Skocz do zawartości

szarpanie przy zmianie biegow


mariusek2

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem nie jezdzilem innym bmw ale chyba tak nie powino byc jesli przy zmianie biegu np 3,4 sciagam noge z gazu wciskam sprzeglo i zmieniam bieg i puszczam sprzeglo ( tak uczyli mnie na L )

i jak daje leko gazu to autem szarpie przestaje szarpac jak wejdzie na wieksze obroty i tak jest przy kazdej zmianie biegow jesli zas zmieniam bieg trzymajac leko gaz to juz nie szarpie :modlitwa: to naprawde denerwujace co mam robic :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusek2,

tytułuj wątki jak należy :!: W temacie nie podałeś jakiego typu BMW dotyczy problem. Tym razem poprawiłem temat, ale na chybił trafił. Diabli wiedzą, czy masz E28, E34, czy E39 :?: :?: :?:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie zmieniasz przypadkiem biegów przy zaniskich obrotach?

przy ruszaniu tez tak jest :/ hm a to czy nie zmieniam biegow na za niskich obrotach hmm to napiszcie jak to powino byc mam silnik m20 w moim e34 ten 12V przy jakich obrotach powino sie zmieniac bieg :|?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest nigdzie powiedziane że masz wrzucać biegi przy konkretnej predkości obrotowej ( no chyba że chcesz zawsze wykorzystywać moment obrotowy :D ), to trzeba wyczuć , ale niektórzy wrzucają wyższe biegi przy 1500-1800 obrotów (myślą że to oszczędna jazda) i wtedy szarpie zanim nie złapie odpowiednich obrotów,

 

Ja przełanczam od ok 2300 wzwyż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno szarpać

Sprzęgło najlepiej wyczuć gdy się kończy przy ruszaniu - gdy podczas puszczania sprzęgła przy ruszaniu drga furka no to raczej sprzęgło, na dodatek na początku szarpie tylko na rozgrzanym silniku a potem z czasem nawet na zimny - wtedy na 99% sprzęgło.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Stawiam na sprzęgiełko gumowe na wale napędowym.

Miałem to samo - wymieniłem i spoko.

( przy okazji sprawdzić tuleje tylnej belki)

Pozdrawiam.

BMW jest jak krówka ciągle trzeba ją paść.

Wtedy jest pełny wypas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.