Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Właśnie wyszła mi bokiem korba w m52b28. Czy da się go zmienić na m52b28TU? Jest łatwiejszy w kupnie no i młodszy. Chodzi mi o to czy w ogóle pasuje itp poza sterowaniem wałka wydechu.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

Mi chodzi o włożenie "gołego słupka" czyli pytanie czy będą pasowały moje kolektory do nowszej głowicy i czy silnik będzie pasował do karoserii i skrzyni biegów. Cała elektryka zostałaby ta sama.

Opublikowano
W starszym silniku wałek wydechu jest w jednym ustalonym miejscu więc i w nowszym można go ustawić w takim samym położeniu i powinno być ok. Poza tym gdybym poznał mapę jego położeń sterowanie zrobiłbym bez problemu. Musze tylko się upewnić czy silnik będzie pasował mechanicznie :)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam po przerwie. Silnik zmieniłem na taki jak był więc nie było problemów. Problem zrobiłem sobie dzisiaj kasując inspekcję.

Zamiast pinów 7 i 19 zwarłem 17 i 19 i teraz świeci kontrolka ładowania i ładowania brak.

Co mogłem zepsuć???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak regenerowałem alternator, to mi serwisant powiedział, że regulator napięcia jest sterowany cyfrowo w tym modelu (podobnie jak wiatrak klimatyzacji), więc może od tej strony coś poszło?
Opublikowano

Znalazłem. Spalony bezpiecznik nr 15 czyli musiałem połączyć pin 19 z pinem 16 :duh:

Wszystko już działa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.