Skocz do zawartości

pakiet startowy w e91 320d


_tomexc_

Rekomendowane odpowiedzi

Hej witam wszystkich na forum, pewnie dostane zaraz reprymendę, ale nie udało mi się znaleźć wszystkich odpowiedzi w jednym temacie. jaką konfiguracje "pakietu startowego" polecalibyscie dla nowo zakupionej bawarki.

Nowy nabytek to e91, m47, 320d z DPF, 2007

 

Moj strzał to:

- filtry: olej, paliwo, kabina

- usuniecie dpf - z przeczytanych wątków wnioskuje ze lepiej usunąć programowo i zapomniec

- świeży olej

- płyn hamulcowy???

 

Jaka jest możliwość sprawdzenia stanu turbiny? Czy jak podaje do Aso lub umowie się z jednym z polecanych kolegów na forum od diagnostyki będą w stanie to sprawdzić czy trzeba wyjmować?

 

Z chęcią przyjmie krytykę / wszelkie sugestie.

 

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"usuniecie dpf - z przeczytanych wątków wnioskuje ze lepiej usunąć programowo i zapomniec" - po co :?:

 

"Jaka jest możliwość sprawdzenia stanu turbiny?" - rura od turbiny w góre i patrzeć luzy :think:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co wycinać DPF skoro może on być jeszcze w dobrym stanie?

Najlepiej podjechać do kogoś z DISem, żeby wymusił jego wypalanie.

Z pakietu startowego to proponuję jeszcze sprawdzić opony.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie to pojedz to dobrego mechanika i on Ci wszystko sprawdzi włącznie z hamulcami, tarczami, zawieszeniem itp. i będziesz wiedział co wymienić dokładnie, a oleje to wymień tak i tak.

Poproś go jeszcze o letnie powietrze do kół :mrgreen:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"usuniecie dpf - z przeczytanych wątków wnioskuje ze lepiej usunąć programowo i zapomniec" - po co :?:

 

"Jaka jest możliwość sprawdzenia stanu turbiny?" - rura od turbiny w góre i patrzeć luzy :think:

Z tego co czytalem opinie sa takie zeby sie tego pozbywac - w razie awarii trzeba wymieniac, korzysci jezdnych/ekploatacyjnych nie ma zadnych (oprocz ochrony srodowka ;)), a tane ustrojstwo nie jest. Jak to jest - jesli filtr padnie to mozna wtedy go usunac czy trzeba 'reperowac'?

 

Po co wycinać DPF skoro może on być jeszcze w dobrym stanie?

Najlepiej podjechać do kogoś z DISem, żeby wymusił jego wypalanie.

Z pakietu startowego to proponuję jeszcze sprawdzić opony.

Tak zrobie. Oponki mam jakies wilosezonowe wiec w 'pakiecie startowym' tez pojawi sie jakies wieksze kolko z 'normlanymi' oponami.

 

ja bym jeszcze chipa na start zrobil :-)

Chip bedzie, ale chce chwile pojezdzic autem zeby miec pewnosc ze wszystko jest ok zanim mocniej go zaczne eksploatowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedź do kogoś z kompem niech wymusi wypalanie, jak to nic nie da wtedy można go spokojnie wycinać.

Mnie już serwis straszył wymianą za 7 tys., dzięki czemu przy kupnie udało się zbić z ceny, a sprawę rozwiązało wypalanie za pomocą DIS`a.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.