Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jak w temacie jestem swierzo po wyrzuceniu klapek z kolektora ssacego(przewody podciśnieniowe nowe) i przeczysciłem jeden zawor od egr ten pod egr-em. auto znacznie lepiej sie zbiera po przeczyszczeniu ukladu i mysle ze te klapki tez dały coś. jednak tak jak dalej nie wkreca sie dalej jak na 4200 na przykladowym 3 biegu.

Prosze o porade moze jakiś inny zaworek przeczyścić?jesli tak to prosze o wskazanie jego miejsca i dobrze by było jak by ktos foto dołączył. :cry:

Opublikowano

Powiedz tylko po co chcesz biedne 2.0d kręcic powyżej 4200.... to nie benzyna, zobacz wykresy 2.0d....

serce boli na mysl o kreceniu do 4000, przeciez to auto ładnie zapierdala w zakresie 2-3tys a jak trzeba szybciej to 2-3.5 i bieg wyżej :roll:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Powiedz tylko po co chcesz biedne 2.0d kręcic powyżej 4200.... to nie benzyna, zobacz wykresy 2.0d....

serce boli na mysl o kreceniu do 4000, przeciez to auto ładnie zapierdala w zakresie 2-3tys a jak trzeba szybciej to 2-3.5 i bieg wyżej :roll:

kolego juz ci mowie dlaczego: bo powinno i juz. ja nim nie jezdze tak ciagle i nie krece na kazdym biegu bo to ani zdrowe dla niego (motoru)ani ekonomiczne (dla portfela)

koledze nizej user2046 kręci jak trzeba.

Opublikowano
Teoretycznie seria powinna "ciągnąć" do 4400. Ale co się dzieje? Odcina ci przy 4200? czy poprostu to są takie subiektywne odczucia że nie przyśpiesza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.