Skocz do zawartości

Woda we wnęce akumulatora oraz pod kołem zapasowym


LowRider150

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś wyjmowałem akumulator ponieważ zmieniałem moduł świateł i ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem że akumulator stoi 2 cm w wodzie :duh: Odkręciłem reflektor tylni prawy i maskownice bagażnika ( tą plastikową koło zamka bagażnika ) ale nigdzie nie widać jakiejś dziurki którą by mogło nachodzić tyle wody . Ostatnio kiedy podklejałem światła tylne to także miałem pod akumulatorem wodę ale nie w takiej ilości - była ale raczej tak pokropiona . Moje pytanie - czy ktoś w Coupe spotkał się z takim czymś ? Już jakiś czas temu lampę dość uszczelniłem,dając dodatkową warstwę 2 stronnej tasmy przylepnej pod uszczelkę piankowa reflektora,jak widać bez efektu . Parę razy myłem auto karcherem oraz zwyczajnie gąbką i wężem ogrodowym . Podejrzewam że mimo wszystko puszcza reflektor - jak można go doszczelnić bardziej ? I czy ma być dokręcony śrubami na maxa czy tylko dokręcony ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że mało kto Ci odpowie, bo przypadek o tyle dziwny, że aż mało prawdopodobny. Nie wiem czy mi uwierzysz, ale prawdopodobnie dostaje się przy gnieździe amortyzatora. Tutaj masz mojego posta z takim samym problemem.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=128160

Doraźnie na próbę doszczelniłem gniazdo dookoła, szmatką nasączoną olejem i od tego czasu święty spokój. A że prowizorki są wieczne, no cóż...

A wszystko to przez REKINA ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbierz w bagażniku boczki filcowe, przy prawej stronie uważaj na zielonkawą spinkę. Wyciąg ją delikatnie i rozepnij, to służy do awaryjnego otwierania klapki wlewu paliwa. Jeśli woda jest we wnęce akumulatora, to zacznij od prawej strony. Na nadkolach są jeszcze takie okładziny, nie wiem co to za materiał, ale strasznie się łamie i rozrywa, więc delikatnie.

Jeśli faktycznie stamtąd cieknie to będą zacieki na nadkolach.

A wszystko to przez REKINA ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej no tak zrobiłem jak mówiłeś ale już wcześniej,niestety nie widziałem zacieków na nadkolu,u mnie tam była guma okrywająca nadkole,obłozyłem mocowanie amora kitem do szyb :oops: ,jeśli tam ciekło to powinno ustać - wiem ze to druciarstwo ale niewidać tego więc może być . A co do świateł tylnich,uszczelniłem je jak się dało,dokręciłem mocno i zobaczymy,będę to kontrolował co jakiś czas choć wydaje mi się że dużo naleciało wody od mycia auta .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie w Coupe będzie tak jak w sedanie. Jak ściągniesz boczki filcowe, które już pewnie rozbierałeś, to w boku nadwozia, przy blachach usztywniających, zobaczysz rurkę biegnącą po skosie w dół. To powinno być odprowadzenie wody, może faktycznie coś się przytkało i wyrzuca w bagażniku.
A wszystko to przez REKINA ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Po obu stronach w bagażniku masz specjalne odpowietrzniki.

 

http://realoem.com/bmw/showphoto.do?id=64228377280

 

Jak one są uszkodzone, źle założone /odwrotnie/ to woda przy myciu albo ta która dostaje się za zderzak podczas jazdy dostaje się do bagażnika. Odpowietrzniki mają specjalne żaluzje z gumy które pozwalają powietrzu wydostać się z auta ale nie pozwalają dostać się wodzie do środka.

 

Rurki od szyberdachu prosto sprawdzić, daj komuś wiadro żeby lał po dachu, a ty patrz pod auto czy woda się wylewa czy leje do bagażnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdzić te odpowietrzniki czy są dobrze założone lub czy nie są uszkodzone ? Mają jakieś znaczniki po których można by dojść czy wszystko jest ok ? I w jaki sposób są montowane,na wcisk czy przykręcane ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A jak sprawdzić te odpowietrzniki czy są dobrze założone lub czy nie są uszkodzone ? Mają jakieś znaczniki po których można by dojść czy wszystko jest ok ? I w jaki sposób są montowane,na wcisk czy przykręcane ?

 

Porównaj lewą/prawą stronę, montowane są na wcisk i mają działać tak że od środka na zewnątrz jest wentylacja, odwrotnie nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.