Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

bardzo proszę o pomoc w określeniu problemu. Sprawa wygląda następująco: został uszkodzony wirnik w turbinie (e90 2007r.) - efektem tego było okropne piszczenie w czasie jazdy. Samochód od razu został unieruchomiony i lawetą przewieziony do mechanika. Żadnego dymu nie było - wśród pozostałych objawów - jedynie spadek mocy. Turbina została wyjęta i zregenerowana. Po wmontowaniu jej niestety nadal piszczy. Moc wróciła. Co to może być? Przy okazji regeneracji turbo zostały wymienione filtry i olej. Bardzo proszę o pomoc, gdyż mechanik rozkłada ręce a kasy wziął 2000 zł już. Co należy jeszcze sprawadzić?? Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano
teraz to już sama nie wiem czy mogę wierzyć temu mechanikowi. Powiedział, że z jego strony zrobił-sprawdził wszystko. Teraz odsyła mnie z gwarancją na turbinę do firmy, która ją naprawiała, ta z kolei jest pewna swojej naprawy (2 lata gwarancji) i odsyłają mnie z powrotem do mechanika. Za sam demontaż turbiny liczą sobie 400 zł dlatego staram się zebrać jak najwięcej informacji o potencjalnych innych przyczynach. Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczna.
Opublikowano
witam,

bardzo proszę o pomoc w określeniu problemu. Sprawa wygląda następująco: został uszkodzony wirnik w turbinie (e90 2007r.) - efektem tego było okropne piszczenie w czasie jazdy. Samochód od razu został unieruchomiony i lawetą przewieziony do mechanika. Żadnego dymu nie było - wśród pozostałych objawów - jedynie spadek mocy. Turbina została wyjęta i zregenerowana. Po wmontowaniu jej niestety nadal piszczy. Moc wróciła. Co to może być? Przy okazji regeneracji turbo zostały wymienione filtry i olej. Bardzo proszę o pomoc, gdyż mechanik rozkłada ręce a kasy wziął 2000 zł już. Co należy jeszcze sprawadzić?? Z góry dziękuję za pomoc.

 

 

Masz DPF ??

Czy ten dziwek to taki jak by ktos gwizdal sobie glosno i wysokiem tonem ?? bo moze to byc spowodowane nieszczelnym wydechem... oraz smierdzi ci spalinami pod maska??

dzwiek podobny do tego ?

Opublikowano
dzwięk jest identyczny jak na załączonym filmie. DPFu nie ma, spalin nic nie czuć:/ Kazali mi wymontować ponownie turbinę i oddać do ponownego sprawdzenia.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Jezeli masz 335i gwizd t oczesto konczaca sie turbina.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Gwizd moze pochodzic z padajacej turbiny , dokladnie padajacego , lub padajacych lozysk turbiny.

Najlatwiej to stwierdzic w dwie osoby, jedna dodaje gazu druga slucha.

 

Btw.

W poprzednim aucie Tdi :mrgreen: taki gwizd mialem przez jakies 40kkm i myslem , ze to norma. Wszyscy mowili , ze padnie padnie a nic nie padlo. Stary dobry tdi 130 AFN :evil:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
A może jakiś pasek ?CZy koniecznie ta nieszczęsna turbina ?

 

 

no nie w sumie moze byc tez wspomagania kierownicy masz racje

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano (edytowane)
Bo jeszcze bardziej piszczy jak zrobię kierownicą cały skręt albo tak mi się wydaje Edytowane przez ziaszku
Opublikowano
No to nic tylko posadz kogos za fajera i sluchaj od strony silnika gdzie ci tam piszczy :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Bo jeszcze bardziej piszczy jak zrobię kierownicą cały skręt albo tak mi się wydaje

 

 

Kochany, siadla ci pompa wspomagania :) mialem to samo to robi straszny pisk typu HIIIIIIIIIIIIIII (nie do zniesienia).

TEST prosty : zapal silnik i zacznij krecic kierownica w prawo i w lewo na full bez przyspieszania, czy wtedy slyszysz pisk.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Kierownica to skrzypi ( przy kręceniu z samego rana)ale jak w starym zamku i nie wiem co z tym zrobić.... A Pisk o którym piszę pochodzi gdzieś z pod maski i przy dodawaniu gazu.
Opublikowano
Kierownica to skrzypi ( przy kręceniu z samego rana)ale jak w starym zamku i nie wiem co z tym zrobić.... A Pisk o którym piszę pochodzi gdzieś z pod maski i przy dodawaniu gazu.

 

ten pisk to pompa a pompa jest po maska, a przy dodawaniu gazy piszczy glosniej bo pasek klinowy kreci sie sztbciej -, nie w kierownicy, kierownica sprzypi bo brak jej wpomagania a pompa piszczy bo sie zepsula.

 

tak jak tutak :

 

https://www.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/11_3740/KW09011/0/0/0/0/0/naped-pasowy-pradnicaklimawpom-kier-113740

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 1 rok później...
Opublikowano
U mnie piszczy a mam servotronic:)

 

no tak a kolega ma samochod z 2007 a nie z 2012 i ma wspomaganie hydrauliczne, odpowiedz bytla na jego bolaczke :norty:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Zgadza się.

 

Sprawdzałem 7 samochodów w automacie F 10 i F 30 (60tyśkm do 160 tyś km) i ten dźwięk był zawsze, ale przy manualu nie było go. Szukałem po necie ten sam dźwięk nawet przy przebiegach 30 tyś 2.0 litry jak i 3.0 litry. Pytanie Whats Happened..???

  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam wszystkich.

Mam nadzieje , ze bedzie ktos w stanie pomoc.

e90 320d 2005rok - brala olej , postanowailem zregenerowac turbine ,320k przelatane na niej.

Wczoraj mechanik zamontowal turbine , wymienil olej i filtry , cos przeczyscil i dzwoni , ze gotowe.

Po dodaniu gazu z impetem cos swiszczy tylko przy konkretnych obrotach 2-3k

Ludzie od regeneracji mowili , ze to musi byc nieszczelny dolot do kolektora , mechanik mowi , ze gdyby byl nieszczelny dolot to swist bylby caly czas. A nie raz na jakis czas.

Dodam , ze wczoraj swist byl , po czym auto stalo cala noc , nastepnego dnia swist sa z siebie ustal.

Poradzicie cos ?

Dziekuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.