Skocz do zawartości

Konrad9471

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 20d 2005

Osiągnięcia Konrad9471

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Jest opcja sprawdzenia tego bez rozbierania silnika czy demontowania turbiny?
  2. Witam, po zregenerowaniu turbiny piszczy podczas dodawania gazu. Pewnie pękniety wąż turbina interculer. Zauważyłem że auto nie bierze tyle oleju co wcześniej ale dalej problem nie został z tym rozwiązany. Żadnych plam z oleju nie ma. Może być tak że przez te dziurę w wezu coś gdzie ucieka? Mowa tu o 300 ml na 500km.
  3. Piszczenie powstaje podczas depniecia w gaz. Zauwazylem tez , ze tylko zderzak jest jakby ubrydzony pylkiem z oleju. Turbo ? Moze pierscienie puszczaja ? Na dniach podstawie auto do mechanika i sprawdze te parametry o ktorych mowicie.
  4. WItam , chwile nie pisalem bo bylo wszystko ok. Korekta do dolewek oleju , zrobilem nim 1000km i 2 razy dolewalem po 300 ml +/- Samochod ma 320k km kupilem go jak mial 280k km i do przebiegu 305k km nie dzialo sie nic , jezdze autem tak samo jak po kupnie i dopiero niedawno sie zaczely problemy. Myslalem , ze regeneracja turbiny pomoze. Stad wlasnie moja irytacja , kupilem auto bylo wszystko ok , a tu po 20k km zaswieca sie ten olej po 400km +/- Dodam , ze podczas przyspieszania jest pisk ( jakby waz z turbo do kolektora byl nieszczelny ) albo i sama turbina , choc mechanik ktory nie polecal warsztatu do regeneracji powiedial ze ladnie jest wszystko zrobione. Skad wiec pisk , skad ubywajacy olej ?
  5. Wyciekow nie ma ale zrobilem zaledwie 2k km a tu 100ml trzeba dolac. Do tego silnika wchodzi 5 czy 5.5 l ?
  6. Ale uszczelnienie turbiny czy moze laczenie do kolektora ? Bo podczas wciskania gazu ostrzej jest lekki gwizd. Odma w zeszlym roku niby wymieniona bo tak mechanik mowil , mozliwe ze to przez odme ? Dla pewnosci wymienic ? Juz nie wiem sam co z tym autem zrobic bo sporo dolozylem a tu nadal cos jest nie tak. Dla jasnosci , auto bralo olej przed regeneracja. A od miesiaca jazdy na zregenerowanej turbinie nic sie nie dzialo , dopiero dzis.
  7. 2 wtryski wymagaly regeneracji a 2 byly w srednim stanie. Problem kopcenia zostal rozwiazany. Teraz pozostaje pytanie , czemu po zregenerowanej turbinie auto nadal bierze olej. Tym razem zauwazylem , ze dopiero 1 raz sie zapalila kontrolka od czasu wstawienia zregenerowanego turbo. Nie orintujesz sie moze w czym moze lezec problem ? Wczesniej nic nie bralo oleju...
  8. ja mam 4 wtryski , nie 6. Mam dostac jakies wykresy czy cos takiego i 2 letnia gwarancje na nie. Jednak boje sie , ze to mechanik chce przytulic wiecej kasy mowiac mi , ze robimy wszystkie a zlecil robote tylko 1 badz 2. Szkoda , ze nie siedze od najmlodszych lat w mechanice... Wielki blad jak tak mysle , ze sie zgodzilem na te regeneracje.
  9. Generalnie powiedzieli mi 2600 PLN cena naprawdę kosmiczna. Ja myślałem z, że się w tysiaku zamknę z tym wszystkim a tu koło 3.5 k będzie.z tego co mi mechanik mówił to na maszynie 2h coś sprawdzali w bosh service. Nie byko mnie przy tym to nie wiemvjak to wygląda dokładnie. Mechanik mówił, że na 100% to rozwiąże problem
  10. Dpf sprawdzony, wyczyszczony. Problem leży we wtryskach. Z 2 leje jak się auto nagrzeje, na zimnym rozpyla. Ogólnie chce wszystkie zregenerować profilaktycznie. Jak cenowo mniej więcej? Lepiej regenerowac czy nowe kupowac ?
  11. Zamiennik wlasnie. Mowil , ze te zamienniki nie sa zawsze udane i to loteria. Mowil , ze turbo ladnie wyglada ale gdzies na rurze jest jakis fioletowy syf , mowil ze turbina nie wyrabia i sie przegrzewa bo wlasnie dpf nie wypala. Jesli chodzi o jazde to moze faktycznie bo ostatnio tylko po miescie jezdzilem. Wtryski bez zarzutu. Ile ori DPF ?
  12. Wstepna diagnoza - zapchany filtr DPF Rok temu byl nowy wymieniany. Na chwile obecnal sprawdzili tylko czesc przy wydechu i okazalo sie , ze ta czesc jest czysta ale mechanik jest przy swoim i mowi , ze prawdopodobnie turbina puszczala juz olej i zapchalo. Wszystko zaczelo sie po wymianie turbiny. Jest to mozliwe w ogole ?
  13. Dobra problem nie ustąpił jednak dzięki temu mixolowi. Nie rozumiem dlaczego na ten jeden przejazd nie falował i nie kopcil. Jakiś rok temu obroty falowaly delikatnie ale nie tak ze autem trzęsie I dymi. Zobaczymy co ten mechanik powie. On mówił coś o czujnikach I wtryskach.
  14. Tak zrobię. We wtorek oddaje auto do innego mechanika i ma sprawdzić przeplywke jeszcze. Jaki koszt regeneracji wtryskiwacza +/-?
  15. Dzwoniłem do mechanika, który montowal te turbine I powiedział, że zakładając ja wymusił błąd na komputerze ale, że po usunięciu go nie powinien on już występować. Dodatkowo dolalem do połowy zbiornika paliwa 100ml oleju do 2t "mixol" i dolalem paliwa na pełny bak. Po 50km problem ustąpił. Falowanie delikatne jest lecz nie trzęsie całym autem i niebieskiego dymu nie widać. Jutro będę obserwował dalej czy problem nie powróci. Jeśli nie, mogą to być Wtryski?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.