Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie wiem nie jezdzilem innym bmw ale chyba tak nie powino byc jesli przy zmianie biegu np 3,4 sciagam noge z gazu wciskam sprzeglo i zmieniam bieg i puszczam sprzeglo ( tak uczyli mnie na L )

i jak daje leko gazu to autem szarpie przestaje szarpac jak wejdzie na wieksze obroty i tak jest przy kazdej zmianie biegow jesli zas zmieniam bieg trzymajac leko gaz to juz nie szarpie :modlitwa: to naprawde denerwujace co mam robic :!:

Opublikowano
Wg. mnie sprzęgło Ci się "kończy" albo i już skończyło,może być też coś z łącznikami wału ale stawiam raczej na sprzęgło.pozdro
Opublikowano

Mariusek2,

tytułuj wątki jak należy :!: W temacie nie podałeś jakiego typu BMW dotyczy problem. Tym razem poprawiłem temat, ale na chybił trafił. Diabli wiedzą, czy masz E28, E34, czy E39 :?: :?: :?:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Ja też stawiam na kończące sie sprzęgło.Czy te obiawy występujątylko przy zmianie biegów,czy są też odczuwalne np przy ruszaniu z miejsca?
Opublikowano
a nie zmieniasz przypadkiem biegów przy zaniskich obrotach?

przy ruszaniu tez tak jest :/ hm a to czy nie zmieniam biegow na za niskich obrotach hmm to napiszcie jak to powino byc mam silnik m20 w moim e34 ten 12V przy jakich obrotach powino sie zmieniac bieg :|?

Opublikowano

Nie jest nigdzie powiedziane że masz wrzucać biegi przy konkretnej predkości obrotowej ( no chyba że chcesz zawsze wykorzystywać moment obrotowy :D ), to trzeba wyczuć , ale niektórzy wrzucają wyższe biegi przy 1500-1800 obrotów (myślą że to oszczędna jazda) i wtedy szarpie zanim nie złapie odpowiednich obrotów,

 

Ja przełanczam od ok 2300 wzwyż.

Opublikowano

Nie powinno szarpać

Sprzęgło najlepiej wyczuć gdy się kończy przy ruszaniu - gdy podczas puszczania sprzęgła przy ruszaniu drga furka no to raczej sprzęgło, na dodatek na początku szarpie tylko na rozgrzanym silniku a potem z czasem nawet na zimny - wtedy na 99% sprzęgło.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
mam silnik m20 w moim e34 ten 12V przy jakich obrotach powino sie zmieniac bieg :|?

 

Mam takie samo auto , na zimnym silniku biegi zmieniam przy 2500 obr. a na rozgrzanym od 2500 bez górnych ograniczeń :wink:

Jeśli nie idzie na siłe , trzeba użyć jeszcze większej siły
Opublikowano

Witam.

Stawiam na sprzęgiełko gumowe na wale napędowym.

Miałem to samo - wymieniłem i spoko.

( przy okazji sprawdzić tuleje tylnej belki)

Pozdrawiam.

BMW jest jak krówka ciągle trzeba ją paść.

Wtedy jest pełny wypas.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.