Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie ma sensu się spierać prawda jest taka, że każdy silnik się psuje i nie jest idealny ale każdy przyzna że M47 jest dużo lepszym silnikiem od N47 i nie ma co się na tym rozczulać...

 

Auto Bild

Po­waż­ne nie­do­cią­gnię­cia zda­rza­ją się nawet Ba­war­czy­kom! 2-li­tro­wy rop­niak mon­to­wa­ny pod maską ta­kich mo­de­li, jak seria 1, 3, 5, X1, X3, Rover 75 i Land Rover Fre­elan­der ma opi­nię jed­ne­go z naj­gor­szych sil­ni­ków w hi­sto­rii BMW. Lista awa­rii jest na­praw­dę długa.

Krót­ką ży­wot­ność mają dwu­ma­so­we koła za­ma­cho­we, koła pa­so­we na­pę­du osprzę­tu, w star­szych mo­de­lach pompy wtry­sko­we, a w now­szych wtry­ski­wa­cze. Wy­dłu­żo­ny przez pro­du­cen­ta in­ter­wał wy­mia­ny oleju wy­kań­cza tur­bo­sprę­żar­kę, w wy­ni­ku wady tech­no­lo­gicz­nej po­tra­fi pęk­nąć wał kor­bo­wy, a ode­rwa­ne klap­ki w ko­lek­to­rze do­lo­to­wym mogą uszko­dzić tłok, za­wo­ry i turbo.

Ab­so­lut­nym dia­bel­stwem jest prze­nie­sie­nie w roku 2007 łań­cu­cha roz­rzą­du na stro­nę skrzy­ni bie­gów! Po­nie­waż napęd czę­sto nie wy­trzy­mu­je dłu­żej, niż 150 ty­się­cy ki­lo­me­trów, kie­row­ca ma nie lada pro­blem. Tak wła­ści­wie do wy­mia­ny łań­cu­cha naj­le­piej by­ło­by wyjąć cały sil­nik! Kosz­ty nie­któ­rych na­praw ba­war­skiej jed­nost­ki są astro­no­micz­ne.

 

Chyba nie zrozumiałeś, że ten opis szerokiej listy usterek dotyczy wyłącznie M47. N47 dotyczy kwestia rozrządu i jest to kwestia wspólna także dla silników 3,0

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 694
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie ma sensu się spierać prawda jest taka, że każdy silnik się psuje i nie jest idealny ale każdy przyzna że M47 jest dużo lepszym silnikiem od N47 i nie ma co się na tym rozczulać...

 

Auto Bild

Po­waż­ne nie­do­cią­gnię­cia zda­rza­ją się nawet Ba­war­czy­kom! 2-li­tro­wy rop­niak mon­to­wa­ny pod maską ta­kich mo­de­li, jak seria 1, 3, 5, X1, X3, Rover 75 i Land Rover Fre­elan­der ma opi­nię jed­ne­go z naj­gor­szych sil­ni­ków w hi­sto­rii BMW. Lista awa­rii jest na­praw­dę długa.

Krót­ką ży­wot­ność mają dwu­ma­so­we koła za­ma­cho­we, koła pa­so­we na­pę­du osprzę­tu, w star­szych mo­de­lach pompy wtry­sko­we, a w now­szych wtry­ski­wa­cze. Wy­dłu­żo­ny przez pro­du­cen­ta in­ter­wał wy­mia­ny oleju wy­kań­cza tur­bo­sprę­żar­kę, w wy­ni­ku wady tech­no­lo­gicz­nej po­tra­fi pęk­nąć wał kor­bo­wy, a ode­rwa­ne klap­ki w ko­lek­to­rze do­lo­to­wym mogą uszko­dzić tłok, za­wo­ry i turbo.

Ab­so­lut­nym dia­bel­stwem jest prze­nie­sie­nie w roku 2007 łań­cu­cha roz­rzą­du na stro­nę skrzy­ni bie­gów! Po­nie­waż napęd czę­sto nie wy­trzy­mu­je dłu­żej, niż 150 ty­się­cy ki­lo­me­trów, kie­row­ca ma nie lada pro­blem. Tak wła­ści­wie do wy­mia­ny łań­cu­cha naj­le­piej by­ło­by wyjąć cały sil­nik! Kosz­ty nie­któ­rych na­praw ba­war­skiej jed­nost­ki są astro­no­micz­ne.

 

Chyba nie zrozumiałeś, że ten opis szerokiej listy usterek dotyczy wyłącznie M47. N47 dotyczy kwestia rozrządu i jest to kwestia wspólna także dla silników 3,0

A ten znowu swoje, :duh:

Opublikowano (edytowane)

 

Chyba nie zrozumiałeś, że ten opis szerokiej listy usterek dotyczy wyłącznie M47. N47 dotyczy kwestia rozrządu i jest to kwestia wspólna także dla silników 3,0

 

Ta kwestia nie jest wspólna dla silników 3,0d ( nie wiem jak 3,0i ) może jest tam taki sam łańcuch co w 2,0d (mam na mysli silnik od 2008r ) ale awaria ta tam nie występuje (tzn występuje bardzo rzadko i wynika z faktu ,iż wszystko może się zepsuć bo nie ma rzeczy nie zniszczalnych i nie może być zaklasyfikowana jako wada fabryczna)

 

ale czy ktoś z Was zauważył ,że każdy posiadacz danego silnika broni akurat ten model co posiada pod maską? Ahh ludzie....

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano (edytowane)

Bo nikt nie chce tego kupować - za 5 lat te auta będą do kupienia za takie śruby jak dzisiaj np saby/renówki/ople 3,0d isuzu 177 koni- tam też są cyrki , ale do opanowania (wystarczy dobrze nabić nowe tuleje na cylindry)... tutaj chyba jedyne co mozna zrobic to zepchnąć takiego trupa do rzeki i po problemie :roll2:

 

ps widze ,że chcesz kupić benzynę - chlopie ta 3,0 jest ponoć gorsza niż n47-tam to jest kilka wad fabrycznych

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano
chlopie ta 3,0 jest ponoć gorsza niż n47-tam to jest kilka wad fabrycznych

 

najlepiej kupić bilet miesięczny w takim razie i dać sobie spokój z autem... jak ktoś napisał wszystko się psuje nawet nowe (z tą różnicą że jest gwarancja).

Opublikowano

No tak , ale po to tu jesteśmy i rozmawiamy ,aby odcedzić te auta/silniki co sprawiają dużo problemów i kupic takie co jest w miarę mało awaryjne-bo bez awaryjnych nie ma ...

Ja się sporo edukowałem i po wtopie z dislem w Signum stwierdziłem - od teraz tylko benzyna- tak było przez ostatnie 5lat... Przez ten czas docierały do mnie infa ,że 3,0d w BMW to jeden z najlepszych silników wysokoprężnych na świecie(4 lata z rzędu tytuł silnika roku) - zaryzykowałem...

Opublikowano

..... i co dalej ? Psuje się ? Ma wady fabryczne ? Jesteś zadowolony lub nie ? Jakie naprawy robiłeś a jakich nie chciałeś a musiałeś zrobić ?

Nawijaj :wink:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
No tak , ale po to tu jesteśmy i rozmawiamy ,aby odcedzić te auta/silniki co sprawiają dużo problemów i kupic takie co jest w miarę mało awaryjne-bo bez awaryjnych nie ma ...

Ja się sporo edukowałem i po wtopie z dislem w Signum stwierdziłem - od teraz tylko benzyna- tak było przez ostatnie 5lat... Przez ten czas docierały do mnie infa ,że 3,0d w BMW to jeden z najlepszych silników wysokoprężnych na świecie(4 lata z rzędu tytuł silnika roku) - zaryzykowałem...

I nie żałujesz, chyba :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Ja się sporo edukowałem i po wtopie z dislem w Signum stwierdziłem - od teraz tylko benzyna- tak było przez ostatnie 5lat... Przez ten czas docierały do mnie infa ,że 3,0d w BMW to jeden z najlepszych silników wysokoprężnych na świecie(4 lata z rzędu tytuł silnika roku) - zaryzykowałem...

I nie żałujesz, chyba :D

 

 

Cześc, no udało mi się ustalic przyczynę ubytku mocy (po wycince dpf i kata miała tylko 215ps- więc co najmniej 20 koni brakowało jesli nie więcej) po naprawie juz jestem zadowolony- tak więc na razie pomysł przeróbki na 335d odpuszczam- auto i tak nie daje rady kozystac z tej mocy bo opony za wąskie z tyłu... Ale od 100-200 jest masakra normalnie, może nie jak w m5 ,ale nie wiele brakuje. Na wiosnę pomyślę nad tą przeróbką...

 

Pisząc ,że 3,0d w BMW to najlepsze silniki miałem na myśli te wszystkie o pojemności 2993 - oczywiście 3,5d to jest dopiero wisienka na torcie... ehh tylko ten automat...

 

Amsat na razie to sam nie mogę się wypowiadać bo auto mam dopiero 6 tydzień, ale mój kolega ma e46 3,0d już 3 rok i lata mu jak ta lala- cos mu sie tam psuło, ale tylko pierdołki.

 

Tak czy siak po wywaleniu tych klapek z kolektora te silniki są ponoć najlepsze z najlepszych- tę opinię słysze wszędzie gdzie się ten temat nawinie np w TVN turbo ,w AŚ i w miesięczniku TopGeer ,a i tu na forum nikt na niego nie narzekał (mam na mysli nie zawdodnośc , bo oferowane osiągi i oszczednośc paliwa jest wprost do programu ,,nie do wiary'' )

 

Pomyślce sami mało który silnik wytrzymuje podniesienie mocy o 100% bez konieczności wymiany jakiś tam częsci w środku np wału i tłoków.

Opublikowano

efektem jest to, że masa e90 lci z n47 sprzedaje się już ponad pół roku na allegro czy otomoto;)

 

Bzdura. Gdy kupowałem N47 i wcześniej, gdy szukałem, to masa N47 i M47 stała i sprzedawała się miesiącami. Nie ma to nic wspólnego z rozrządem, po prostu 90% tych aut na allegro i oto-moto tą są takie igły, że ciężko znaleźć kupca :mad2:

 

Co do obaw o łańcuch, czy w ogóle awarię auta, to może rzeczywiście lepszym rozwiązaniem jest bilet miesięczny tak jak kolega wyżej pisał - piszę to ogólnie, nie konkretnie do Ciebie kolego PPGG.

Z tego co czytam dla Ciebie najrozsądniejszym rozwiązaniem jest benzyna. Pamiętaj tylko, że one tez się psują. :twisted: Powodzenia w poszukiwaniach. :wink:

Opublikowano (edytowane)
Nie zepsuje się turbo, dwumasowe, skrzynia biegów , wtryski, nie urwą się klapki. Na sto procent. O rozrządzie nie wspominając. Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
wczoraj znajomemu po raz drugi urwał się rozrząd. Zrobił 30kkm i [bAD] :wink: . Silnik stracił kompresję :mad2: . Co za bubel, teraz już sprzedaje, ma go gdzieś.

 

No to jeszcze napisz ,ze robil w jakim pewnym warsztacie a nie u pana Mietka w szopie, gdzie za wymiane 1500 PLN :norty:

Czekam na info :cool2:

 

Ja przejechalem po wymianie juz 20kkm i cisza, a kolega ma juz ponad 80kkm i auto dalej smiga. :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
wczoraj znajomemu po raz drugi urwał się rozrząd. Zrobił 30kkm i [bAD] :wink: . Silnik stracił kompresję :mad2: . Co za bubel, teraz już sprzedaje, ma go gdzieś.

Daj mi na PW namiary na tego kolegę. Pomogę mu, a przynajmniej spróbuje.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Mozesz sie podzielic w jakis sposob bedziesz probowal mu pomoc :?:

Nie mogę bo nie znam szczegółów sprawy. Ale jeśli się dowiem, a kolega nie będzie miał nic przeciwko to napisze co się udało osiągnąć.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Rozumiem ,ze jakim prawinikiem jestes , albo cos w stylu dochodzenia praw konsumetna , right ?

 

Btw.

to chyba bedzie pierwszy przypadek w historii forow bmw (w polsce i chyba na swiecie) jak po wymianie rozrzadu lancuch zerwal sie po raz kolejny.

Poki co ludzie pisza, ze po nastu tys zaczal szurac ale nic o zerwaniu :?

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.