Skocz do zawartości

E9X Silniki diesla - różnice i zestawienie awaryjności


K8v8M

Rekomendowane odpowiedzi

kriswin -nie chodzi o to w którym padają a w którym nie ale o to że wszyscy wiemy że w M47tu2 turbiny padały znacznie częściej niż w M47 czy N47 co wskazuje na wadę fabryczną tak samo jak rozrząd w N47. Ja mimo że mam nalatane 160 tys km to profilaktycznie wymieniłem rozrząd na ten poprawiony o grubszym łańcuchu i innych ślizgach teraz jestem spokojny że nic z nim nie będzie się dziać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 694
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A w n47 nie rozwalą silnika?

 

- Wczoraj mojemu ojcu padła turbina na szczęście nie narobiła żadnych szkód w 520d n47 przebieg ori 161 tyś i uprzedzając obrońców tych silników od razu mówię, że oleje były wymieniane co 15 a auto nie katowane na zimnym i chłodzone po jeździe. :mad2:

 

Jakie były objawy? Wstawił nową? Z ciekawości - ile wyszło?

 

Nagle na autostradzie przy 140 zaczęła chodzić jak karetka pogotowia na sygnale i znaczny ubytek oleju, więc dla bezpieczeństwa laweta. Auto ma pojeździć jeszcze długi czas, choć z tym silnikiem to różnie bywa, więc została wstawiona nowa - ze wszystkim oleje filtry robota itd 4,900 z fvat i 2 letnią GW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Jak zawsze najwiecej do powiedzenia maja Ci ktorzy nigdy nie mieli n47 :mrgreen: z forumowym ekspertem pipidzi na czele. Strach nad morze jechac 318 bo mozesz czasem nie wyprzedzic Tira :norty: To takie ciekawe ze 70% z 640 postow przedmowcy dotyczy czegos czego nigdy nie mial ale czytal w auto swiecie :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chciał zobaczyć jakiś post o problemach z wtryskiwaczami w N47 na forum.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam e90 2009/10 rok 177 km z czarną pokrywą przebieg 115 tys i nic w silniku nie robiłem poza zmianą oleju i filtrów , chodzi normalnie bez zarzutu

a e60 2008 rok 177 km srebrna pokrywa - jakieś 140 tys ale w silniku to mechanicy zostawiają autografy jak inżynierowie z fabryki AMG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Mylisz sie, nikt nie chce czytac twojej tworczosci o dieslach BMW. Kup sobie jednego pojezdzij z 20000km i wtedy sie udzielaj. Narazie mozesz rownie dobrze pisac o silnikach ferrari.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wiekszych bzdur juz dawno nie czytalem :shock:

wtryski po 1800 sztuka...

ja widzialem po 900 po fabrycznej regeneracji w boshu

nie to, że jestem nie miły, ale co niektórym przydałaby się nauka czytania ze zrozumieniem... 1800zł to koszt nowego wtryskiwacza, a nie po regeneracji,

po za tym z tego co mi wiadomo to na dzień dzisiejszy wtryski piezoelektryczne podlegają regeneracji, ale tylko Siemensa o Bosch'u czy Delphi można narazie zapomnieć.

Dlaczego twierdzisz, że to bzdury? większość usterek wymienionych w artykule jest na forum/forach wystarczy poszukać...

 

tak, a nowa skrzynia automat kosztuje 20 kola a silnik 40. rozumiem, ze jak Ci padnie skrzynia to pojdziesz do aso i kupisz sobie nowa.

obawiam sie, ze nie zrozumiales co chcialem powiedziec.

 

ps. nie pisze o regeneracji wtryskow w serwisie boscha tylko o fabrycznej regeneracji a to roznica

-------

mart

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dziś wymieniałem pasek klinowy w jednym z krakowskich serwisów (polecanych tutaj) Przy okazji mogłem obejrzeć sobie naprawę n47 177 z 2008 r - z X3: obrócona panewka na 1 cylindrze, przebieg ori 170 tyś km :mad2: Ciekawe, że kolejny serwis z którym rozmawiam mówi to samo: nigdy nie brać n47 bo pod względem awaryjności to wpadka na miarę starych psujących się TDSów - chyba, że jako nowy. :norty a niektórych teorie o niesamowitej rehabilitacji koncernu BMW w tych silnikach po 2011 to niestety też iluzja, w F10 już robili pęknięty rozrząd przy 230 tyś km. Także do pękających rozrządów, pękniętych bloków, dochodzą obracające się panewki :duh:

 

 

 

http://img827.imageshack.us/img827/3281/yl67.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze wy jesteście chlopaki zazdrośni?? i boli was ze nie macie N47....

mam m47tu ale wg mnie Nka jest o niebo lepsza !!!!! pojezdzijcie i porównajcie sobie...

tak czy inaczej mka sie skonczyla i teraz jest tylko n wiec nie ma co pier..vffiov lic. tylko kupowac NOWE Nki z salonu. i gwarantuje ze auto bedziecie chodzic i calowac.

a jak macie na 30% ceny nowego auta to nie dziwcie sie ze auto bedzie sie zachowywac na 30%. kupione przez polaka od turka... który kupil od niemca..... niemiec nawalił 400 turek cofnał na 200 a polak na 130... :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
moze wy jesteście chlopaki zazdrośni?? i boli was ze nie macie N47....

mam m47tu ale wg mnie Nka jest o niebo lepsza !!!!! pojezdzijcie i porównajcie sobie...

tak czy inaczej mka sie skonczyla i teraz jest tylko n wiec nie ma co pier..vffiov lic. tylko kupowac NOWE Nki z salonu. i gwarantuje ze auto bedziecie chodzic i calowac.

a jak macie na 30% ceny nowego auta to nie dziwcie sie ze auto bedzie sie zachowywac na 30%. kupione przez polaka od turka... który kupil od niemca..... niemiec nawalił 400 turek cofnał na 200 a polak na 130... :cool2:

 

Nie przejmuj się stary, tutaj trendy wyznacza auto-świat i awaryjność aut z niewiadomą przeszłością. Najgorszy silnik na świecie, tykająca bomba, ogólnie boje się jeździć autem dalej niż 5 km od domu :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze wy jesteście chlopaki zazdrośni?? i boli was ze nie macie N47....

mam m47tu ale wg mnie Nka jest o niebo lepsza !!!!! pojezdzijcie i porównajcie sobie...

tak czy inaczej mka sie skonczyla i teraz jest tylko n wiec nie ma co pier..vffiov lic. tylko kupowac NOWE Nki z salonu. i gwarantuje ze auto bedziecie chodzic i calowac.

a jak macie na 30% ceny nowego auta to nie dziwcie sie ze auto bedzie sie zachowywac na 30%. kupione przez polaka od turka... który kupil od niemca..... niemiec nawalił 400 turek cofnał na 200 a polak na 130... :cool2:

 

Nie przejmuj się stary, tutaj trendy wyznacza auto-świat i awaryjność aut z niewiadomą przeszłością. Najgorszy silnik na świecie, tykająca bomba, ogólnie boje się jeździć autem dalej niż 5 km od domu :lol: :lol: :lol:

Swoim autem lepiej w ogóle nie wyjeżdżaj :lol:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstępni PRowcy Auto świata (niemieckiego Auto Bild'u...) zakradają się do najczarniejszych dziupli mechaników, aby potem tutaj specjalnie wrzucać historie wzięte z Marsa :norty:

Lub z księżyca :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
moze wy jesteście chlopaki zazdrośni?? i boli was ze nie macie N47....

mam m47tu ale wg mnie Nka jest o niebo lepsza !!!!! pojezdzijcie i porównajcie sobie...

tak czy inaczej mka sie skonczyla i teraz jest tylko n wiec nie ma co pier..vffiov lic. tylko kupowac NOWE Nki z salonu. i gwarantuje ze auto bedziecie chodzic i calowac.

a jak macie na 30% ceny nowego auta to nie dziwcie sie ze auto bedzie sie zachowywac na 30%. kupione przez polaka od turka... który kupil od niemca..... niemiec nawalił 400 turek cofnał na 200 a polak na 130... :cool2:

 

Nie przejmuj się stary, tutaj trendy wyznacza auto-świat i awaryjność aut z niewiadomą przeszłością. Najgorszy silnik na świecie, tykająca bomba, ogólnie boje się jeździć autem dalej niż 5 km od domu :lol: :lol: :lol:

Swoim autem lepiej w ogóle nie wyjeżdżaj :lol:

 

Przerabiam na kurnik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam Panowie psują się na potegę i wszystko po kolei siada tym co kupili szroty lub szczepionki i kręcone kilosy z 400.000 na 120.000 .

Jak się dba i ma pewne auto to czy to z m czy n silnikiem nic się specjalnego nie dzieje .

W n jak trzeba to wymienia się łańcuch w m gdy padnie to turbo reszta to przypadkowe usterki jak w każdym aucie .

Tu najcześciej piszą Ci , którym coś właśnie padło i proszą o pomoc bo nie wiedzą co i z czy sie jada w tych autach.

Nie ma co brać do statystyk awaryjności tego forum .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.