Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, dzisiaj rano próbowałem zapalić moje 330ci ale niestety nie udało sie mam to auto juz rok i nie miałem nigdy takiego problemu objawy: przy pierwszej probie auto zapaliło ale praktycznie od razu zgasło coś jakby go przydusiło... przy kolejnych próbach rozrusznik kreci ale auto nie zapala co możne być przyczyna? napewno to nie akumulator bo wiem jak sie objawia za niskie napięcie, paliwo raczej tez odpada bo zalane było BP98, auto stalo tylko jeden dzien w garażu tak ze wszelkie czynniki zewnętrzne tez mozna wykluczyć. Wieczorem będę mial czas na podpięcie pod kompa ale chciałbym zapytać czy ktoś z was miał już może podobny problem i co to bylo bo nie daje mi to spokoju.

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie dostaje paliwa może, pompa podprogowa albo w zbiorniku.
Opublikowano
własnie tak mi się coś wydawało ze możne mieć to związek z paliwem tylko nie jestem przekonany co dokładnie, a czy jak podepnę do kompa to taki błąd sie wyświetli? bo jeszcze moze byc problemem filtr paliwa?

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Jeżeli odpalił i zgasł to możliwe, że złapał błąd
Opublikowano
no tak odpalil ale odrazu potem zgasl tak jakby albo mu braklo powietrza albo paliwa przynajmniej tak mi sie wydaje no nic podepne pod kompa i zobaczymy co tam ciekawego wyjdzie dobrze ze przynajmniej kreci ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

wlasnie podpiąłem auto pod kompa mam INPE ale niestety albo stety brak jakichkolwiek błędów albo nie wiem gdzie szukać jakie moduły powinienem sprawdzić? bo nie znam żadnego magicznego hacka który wyświetliłby od razu wszystkie błędy ze wszystkich modułów w tym programie, sprawdziłem błędy silnika nic tam nie ma oprócz

 

http://img546.imageshack.us/img546/1938/beztytuukym.png

 

ale to raczej nic groźnego i nie powinno powodować problemow z odpaleniem bo chodzi chyba o wentylator chłodnicy z nim tez będę musiał zrobić ale w swoim czasie na razie chciałbym znowu przywrócić auto do życia, sprawdzilem jeszce modul kontroli trakcji ale tam tez nic nie wiem co moge jeszcze sprawdzic zeby zlokalizowac usterke.

 

mogę jedynie tyle dodać ze po otwarciu maski i przekręceniu kluczyka w tryb zapłonu słyszę po chwili tak jakby klik nie wiem od czego wcześniej chyba czegoś takiego nie było. Wiec calkiem mozliwe ze silnik nie dostaje paliwa ale czy wtedy nie powinien wyswietlic sie jakis blad?

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
tak jak pisałem sprawdziłem tylko silnik i kontrole trakcji bo nie wiem co jeszcze sprawdzić a troszkę modułów jest jednak reszta jakos mi nie pasuje np airbag :P czy sterowanie foteli ;) ale ok sprawdzę jeszcze alarm bo to faktycznie może mieć związek tylko ze to by bylo dziwne bo wjechałem do garażu autem w sobotę i nie zamykałem go nawet tak wiec alarm nie powinien tutaj nic zdziałać. ale zaraz ide sprawdzic i przepatrze juz chyba wiekszosc modułów ale czekam na nowe pomysly bo to jednak moze nie byc takie proste ;) glowny moje pytanie to czy przy awari pompy paliwa wyswietla sie blad jesli tak to w jakim module ?

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

przepatrzyłem jeszcze kilka innych modułów i znalazłem takie kwiatki ale tez raczej nieszkodliwe

 

http://img248.imageshack.us/img248/9718/beztytuu2en.png

http://img69.imageshack.us/img69/1548/beztytuu3ypa.png

http://img824.imageshack.us/img824/381/beztytuu4ta.png

http://img28.imageshack.us/img28/6223/beztytuu5hal.png

 

spróbowałem jeszcze odłączyć akumulator i podłączyć ale nic to nie dało dalej auto kreci ale nie pali...

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Ja też mam M54 i w styczniu miałem ten sam problem a przyczyną był przerwany przewód czujnika cieczy w bloku silnika.

Stało się to nagle a dzień wcześniej jeździł normalnie.

Blachary Mam Was
Opublikowano
ok dzieki kolego za informacje u mnie jednak jest to chyba pompa paliwa bo przy przekreceniu kluczyka w ogole nie slychac zeby pracowala kupilem juz nowa tak wiec zobaczymy czy to cos da.

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Z tych bledow co wrzuciels wynika ze jest jakies zwarcie w systemie anty kradziezowym (immo?)
Opublikowano
tak w zime mialem raz problem z tym ale sie uporalem tylko bledow nie wyczyscilem od tamtego czasu teraz wykasowalem wszystko ale i tak auto nie palilo a bledy juz nie wskoczyly tak ze aktualna diagnoza pompa paliwa w sobotę wymienię i zobaczymy jesli nic nie da to na pewno się odezwę ;) swoja droga bmw mogło pomyśleć o obsłudze błędu z pompy...

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
i jak co bylo dlaczego nie odpalala ?jaka to pompa ta pod listwa czy progowa ?
Opublikowano
Nie dostaje paliwa może, pompa podprogowa albo w zbiorniku.

 

No i załatwione dziękuje kolego BaX ;) 1 post i idealny traf pompa w zbiorniku pod siedzeniem pasażera wymieniłem i auto ożyło ;) Dla tych co będą tez się z tym bawić jeśli kupicie sama pompę tak jak ja bez tego plastikowego ustrojstwa to radzę od razu zakupić opaski uciskowe ;) ja nie kupiłem ale na szczęście wygrzebałem gdzieś :) wymiana całkiem prosta za 1 podejściem trzeba poświecić z godzinke ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

NOP :cool2:

 

Żeby tak ze wszystkimi problemami szło od strzału. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.