Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam posiadam e90 325i z 2006 ostatnio mam dziwny problem po dodaniu gazu nie przyspiesza tak jakby pelna moca dochodzi gdzies do 3500/4000 obrotow jest cos takiego jakby zamulilo na 1/2sekundy i znowu przyspiesza co to moze byc?
Opublikowano

Mam dokładnie to samo :-( żaden z błędów nie wskazuje na ten problem.

Generalnie nie znalazłem żadnej zależności, po prostu czasem się tak dzieje. Co mnie doprowadza do szału bo czasem mnie przez to objeżdża jakiś gówniarz w Nubirze tatusia.

Wcześniej myślałem, że pojawiało się to głównie jak było wilgotno. Ale teraz jest ciepło i sucho i wczoraj znowu było to samo.

Opublikowano
no wlasnie tylko ze ja mam to caly czas raz jak zatankowalem na innej stacji to tak jakby sie odetkalo ale pozniej znowu zamula.moze to przez swiece nie wymienialem ich a przejechalen juz prawie 20k km a niewiem kiedy ktos wczesniej wymienial pewnie nigdy bo jak kupilem to mial 40 tys przejechane a w ksiazce nic nie pisze
Opublikowano

To pewnie mało prawdopodobne bo świece by dawały objawy niezależnie od obrotów. Z resztą ja wymieniałem niedawno świece i nic to nie zmieniło.

Bardziej bym obstawiał cewki albo wtryskiwacze. Albo sterowanie fazami rozrządu.

Natomiast nie wiem dlaczego nie ma u mnie żadnego błędu w tym temacie.

Opublikowano

:-)

Napisz proszę na PW jak będziesz miał błędy. Może coś nas oświeci.

Zapytaj przede wszystkim czy nie ma wypadania zapłonów. Bo to będzie wskazywało na cewki.

 

Ja też niedługo jadę ponownie na kompa bo mam w gratisie drugą wizytę po kasowaniu poprzednich błędów (nie związanych z tym problemem).

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ten sam problem, rocznik 2007. Na kompie wykazalo uszkodzony vanos. Wymieniony zostal na nowy + nowy elektrozawor + uszczelki. Auto pojezdzilo dobrze kilka dni i dzis po trasie 150km stwierdzilem, ze dalej jest to samo. Widoczne rowniez podwyzszone spalanie.

 

2000zl kosztowala mnie naprawa z czesciami. Jutro trzeba udac sie ponownie do mechanika

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam! kupilem niedawno e92 325i 2006r mankamentem były uszkodzone sondy lambda. komputer pokazywał tez błedy z vanosem, ale po wyczyszczeniu czujników błąd zgasł. auto od samego początku nie miało mocy ponizej 4500 rpm zbiera się jak 100 KM a nie 218. pozniej dopiero dostaje "kopa". Kupiłem uzywane sondy na próbę (oryginał) wymieniłem lecz błąd nadal jest. auto lepiej sie zbiera jednak to nie jest nadal 218 KM. w dodatku czy sondy są podłaczone czy odłaczone nie ma zadnej roznicy.. Pytanie moje jaka może byc jeszcze przayczyna tak słabego zbierania? Czy te silniki moze tak mają..? nie chce kupowac nowych sond i wyrzucac 2000 zl w bloto jeśli to nie bedzie too.. Wie ktoś moze cos na ten temat? czy moze jest mozliwosc sprawdzenia sond? komp pokazuje jeszcze awarie pompy wody ktora bedzie w tym tyg wymieniana ale to chyba nie ma nic wspolnego ? Pozdrawiam ;)
Opublikowano
Mailem ten sam problem w mojej okazalo sie ze winnym byl padniety Przeplywomierz.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, ja mam podobny problem, auto jak zimne to jeszcze jedzie ale jak ciepłe to juz jest o wiele GORZEJ. Wczesniej był vanos naprawiany bo na hamowni pokazało mi tylko 192ps, później wymiana elektrozaworu i jakis czas było lepiej ale ostatnio coś auto nie chodiz jak powinno. Gdy chce szybciej pojechac wciskam mu pedał w podłoge do końca to ciężko mu jest,słabo przyśpiesza, nie czuć tego ciągu, jakby taka opóźniona reakcja była. Świce wymieniane, cewki dobre, tu widze ze Rivasi pisał o przepływce, ktoś próbował? Czy przy odepnięciu jej powinna byc duża różnica w pracy silnika czy tylko jakaś minimalna? I tak jak kolega wyżej pisął auto wydaje sie ze ma 100ps a nei 218... I tez dopiero dobrze sie zbiera przy ok 3-4tys obr, wtedy czuć że ciągnie, bo poniżej to ciężko gdy wciskam gaz a tu słabiutka reakcja na gaz
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Ktos rozwiázal ten problem z brakiem mocy i slabym przyspieszeniem? Ostatnio mialem wymieniony vanos - zestaw regulacyjny vanosa i auto jezdzilo naprawde fajnie po wymianie moze z tydz czasu i pozniej znów mul od dolu. A ostatnio nawet pokazalo mi blad 1 wtrysku i nie dalo sie jedzic autem, ale pewnego dnia spróbowalem pojechac do mech z tym i auto jakby sie samo zrobilo bo jechalo normalnie i do tej pory jezdzi ale wtrysk wymienilem i nie ma bledu. Ale wracajac do tematu to od dolu straszny mul
Opublikowano

Jesli nie ma dolu, to ludzie w silnikach M52/54 wymieniali czujnik walka rozrzadu i auto odzylo, mkze tu bedzie tak samo, skoro to nie vanos.

Na moment obr ma wplyw sygnal z:

Przeplywomierza

Czujnika MAP

Sond lambda

 

 

A zaklocac moze sygnal z

Czujnika temp dolotu

czujnika walka rozrzadu/walu

Knock sensora

Nie wlasciwie działające cewki, swiece

VVT

Przepustnica

Vanos

 

Czyli qwa wszystko

Opublikowano

DISA to doladowanie dynamiczne, nie ma nic wspolnego z ch-ką na dole.

W skrocie piszac, takie male pierd**nięcie przez chwile przy gwaltownym wcisnieciu gazu.

Cos jak overboost w silnikach z turbo

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Temat wraca jak bumerang. Te same objawy, a silniki różne. Jak widać czy to N52 czy N46 problem taki sam. Gdzieś jest temat o N46 ale nie został rozwiązany. Ja mam podobnie, co mnie na maxa irytuje, szczególnie jak trzeba uciec ze skrzyżowania, a ten dostaje muła :duh:

Kontrolka silnika nie świeci. Błędów czujników brak. Najbardziej dokucza po rozgrzaniu.

Ostatnio wyczyściłem elektrozawory Vanosa i wydawało mi się, że problem ustał. Niestety ostatnio wrócił, ale zastanawiam się czy syf je znowu zatkał, czy to po prostu co innego? W serwisie (specjalizacja BMW) nie wiedzą o co chodzi i nigdy się z tym nie spotkali :mad2:

Opublikowano
Mam również 325i, choć też czasami mam wrażenie że powinien zbierać sie lepiej od dołu to pamietajcie że to jest silnik wolnossący bez turbiny, woli wyższe obroty jak i redukcje do akcji. :lol:
Opublikowano

Woli, nie woli. Chcesz dynamiki, to redukujesz zeby miec wiekszy moment na kolach.

Tak czy inaczej, sprawny 325i n52 ma zadziwiajaco dobry dół, ma praktycznie plaski moment i w chwilach swietnosci mojego silnika jestem zaskoczony jak zbiera sie to auto z dolu, tworzac wrazenie bardzo elastycznego.

 

Niestety w wiekszosci po rozgrzaniu cos go boli, ze i na gorze czuc, ze jest zamulony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.