Skocz do zawartości

Moja BMW E60 530d LCI 2009 rok :D


SlavoS

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
lecz oczywiście nie były one produkowane docelowo do E60 ;)

i dlatego kiepsko to wygląda, jak koza na 17.

No ale powodzenia w modach :cool2:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

No i panowie, stało się... moje autko wreszcie jeździ jak trzeba :D

Dawno się nie odzywałem, jednak od tego czasu wiele się zmieniło...

Co do wyglądu auta, muszę jeszcze go do końca dopieścić wtedy puszczę zdjęcia.

Teraz jednak chciałem się z Wami podzielić efektem pewnej dzisiejszej wizyty u Pewnego "Pana" w Łodzi :8)

 

http://fotoswinka.pl/image/36584/bce4a11e1ee37872c473df61d0a1da86

 

To w trakcie, niżej po fakcie :roll:

 

http://fotoswinka.pl/image/36585/b286a8e34ff99e76be1b24b11d690251

 

Całkiem fajny wykresik, co nie? ;)

 

Dla ciekawskich:

- turbo gt2571

- big custom fmic

- wydech przelot (downpipe 3cale, dpf out&off, egr off)

+ oczywiście strojenie...

 

Do tego z mechaniki trzeba dopisać szperę 45%.

Na razie to wszystko, jak "wpadnie" coś jeszcze, na pewno się z Wami z tym podzielę :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie jedzie jak moje nismo 273hp tylko lekkie turbo benzyna obieżdza mnie bokiem na te nasze krowy e60 trza ze 650hp tylko tą mała turbinkę wymienic dmuchnąc z 1.2 to z chondami civikami polata
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o podzespoły, to w sumie prócz tych wymienionych nic nie wymieniałem.

Kolektor, pompa wszystko to samo.

Auto jedzie niesamowicie, teraz tylko hamulce trzeba ogarnąć jak trzeba ;).

Mam tylko mały problem, czasami jak daje na maksa, to za którymś razem pojawia mi się błąd: "Engine fault, reduced power", po podpięciu do kompa, okazuje się że to błąd "niedrożność układu paliwa", czy jakoś tak, dzwoniłem już do Chłopaka z Łodzi (TC), powiedział żebym zmienił filtr paliwa i zobaczył poprawę, jeżeli nie to muszę do niego pojechać jeszcze raz na "poprawkę". Od razu sobie zarzucę przepływkę od 535d, bo da mi parę procent więcej mocy a kopcić mniej będzie, może tragedii nie ma, lecz jednak jest troszkę dymu przy pełnym "bucie", no ale "diesel musi dymić" :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko spoko... i niedługo czas 200-0 będzie zacny, na razie z braku czasu zrobiłem tylko jeden pomiar, racelogic wskazał 0-100 w 5,5sec :shock: a w sumie dość słaby start to był, taki od niechcenia, więc spokojnie koło 5sec jestem wstanie zrobić, zwłaszcza ze juz nie długo pojawi się szpera 45% (miała być szybciej, jednak muszę jeszcze troszkę poczekać :/. Wiecie może od czego może być ten błąd który redukuje moc? Według kompa to jest coś w stylu: niedrożny układ paliwowy... może faktycznie jakies syfy filtr paliwa zassał, bo najlepsze jest to, że podczas strojenia na hamowni, czy potem podczas testów na drodze nic takiego nie występowało, a przed strojeniem byłem na innej stacji benzynowej niż zwykle zatankować ropkę, oczywiście też na Orlenie jak zwykle Verva ON...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz w inpie profilaktycznie ile bar pompuje pompa w baku podczas jazdy, filtry wymień to wiadomo ;), pomiary na wylaczonym dsc (raz kliknac), wtedy lepiej idzie. u mnie przy 300/615 czas 0-100 w 6,3 z lagiem na początku :).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile pompuje to turbo przy pełnym bucie ? Wchodzi plug&play ? czy to jeszcze jakaś hybryda ?

 

Co do błędu to ide o zakład że ciśnienie na railu za wysokie :D 50 barów w dół i bedzie gitara :)

 

Auto zacnie musi sie odpychać :) Gratulacje

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziubas

doładowanie w tej chwili to dokładnie 2,05 bara, więc wcale nie takie małe i zawstydziłbym nie jedną benzynkę ;)

 

champion

tak, to wz172, aktualnie na sprzedaż, bo (jak niżej zaraz przedstawię) mam już nowe, inne felgi... sprzedaję je z oponami Continental ContiSportContact 3, jedne z najlepszych w historii , DOT2011. Ramiona są malnięte na grafit, reszta w srebro. Jak będzie chciał mogę Ci podesłać foty.

 

A tu zdjęcie mojej Buni na nowych kapciach: model BBS RS-GT 20 inch :D

 

http://fotoswinka.pl/image/36664/e8129b90b6bbd70745e8a381b7133596

 

Zdjęcie robione na szybko i do tego "mikrofalą", będzie czas - będą lepsze foty w jakiejś fajnej pleneri.

Uwierzcie mi, na żywo wszyscy robią wielkie "WOW" :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie powiem, fela robi robote...! Jaki tam masz profil? 35? Powiedz mi jak to sie prowadzi na pieknych drogach w PL? :D

 

 

Co do silniczka, to nawet nie potrafie sobie tego wyobrazic jak to leci... Najmocniejsza E60 w jakiej mialem okazje siedziec to ~280 kucy... Miazga juz byla, a co dopiero 100 koni wiecej? :> Inni w ogole tylko tyle maja i im wystarcza xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie teraz jezdzi przy 370KM

ASB wytrzymuje?

o felgi pytałem bo mam takie same ale nie bede ich modzil zostaną w oryginale

ja mam e61 535d 272KM w M sporcie - hamulce M5, zawieszenie M sport, felga wz172 19" i az sie prosi ją wzmocnić wynik jaki uzyskales jest zacny :)

czyli IC customowy, przelot wolny, egr wyłączony a turbiny oryginalne? , jeszcze coś trzeba ?

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

champion

Jak się jeździ? Super, trzeba wyczuć go troszkę, teraz już mam go w miarę opanowanego. Jeszcze czekam na szpere 45%. Podzespoły jak na razie wytrzymują, jednak trzeba mieć na uwadze, że przy tej mocy wszystko zużywa się szybciej. Jeżeli celujesz np. w 350km to turbo może zostać, jak będziesz chciał coś więcej, to podejrzewam ze trzeba będzie coś turbawke grzebnąć.

 

Randall

Dzięki, też tak myślę, zawsze marzyłem o tych felgach i wreszcie je dostałem w takim stanie jakim chciałem, za nowe trzeba wyłożyć ponad 20k pln, a te co dostałem kosztowały połowę, a są w stanie niemal idealnym :). Moje pierwsze kute felgi w życiu D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wstepie: bardzo ladnie wyszlo!

doładowanie w tej chwili to dokładnie 2,05 bara, więc wcale nie takie małe i zawstydziłbym nie jedną benzynkę

w okolicach 3tys z hakiem seryjna T potrafi dobijac nieproszona (drobne przeladowanie) miejscami pod 1.9 ale powyzej 4 tys 1.6 z haczykiem max (im szybcij kreci sie silnik tym wiecej powietrza "przejada")...

Te 2.05 to przy max mocy czy powyzej 4tys tez?

Nawiasem mowiac turbo ustawia sie wg "cisnienia absolutnego" wiec dla 3b abs przy cisnieniu pow np 960 masz (zakladajac, ze cisnienie zadane jest osiagniete) 2.04.. a przy cisnieniu 1024 masz juz niecale 2b

 

Co do błędu to ide o zakład że ciśnienie na railu za wysokie :D 50 barów w dół i bedzie gitara

on ma lci to znaczy uklad wtryskowy fabrycznie wykalibrowany jest do cisnienia 1800 (przedLCI do 1600) i chyba do tej wartosci mierzyc moze czujnik ciesnienia RP... na 1750 u mnie zadnego bledu nie wywala

 

u mnie przy 300/615 czas 0-100 w 6,3 z lagiem na początku

 

a na zuplenie seryjnej T wg torqexpert pomiedzy 5.9-6.1 (530xd 235ps man z dpf, klapkami, egr - oczywiscie soft troche tu i tam grzebniety) :)

Dzięki, też tak myślę, zawsze marzyłem o tych felgach i wreszcie je dostałem w takim stanie jakim chciałem, za nowe trzeba wyłożyć ponad 20k pln, a te co dostałem kosztowały połowę, a są w stanie niemal idealnym

10 kola na kola????... o kurcze, troche stresu zostawiac auto gdzies niepilnowane na noc

Wygladaja ladnie, nie powiem...

 

 

Pozdrawiam,

Przemek

 

EDIT:

sorki... to tyl naped (cos zle doczytalem) /jak najbardziej szpera ma sens/

Edytowane przez przemek4net

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.