  7. Nie posiadam komputera. Samochód odpala bardzo dobrze długo nie kręci i tylko ten czas się resetuje, pozostałe ustawienia jak data się nie przestawiają, ale sprawdzę czy to aku. Dzięki za podpowiedzi.
  8. Witam, Mam problem z bmw 320d 177km. Nie za każdym razem ,ale dość często dzieje się tak że zapala się kontrolka samochodu na podnośniku i resetuje się tylko czas, innych objawów nie zauważyłem.Zegar da się od nowa ustawić ale za ok 3-4 odpalenia znowu zapala się kontrolka i znowu resetuje się godzina. Czego to może być przyczyna? Z góry dziękuje za pomoc.
  9. To mnie pocieszyliście , orientuje się ktoś jaki to może być koszt wymiana głowicy + uszczelka
  10. Nie wiem do jakiej temperatury dochodzi, nie bawiłem się w ukryte menu. W zbiorniku wyrównawczym panowało niesamowite ciśnienie, nawet na zimnym jak się odkręciło korek wyrzucało płyn. Kiedyś po jeździe jak otworzyłem maskę to wokół korka było mokro. A co sądzicie o czujnikach czy któryś z nich może być winien?
  11. Wiatrak sprawdzony i sprawny ,ale na gorącym silniku nie zawsze się załącza.Przewody gumowe twardnieją. A może to być tego przyczyną niesprawna pompa wody albo jakiś czujnik?
  12. Mam rozrobiony koncentrat z wodą w stosunku 1:1. Oleju nie przybywa , może dlatego płynu ubywa bo się gotuje i paruje. Na kompie pokazało tylko błąd układu chłodzenia
  13. Witam, Mam problem z moją e90. Płyn chłodniczy w krótkim czasie osiąga bardzo wysoką temperaturę, czasem po dłuższej jeździe potrafi nawet wyświetlić się żółta kontrolka temperatury sinika. Jak ostygnie silnik zauważyłem też ,że ubywa płynu chłodniczego. Nie mam pojęcia czego to jest wina , wentylator wydaje się sprawny, mam zalany oryginalny koncentrat bmw. Z góry dzięki za pomoc.
  14. A możesz napisać w których konkretnie miejscach bo coś znaleźć nie potrafię, i czy do odkręcenia ich potrzebuje wjechać na kanał.
  15. Ja też zrobiłem podobnie , ale czytałem gdzieś o 2 dwóch odpowietrznikach, jeden jest przy wlewie a tego drugiego nie mogę znaleźć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.